ولوو دلار به صنعت فروش LIDAR-مجهز خود رانندگی اتومبیل به مشتریان توسط 2022

اکثر اتومبیل های جدید به فروش می رسد امروز شامل یک دسته از سنسورها مانند دوربین و رادار برای کمک به قدرت نداشت

توسط PARINEWS در 17 اردیبهشت 1399

اکثر اتومبیل های جدید به فروش می رسد امروز شامل یک دسته از سنسورها مانند دوربین و رادار برای کمک به قدرت نداشتی مانند خودکار ترمز اضطراری و خط نگه داشتن کمک کنند. تعداد بسیار کمی از خودروسازان اما فروش خودرو در با کیفیت بالا-مجهز به حسگر لیزری شناخته شده به عنوان LIDAR و دلیل خوب: بسیاری از LIDAR مسخره گران با تامین کنندگان پیشرو در قیمت گذاری آنها در حدود $75,000. اما در حال حاضر ولوو می گوید آن را پیدا کرده است LIDAR ساز است که می تواند تولید سنسورهای ارزان قیمت به اندازه کافی برای توجیه نصب آنها در آن مصرف کنندگان وسایل نقلیه — که آن را می گوید اجازه خواهد داد که این ماشین را به درایو خود را.

در سال 2018 ولوو ساخته شده "سرمایه گذاری استراتژیک" در کمی شناخته شده در فلوریدا مستقر LIDAR شرکت به نام Luminar به استفاده از startup را با وضوح بالا دوربرد سنسور ساخت خود رانندگی اتومبیل. امروز ولوو اعلام کرد که جدید LIDAR-اتومبیل های مجهز که این خودروساز سوئدی می گوید قادر خواهد بود به درایو خود را در بزرگراه ها بدون دخالت انسان شروع می شود نورد خط تولید در سال 2022.

این یک برنامه بلند پروازانه است که حامل خطرات خاص خود و مجموعه ولوو جدا از رقبای خود را که بسیاری از آنها در حال برنامه ریزی برای راه اندازی خود رانندگی فناوری به عنوان بخشی از ناوگان robotaxis به جای تولید اتومبیل شخصی مالکیت. آنها استدلال می کنند این کمک خواهد کرد که ایا قسطی هزینه نه فقط LIDAR بلکه پرقدرت قدرت محاسباتی مورد نیاز برای فعال کردن خود رانندگی اتومبیل. اما ولوو معتقد است که با محدود کردن دامنه عملیاتی — و یا شرایطی که تحت آن می توانید ماشین رانندگی خودکار — فقط بزرگراه ها آن است که ایجاد فن آوری های خودرو است که نه تنها امن تر اما کمتر پر هزینه نیز هست.

"ما می گویند که برای یک کشش خاص از بزرگراه ما برای هدف بدون نظارت و تجربه" هنریک سبز ولوو افسر ارشد فناوری گفت: آستانه. "نظر ما این است که با جدا کردن دامنه به طور خاص مجموعه ای از بزرگراه ها که ما می توانیم کنترل و بررسی ما بر این باورند که امن ورود به تکنولوژی خودمختار و مستقل تجربه برای کاربران."

ولوو می گوید آن را به رول از آن خود رانندگی بزرگراه ویژگی لقب "بزرگراه خلبان" به عنوان بخشی از آن بزرگ بعدی به روز رسانی پلت فرم مقیاس پذیر محصول معماری (SPA2) که می رسند با نسل بعدی XC90 SUV در سال 2022. SPA2 نیز زیر بنای خودروساز آینده خودروهای الکتریکی از Polestar 3 SUV و XC40 شارژ.

بر اساس ولوو توضیحات بزرگراه خلبان برای تلفن های موبایل مانند یک افزایش تا نسخه از بازی محبوب درایور پیشرفته کمک سیستم (ADAS) مانند تسلا خلبان اتوماتیک یا کادیلاک سوپر کروز. تفاوت بزرگ اگر چه, این است که این سیستم نیاز به درایور برای "ماندن در حلقه" و یا با توجه به جاده در شانس کردن آنها نیاز به کنترل در حالی که ولوو را نمی خواهد نیاز به همان سطح از توجه. با Luminar نسل سوم Iris LIDAR همراه با یک مجموعه از سنسورهای دیگر و قوی نقشه برداری جزء ولوو ماشین ادعا به درایو کاملا مستقل و بدون هر انسانی ورودی. این به این معنی است که بزرگراه خلبان نمی خواهد نیاز به یک قوی درایور سیستم نظارت برای اطمینان از راننده توجه سبز گفت.

"در کسانی که به طور خاص اعتبار امتداد بزرگراه نکته این است که راننده دیگر در حلقه" او گفت:, "و از این رو برای آن بخش خاص از عملکرد راننده نظارت بر سیستم دیگر دارای اعتبار."

این است که بسیار جسورانه بیانیه — تسلا است که اغلب برای انتقاد از عدم وجود خود را از یک راننده سیستم مانیتورینگ برای تقویت خلبان اتوماتیک در حالی که کادیلاک است كه برای آن سیستم است که آهنگ یک راننده حرکات چشم — و صحبت می کند به ولوو اعتماد به نفس در انجام این سنسور LIDAR. در علاوه بر این به بزرگراه خلبان ویژگی ولوو گفت: همچنین با توجه به استفاده از Luminar را LIDAR برای افزایش نسخه های آینده از آن عدس با پتانسیل برای تجهیز تمام آینده SPA2 مبتنی بر ماشین با سنسور LIDAR به عنوان استاندارد.

در ابتدا آن را به هزینه های اضافی هر چند ولوو تا به حال هیچ اطلاعات برای انتشار در این جبهه. LIDAR می تواند فوق العاده گران قیمت — پشت بام نسخه های فروخته شده توسط رهبر صنعت Velodyne می تواند هزینه تا آنجا که $75,000 — اما Luminar گفت: با هدف کاهش هزینه به عنوان کمی تا $500 واحد برای عدس برنامه های کاربردی و حدود 1000 $یک واحد به صورت مستقل برنامه های کاربردی.

عنبیه LIDAR وزن کمی کمتر از دو پوند و طیف وسیعی از 250 متر و 500 متر برای اشیاء بزرگتر. و در حالی که اکثر self-driving cars شامل چندین چرخش سنسور LIDAR در پشت بام و اطراف بدن خودرو ولوو تنها LIDAR خواهد شد "یکپارچه" به بالای شیشه عقب از وسایل نقلیه خود را.

Austin راسل مدیر عامل شرکت Luminar گفت: ولوو است که در برابر دانه با رویکرد خود را به رانندگی خودمختار. "من فکر می کنم بسیاری از مردم نمی بینم مصرفی وسایل نقلیه به مسیر قابل دوام برای مستقل" او گفت: آستانه. "هر نوع انباشت اشیاء بدست آمده به robotaxi بازی دیدن که به عنوان اولین قلمرو استقرار."

کسانی که پروژه های هیجان انگیز هستند اما فاقد مقیاس ولوو تلاش راسل گفت. "راه شما دریافت واحد اقتصاد به کار, شما باید به آن مقیاس," او گفت:. "واقعیت این است که آن را نه فقط وجود دارد در robotaxi طرف و یا حتی حمل و نقل در سمت راست در حال حاضر. که در آن مصرف کننده خودرو کنار این به بازی می آید."

در واقع عمده ترین خودمختار خودرو لباس از جمله Waymo کروز Argo Nuro, Zoox و دیگران, دیدن سوار-نقطه و تحویل به عنوان نوک نیزه به صورت self-driving تکنولوژی و بهترین راه برای جبران هزینه های. راسل استدلال این است که فروش صدها نفر از هزاران نفر از وسایل نقلیه با هزینه سنسور و فن آوری های پیشرفته به مصرف کنندگان است که راه بهتری برای رسیدن به موفقیت است.

البته LIDAR اتحاد مخالفان آن بیشتر به طرز محسوسی مدیر عامل شرکت تسلا Elon Musk که آن را به نام "چوب زیر بغل" و ترجیح پیشرفته چشم انداز مبتنی بر سیستم های قدرت خود را در شرکت سیستم های مستقل. رنگ سبز ولوو CTO گفت: دوربین-و-رادار-سیستم های مبتنی بر عدم "دقت و فاصله" از LIDAR و همچنین توانایی دیدن از طریق مختلف آب و هوا و شرایط نور است.

"آن را می سازد و می افزاید: به دقت و قابلیت اطمینان از سیستم" سبز گفت: "که در قضاوت ما لازم است به عنوان خوب به عنوان یک انسان راننده و که آن را باید به منظور جایگزین کردن یک انسان driver."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن