والمارت می گوید آن را با مایکروسافت در یک معامله TikTok شریک

والمارت می گوید که با مایکروسافت در یک معامله بالقوه TikTok شریک است. خرده فروش است pitching مشارکت به عنوان ی

توسط PARINEWS در 6 شهریور 1399

والمارت می گوید که با مایکروسافت در یک معامله بالقوه TikTok شریک است. خرده فروش است pitching مشارکت به عنوان یک راه برای آن را به گسترش کسب و کار تبلیغاتی خود و رشد بازار شخص ثالث خود را. این در حالی است که گزارش ها حاکی از آن است که مایکروسافت نزدیک به نهایی کردن یک معامله با TikTok است، که می تواند در روزهای آینده اعلام شود.

یک سخنگوی والمارت در بیانیه ای به سیان بی سی می گوید: «شیوه ای که تیک تیک تیک تجارت الکترونیکی و قابلیت های تبلیغاتی را در بازارهای دیگر یکپارچه کرده است، سود روشنی برای سازندگان و کاربران در آن بازارها است.» "ما معتقدیم که یک رابطه بالقوه با TikTok ایالات متحده در همکاری با مایکروسافت می تواند این قابلیت کلیدی اضافه کنید و ارائه والمارت با یک راه مهم برای ما برای رسیدن و خدمت به مشتریان omnichannel و همچنین رشد بازار شخص ثالث ما و کسب و کار تبلیغاتی. ما مطمئن هستیم که مشارکت والمارت و مایکروسافت هر دو انتظارات کاربران TikTok ایالات متحده را برآورده در حالی که برآورده نگرانی های تنظیم کنندگان دولت ایالات متحده است."

مشارکت والمارت و مایکروسافت اولین هر دو شرکت نخواهد بود. مایکروسافت و والمارت چند سال پیش با هم تیم شدند تا آمازون را به عهده بگيرند. این معامله منجر به والمارت با استفاده از Azure و مایکروسافت 365 در سراسر کسب و کار خود، در کنار پروژه های جدید متمرکز بر یادگیری ماشین، هوش مصنوعی، و سیستم عامل داده ها شده است.

دخالت والمارت TikTok نیز می آید تنها چند ساعت پس از کوین مایر ترک به عنوان مدیر عامل TikTok به دلیل آشفتگی های سیاسی در حال انجام است. ترامپ خواستار آن شد که یک شرکت آمریکایی کسب و کار آمریکایی تیک تیک تیک را خریداری کند و مایکروسافت به عنوان دونده جلو در مذاکرات جاری ظهور کرده است. شرکت هایی مانند اوراکل و نت فلی نیز هر دو بنا به گزارش ها در TikTok علاقه مند شده اند، با حداقل یک گزارش نشان می دهد اوراکل در حال نزدیک شدن به تامین امنیت برخی از نوع معامله است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن