VW اولین انبوه EV رنج می برد تاخیر با تشکر از نرم افزار مبارزات

فولکس واگن با تاخیر در انتشار نسخه های خاصی از تمام برقی ID 3 چون ماشین نرم افزار آماده نیست و تائید ماه از گز

توسط PARINEWS در 22 خرداد 1399

فولکس واگن با تاخیر در انتشار نسخه های خاصی از تمام برقی ID 3 چون ماشین نرم افزار آماده نیست و تائید ماه از گزارش ها از رسانه های آلمانی مانند Sueddeutsche Zeitung و مدیر مجله در مورد این شرکت تلاش خود را برای اولین بار تولید انبوه خودروهای الکتریکی به بازار است.

افرادی که preordered به "نسخه محدود" نسخه ای از ماشین های الکتریکی را شروع به دریافت آنها را به عنوان اوایل هفته آینده با توجه به VW. اما مشتریان به خرید بیشتر به طور گسترده ای در دسترس است (و مقرون به صرفه تر) نسخه از ID 3 باید صبر کنید چند ماه دیگر. VW کشتی خواهد شد برخی از ID 3s در سپتامبر اما این شرکت برنامه اتصال سیستم اطلاعات و سرگرمی و ماشین سر تا صفحه نمایش نمی خواهد فعال شود تا زمانی که به روز رسانی نرم افزار می رسد. و VW می گوید: آن را نمی خواهد شروع به حمل و نقل کامل شامل نسخه های, ID 3 تا نزدیک به پایان سال است.

آن چشم های سیاه و سفید برای این پروژه و این یکی از دلایل چرا VW مدیر عامل هربرت Diess محروم شد از نقش خود در این نام تجاری در این هفته. (Diess هنوز منجر بزرگتر گروه فولکس واگن.) Diess شد و همچنین بنا به گزارش حذف شده از مدیر عامل شرکت موقعیت به دلیل مشکلات با راه اندازی گلف جدید و به دلیل یک سری از اشتباه در سازمان دیده بان خود را مانند یک نژادپرست آگهی منتشر شده در اوایل این سال است.

زمانی که گروه فولکس واگن گذاشته هزاران نفر از کارگران کارخانه در اوایل سال گذشته این شرکت گفت: آن را به طور همزمان ایجاد هزاران شغل های نرم افزار برای کمک به را تشکیل می دهند تفاوت. و در سپتامبر سال 2019 این شرکت گفت: تولید کنندگان است که این امر رسیدگی توسعه نرم افزار خود را — بازتاب رویکرد است که تسلا طول می کشد

اما این شرکت ظاهرا ضعف خود به عنوان مدیر مجله گزارش در ماه دسامبر 2019 که VW تصمیم به حرکت به جلو با ساخت برخی از ID 3s با نرم افزار ناقص. در حال حاضر بهترین سناریو این است که از همه مهم ماشین — برای اولین بار در یک صف از تمام برقی ID-مارک وسایل نقلیه — رفتن به تلو تلو خوردن در خارج از دروازه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن