ما هرگز به معنی داده ها در ماشین خود رانندگی تست

وزارت حمل و نقل راه اندازی جدید برنامه داوطلبانه برای جمع آوری و به اشتراک گذاری داده ها از مختار خودرو اپراتو

توسط PARINEWS در 27 خرداد 1399

وزارت حمل و نقل راه اندازی جدید برنامه داوطلبانه برای جمع آوری و به اشتراک گذاری داده ها از مختار خودرو اپراتورهای. شرکت های تست AVs در جاده های عمومی دعوت به ارسال اطلاعات به دولت که خواهد شد و سپس انتشار آن را آنلاین. اما با توجه به داوطلبانه طبیعت از این برنامه طرفداران ایمنی می گویند تلاش است به احتمال زیاد به سقوط کوتاه از ارائه اطلاعات مفید به مردم است.

در حال حاضر وجود ندارد فدرال قانون نیاز به شرکت AV به ارائه اطلاعات در مورد خود را تست فعالیت های دولت است. در عوض یک درهم آمیخته از ایالت ها قوانین و مقررات حاکم بر آنچه هست و نیست افشا می شود. کالیفرنیا دقیق ترین قوانین نیاز شرکت ها برای به دست آوردن مجوز برای انواع مختلف تست فاش خودرو, تصادفات, لیست شماره مایل رانده شده و فرکانس که در آن انسان ایمنی رانندگان مجبور بودند به کنترل خود مختار وسایل نقلیه (همچنین به عنوان شناخته شده "مشارکت"). جای تعجب نیست, شرکت AV نفرت کالیفرنیا مورد نیاز است.

اکثر ایالات آمریکا نیاز بعدی به هیچ چیز در این راه از تست داده ها در بهره از ظاهر دعوت به مشخصات بالا شرکت. از سال 2012 حداقل 41 متحده و DC در نظر گرفته اند قوانین مربوط به وسایل نقلیه خودمختار و 29 متحده و DC را تصویب کرده اند کسانی که اقدامات با توجه به کنفرانس ملی قانونگذاران ایالتی. و دولت فدرال است که بی میل به رفتن بسیار بیشتر از حتی بیشتر نازدار دولت مورد نیاز است.

دولت اوباما برای اولین بار به درخواست داوطلبانه ایمنی گزارش از شرکت هایی که در حال آزمایش خودروهای بدون راننده; مغلوب ساختن پیشی جستن دولت آرامش قوانین و حتی بیشتر با این استدلال چیزی است که می تواند از راه دور به عنوان اجباری می تواند سرکوب نوآوری است. به عنوان یک نتیجه گزارش را تبدیل به بازتاب چقدر شرکت های فردی مانند رادیو و تلویزیون خود را-رانندگی پیام.

به گزارش اولیه از Waymo فورد و جنرال موتورز شد و بیشتر شبیه براق, بازاریابی, بروشور از هر چیز دیگری. به طور کلی فقدان آنها مربوط به آمار مانند ناوگان اندازه کل مایل رانده و متارکه نرخ. علاوه بر این هیچ سیستم در محل در سطح ایالتی یا فدرال برای صدور گواهینامه مستقل از تکنولوژی. ما فقط باید آنها را در خود کلمه.

این جریان تلاش متفاوت است. ملی بزرگراه ترافیک ایمنی دولت (زیادی از NHTSA) می گوید که آن جدید خودکار وسایل نقلیه شفافیت و تعامل برای امن تست (AV TEST) ابتکار عمل در نظر گرفته شده است نشان می دهد که در AV تست در حال وقوع است — اما کمی فراتر از آن.

"شما قادر خواهید بود برای دیدن اگر تست شده است در گزارش خود به جامعه و کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع فعالیت اتفاق می افتد," وب سایت آژانس آمده است: "از جمله تست از انواع مختلف از وسایل نقلیه موتوری — ماشین کم سرعت شاتل کامیون های بدون راننده برقی تحویل وسایل نقلیه است."

در حال حاضر وجود دارد یک تعداد انگشت شماری از ابزارهای آنلاین که در مسیر AV تست بر اساس محل از جمله نقشه های تعاملی ساخته شده توسط بلومبرگ Philanthropies شده است که فعال پس از 2017.

نه شرکت را امضا کرده اند در ابتدا برای شرکت در NHTSA داوطلبانه تلاش: بوق, کروز, فیات, کرایسلر, Local Motors, Navya, Nuro تویوتا بارگذاری و Waymo. هشت متحده انتظار می رود بخشی نیز از جمله کالیفرنیا و فلوریدا, مریلند, میشیگان و اوهایو و ویرجینیا و تگزاس و یوتا است.

موضوع AV تست داده است یک دکمه یکی در میان شرکت AV تنظیم کننده و طرفداران. شرکت ها تمایل برای به اشتراک گذاشتن به عنوان کوچک که ممکن است در علاقه به نگه داشتن هزینه های پایین حفاظت از اطلاعات اختصاصی و کنترل خود را روایت با جلوگیری از انتشار شرم آور اطلاعات است.

دولت فدرال تمایل دارد به توافق برسند و اعتقاد داشتند که نیاز به هر گونه اطلاعات افشا خواهد بود بیش از حد طاقت فرسا برای صنعت AV و احتمالا مانع تحقیقات فرضی که می تواند منجر به کاهش کشنده خودرو سقوط کرد. این بی بند و مداخله نگرش آغاز شده در طول دولت اوباما تاکنون سوپر تحت ریاست جمهوری مغلوب ساختن پیشی جستن. نقطه دبیر ایلین چائو اغلب می گوید دولت فدرال باید در کسب و کار چیدن "برندگان و بازندگان."

طرفداران ایمنی شد و سریع برای محکوم کردن داده های تلاش ناکافی و احتمالا فاسد است. مرکز ایمنی خودرو از منتقدان دولت فدرال را لمس نور با AV صنعت متهم نقطه از جانبداری با "منافع شرکت های بزرگ" بیش از این با پذیرش "هر جدول تکه از اطلاعات در مورد AV تست" دریافت پرتاب راه خود را.

"آن داده خواهد شد یا نه ارسال شده در نهایت تصمیم توسط هیئت مدیره و نه دولت فدرال" این گروه گفت. "و هنگامی که یک شرکت خودرو جان دوباره یا نه که شرکت بخواهد به ادامه اشتراک گذاری اطلاعات بیشتر احتمال دارد به دیکته شده توسط چک کردن با شرکت های بزرگ روابط عمومی تیم از مشاوره کد از مقررات فدرال."

کنگره در ادامه به بحث قانونی که ایجاد یک چارچوب ملی برای AV تست و استقرار اما در ادامه به شبهه بیش از اختلافات مربوط به ایمنی و مسئولیت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن