Voicemod می رسد بر روی آی فون به تغییر صدای خود را به Darth Vader, T-Pain, و بیشتر

محبوب تغییر صدای نرم افزار Voicemod است ساخت راه خود را به آی فون امروز. Voicemod کلیپ های جدید برنامه تلفن هم

توسط PARINEWS در 31 تیر 1399

محبوب تغییر صدای نرم افزار Voicemod است ساخت راه خود را به آی فون امروز. Voicemod کلیپ های جدید برنامه تلفن همراه است که اجازه خواهد داد که صاحبان آیفون و کاربران آندروید به زودی برای تغییر صدای خود را به صورت فیلم کوتاه و کلیپ های صوتی. این برنامه به طور کامل رایگان برای استفاده بدون تبلیغات آزار دهنده و یا freemium ویژگی های. شما می توانید انتخاب کنید از انواع صورت صوتی و فیلترها برای ایجاد کلیپ های است که می تواند آزادانه به اشتراک گذاشته در شبکه های اجتماعی و برنامه های پیام رسانی ،

بسیار شبیه به برنامه دسکتاپ برای کامپیوتر, Voicemod کلیپ ها اجازه می دهد تا شما را انتخاب کنید از انواع صداهای مختلف است که تغییر صدای خود را در زمان واقعی با تلنگر از یک سوئیچ. وجود دارد 12 را انتخاب کنید و روزانه از یک کتابخانه از 60 در مجموع. اثرات یک راه سرگرم کننده برای تغییر صدای خود را برای شوخی به دوستان و یا به اضافه کردن برخی از استعداد خلاق به آن Infinite سوسیس.

من تست برنامه در طول هفته گذشته تلاش کردن انواع صداها از جمله "شمشیر" است که باعث می شود شما صدا مانند Darth Vader دیگری که تقویت صدای خود را مانند یک بلند گو حرف زدن و حتی یک T-Pain auto-tune گزینه است. کلیپ ها را می توان تا 60 ثانیه طولانی و ذخیره به عنوان به آن را آسان برای به اشتراک گذاشتن در سراسر تنوع از دیگر برنامه های تلفن همراه.

Voicemod تیمی با T-Pain به ویژه ایجاد صدا بر اساس رپر بدنام استفاده از auto-tune. این تنها صدای من تست کردم که نیاز به هدفون استفاده کنید. "این همکاری با Voicemod شده است یک زمان طولانی. من شده است با استفاده از نسخه دسکتاپ در حالی که برای در حال حاضر زمانی که من بازی می گوید:" T-Pain. "من بسیار هیجان زده زمانی که آنها رسیده در مورد انجام کاری با هم. من امیدوارم که مردم باید به عنوان بسیار سرگرم کننده با آن را به عنوان من انجام دهد."

در حالی که تعدادی از تغییر صدا, برنامه های وجود دارد برای تلفن همراه و کامپیوتر Voicemod قطعا به عنوان یکی از محبوب ترین برای streamers گیمرها و سازندگان. نسخه PC نیز شامل یک کمان ویولن و تار بنابراین شما می توانید به تغییر صدای خود را با ایستگاه از پیش تنظیم و یا واردات MP3s به بازی در حالی که شما صحبت می کنند. Voicemod کلیپ را شامل نمی شود قابلیت های کمان ویولن و تار نشده است.

Voicemod با استفاده از ترکیبی از هوش مصنوعی و پردازش سیگنال دیجیتال فن آوری برای آن صدای مصنوعی. این شرکت در اسپانیا به تازگی مطرح €7.1 میلیون دلار در سرمایه گذاری خود را برای بهبود گفتار تبدیل فن آوری. Voicemod نیز با تجربه که قبلا در دسترس برنامه های تلفن همراه مانند دیگر صدای, صدای مبادله و خنده دار تماس. راه اندازی اصلی Voicemod برنامه تلفن همراه است که به وضوح یک بخش مهم از این شرکت جاه طلبی به حرکت فراتر از فقط PC.

در حالی که Voicemod کلیپ های رایگان روزانه چرخش 12 صداهای اشاره می کند که این شرکت ممکن است شما را به برخی از نوع پرداخت ردیف در نهایت برای دسترسی به تمام این اثرات به طور همزمان. Voicemod بر روی PC نیز رایگان با 7 است که صدای چرخش هر هفته. نسخه حرفه ای از Voicemod بر روی کامپیوتر باز همه از اثرات سفارشی و گزینه های بیشتر برای کمان ویولن و تار.

شما می توانید برای دانلود نسخه آی فون از Voicemod کلیپ بیش از در فروشگاه App اپل و آندروید برنامه باید در دسترس در روزهای آینده بیش از در فروشگاه Google Play.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن