خارج شده است و تبدیل آن به پارکینگ به pop-up از درایو تئاتر برای تابستان

خارج شده است و تبدیل آن به پارکینگ به درایو در تئاتر برای تابستان به عنوان صنعت فیلم مبارزات میان coronavirus

توسط PARINEWS در 12 تیر 1399

خارج شده است و تبدیل آن به پارکینگ به درایو در تئاتر برای تابستان به عنوان صنعت فیلم مبارزات میان coronavirus بیماری همه گیر.

خرده فروشی کرگدن تبدیل شده است 160 از آن پارکینگ در سراسر ایالات متحده به drive-ins. این تئاتر باز خواهد شد در اوایل ماه اوت و باز باقی می ماند از طریق اکتبر. خارج از درایو خواهد شد از ویژگی های فرعی برنامه ریزی شده توسط ترایبکا این شرکت در پشت فیلم ترایبکا جشنواره که به تازگی راه اندازی یک تابستان فیلم drive-در آوردن سری فیلم های, موسیقی و, رویدادهای ورزشی, به عنوان بسیاری از ما drive-ins به عنوان امکان پذیر است.

خارج شده اعلام نشده که آیا شرکت کنندگان را مجبور به پرداخت قیمت پذیرش. هر چند پیش از هر درایو در غربالگری خارج شده و می گوید آن را به فروش امتیازات برای علاقمندان به سینما که آنها می توانید سفارش آنلاین برای منظقه, pick-up, پیش از نمایش فیلم. تئاتر تمایل به ایجاد یک تکه خوبی از سود خود را در امتیازات پس از خارج می تواند به دنبال در این صنعت منجر شود.

فیلم تئاتر زنجیره ای تلاش کرده اند از نظر مالی در این بیماری همه گیر. زنجیر مانند AMC و ریگال در حال تلاش برای بازگشایی, به طوری که آنها می توانید پول را دوباره هر چند عمده فیلمهای منتشر شده از جمله کریستوفر نولان را شعار و زنده عمل بازسازی مولاننگه داشتن به تاخیر افتاد. در حالی که سینما باید شاهد کاهش شیب دار رانندگی در تئاتر شاهد افزایش محبوبیت با توجه به تماس خود را-رایگان طبیعت است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن