سازمان دیده بان هفت دقیقه از Ratchet & Clank: شکاف از هم جدا, آزاد در PS5 'پنجره راه اندازی'

سونی برای اولین بار فیلم گیم پلی جدید برای Ratchet & Clank:شکاف از هم جدا, اولین پلی استیشن 5 ورود در طولا

توسط PARINEWS در 7 شهریور 1399

سونی برای اولین بار فیلم گیم پلی جدید برای Ratchet & Clank:شکاف از هم جدا, اولین پلی استیشن 5 ورود در طولانی مدت سری آمار از بازی های بی خوابی, در Gamescom افتتاحیه شب زنده 2020. سونی به اشتراک گذاشته Rift Apart نگاه اولیه در ریفت جدا در بازی های PS5 بزرگ سونی نشان می دهد در ماه ژوئن, از جمله برخی از گیم پلی, و ویدیو گسترده امروز ساخته شده بر آنچه در حال حاضر نشان داده شده است.

نسخه ی نمایشی امروز برجسته بسیاری از گیم پلی کلاسیک Ratchet و کلانک -- تیراندازی strafe ، پریدن ، platforming ، و بیشتر -- و همه آن را به نظر می رسد بزرگ است. اما همانطور که عنوان نشان می دهد، rifts نیز بخش عمده ای از بازی جدید، اجازه دو قهرمان سفر از نقطه به نقطه و بین جهان کاملا جدید، همه با زمان بار تقریبا لحظه ای است. این نمایش چشمگیر از آنچه PS5 ممکن است قادر به انجام با SSD سفارشی خود را، که سونی ادعا کرده است به طور قابل توجهی سرعت بخشیدن به زمان بارگذاری در بازی ها بود.

در مصاحبه با افتتاحیه شب زنده میزبان Geoff Keighley پس از نسخه ی نمایشی ، Insomniac مارکوس اسمیت گفت که Ratchet و Clank : ریفت جدا خواهد شد ماجراجویی مستقل ، اما او اشاره کرد که ممکن است برخی از nods سرگرم کننده به بازی های دیگر برای طرفداران دیرینه از این سری وجود دارد.

این بازی قرار است در درون «پنجره پرتاب» پی اس۵ راه اندازی شود. اما معلوم نیست که چه زمانی می تواند باشد، از آنجا که ما هنوز هم تاریخ انتشار برای PS5 فراتر از "تعطیلات 2020."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن