آب پارک به آمده تا در KRS جاده در نزدیکی وانی Vilas آب کار می کند

ادای احترام به Rajamate Kempananjammanni وانی Vilasa Sannidhana میسور/Mysuru: آب پارک با یک مجسمه Mysuru اولی

توسط PARINEWS در 6 تیر 1399

ادای احترام به Rajamate Kempananjammanni وانی Vilasa Sannidhana

میسور/Mysuru: آب پارک با یک مجسمه Mysuru اولین Rajamate Kempananjammanni وانی Vilasa Sannidhana خواهد آمد تا در KRS جاده در نزدیکی وانی Vilas آب کار می کند (VVWW) مخالف CFTRI ترکیب.

پارک خواهد شد و Mysuru شهرستان شرکت (MCC) و مناقصات باید مطرح شده برای شناسایی مناسب شرکت مشاوره برای آماده سازی یک پروژه مفصل گزارش (DPR). مشاوره شرکت در مناقصه مبلغ تومان است. 4 لاخ.

پارک خواهد آمد تا در مساحت دو هکتار و حدود Rs. 2 کرور شده است اختصاص داده شده برای این منظور است. مجسمه Kempananjammanni وانی Vilasa Sannidhana در مقابل وانی Vilas آب کار می کند خواهد بود در خور احترام به اواخر Maharani بود که یک نیروی محرکه رشد و نمو بسیاری از آثار در Mysuru منطقه از جمله کریشنا رجا ساغر (KRS) سد.

شهردار تسنیم برگزار شد بحث و گفتگو با مقامات VVWW در بازسازی سالن اخیرا که در آن مقامات ارائه قدرت-ارائه نقطه در طراحی تا حد امکانات و جاذبه های این پارک است.

پارک میزبان سنتی یوگا و یک مجسمه غول پیکر از Kempananjammanni. وجود دارد طرح احداث یک غول ستون و مجسمه الهه Cauvery در بالای ستون. مدل های دریاچه توسعه و جمع آوری آب باران خواهد آمد و بچه ها را به یک پارک و منطقه بازی داخل پارک. همچنین پارک متصل خواهد شد به دفتر VVWW از طریق یک overbridge.

شهردار تسنیم گفت: 'ستاره میسور است که این پارک خواهد بود از جاذبه های اصلی برای گردشگران که در آن آنها می توانند به پارک می آیند بعد از دیدن موزه راه آهن در این نزدیکی هست. VVWW اجرایی مهندس P. Nagaraja Murthy گفت که Rs. 2 کرور روپیه بوده است محفوظ در MCC بودجه. "ما خواهان مناقصه تومان ارزش. 4 لاخ به شناسایی مناسب شرکت مشاوره برای آماده سازی یک پروژه مفصل گزارش. ما باید برنامه ای برای اجرای این پروژه در عرض یک و نیم سال است. مجسمه ساز آرون Yogiraj ابراز علاقه کنده کاری مجسمه Kempananjammanni و همچنین حک دیگر مجسمه های یوگا نمایش داده می شود در پارک," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن