سازمان دیده بان 18 دقیقه از شبح جدید از تسوشیما فیلم گیم پلی

Sucker Punch Productions منتشر شده جدید 18 دقیقه تریلر گیم پلی خود را برای آینده باز جهان بازی سامورایی روح تس

توسط PARINEWS در 25 اردیبهشت 1399

Sucker Punch Productions منتشر شده جدید 18 دقیقه تریلر گیم پلی خود را برای آینده باز جهان بازی سامورایی روح تسوشیما, نمایشگاه اکتشاف مبارزه و سفارشی سازی عناصر بازی.

تریلر جدیدی از علائم اولین فیلم واقعی از روح تسوشیما که Sucker Punch نشان داده است پس از E3 سال 2018 زمانی که این استودیو اولین نمایش این بازی ترکیبی از swordplay و خفا. پس از Sucker Punch نیز منتشر شد یک تریلر داستانی معرفی بازیکنان اصلی شخصیت Jin ساکایی.

این فیلم نشان می دهد جنبه های اکتشاف جزیره تسوشیما که در آن بازیکن قادر خواهد بود برای احضار ارواح و آزادانه سفر در سراسر جهان. یک عنصر گیم پلی اجازه می دهد تا بازیکنان احضار یک وزش باد به طور مستقیم آنها را به سمت هدف خود را به عنوان یک محجوب راهنمای. بازیکنان همچنین می تواند هدایت به سوی اسرار جهان باز با حیوانات — مثل روباه یا پرندگان — پیشرو آنها را به زیارتگاه ها و یا مجموعه. باز جهان نیز به نظر می رسد زرق و برق دار, با, بامبو, جنگل, دشت باز بلند کوه ها و زمینه های چرخش گلبرگ گل برای بازیکنان به اکتشاف.

تریلر نیز بهتر معرفی بازیکنان به جین سامورایی قهرمان آنها بازی خواهیم کرد که در روح تسوشیما. جنگی است که گفته می شود با الهام از سامورایی فیلم one-on-one standoffs در برابر دیگر رزمندگان که در حل و فصل سریع تک ضربه اعتصابات و parries. بازیکنان را مجبور به انتخاب بازی "افتخار" به عنوان یک سامورایی یا استفاده از خفا و ترور به عنوان عنوانی "شبح" برای مبارزه با تهاجم مغولان.

برای اضافه کردن سینمایی جنبه ای از بازی بازیکن قادر خواهد بود به بازی تمامیت روح تسوشیما به طور کامل با زیرنویس ژاپنی آهنگ صدای همراه با اختیاری سیاه-و-سفید فیلم دانه فیلتر طراحی شده برای آن را احساس بیشتر شبیه به یک کلاسیک سامورایی فیلم.

شبح از تسوشیما خواهد بود برای پلی استیشن 4 در جولای 17th.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب