تماشای اولین تریلر Far Cry 6 شامل Giancarlo Esposito

یوبی سافت عرضه اولین تریلر Far Cry 6 به عنوان بخشی از خود یوبی سافت رو به جلو دیجیتال کنفرانس امروز. سینمایی,

توسط PARINEWS در 23 تیر 1399

یوبی سافت عرضه اولین تریلر Far Cry 6 به عنوان بخشی از خود یوبی سافت رو به جلو دیجیتال کنفرانس امروز. سینمایی, تریلر, ندارد, هر, گیم پلی, اما نشان داد یک شهر در شورش تحت رژیم آنتون Castillo که توسط Giancarlo Esposito, شاید بهترین و شناخته شده به عنوان گاس Fring در Breaking Bad و Better Call Saul.

در Far Cry 6, بازیکنان کنترل دنی Rojas که وظیفه توقف Castillo رژیم ، بسیار شبیه به پیشینیان خود Far Cry 5 و Far Cry جدید سحربه شخصیت قابل پخش خواهد بود قابل تنظیم است و می توان به عنوان هر یک از مرد یا زن. اما Far Cry 6 نیز دیدن بازگشت از ابراز شخصیت GameSpot گزارش.

یوبی سافت می گوید بازیکنان خواهد شد بسیاری از سلاح های در اختیار خود را و یک همراه و همدم سیستم است که اجازه می دهد تا شما را به استخدام متعدد متفقین به مبارزه در کنار شما خواهم در بازی Far Cry 5. (در Far Cry 6یکی از این متحدان را می توان یک "خطرناکی منحرف سگ وینر" به نام Chorizo به گفته یوبی سافت است.)

Far Cry 6 قرار است به راه اندازی در فوریه 18th, 2021 5 برای پلی استیشن, پلی استیشن 4, ایکس باکس سری X, Xbox One, PC و گوگل Stadia cloud gaming خدمات. این آخرین مطلب در این مجموعه پس از سال 2019 را Far Cry: جدید سحر, آخرالزمانی عاقبت به 2018 را Far Cry 5.

به روز رسانی ژوئیه 12, 4:42PM ET: جزئیات اضافه شده از یوبی سافت سایت GameSpot.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن