آنچه در یک سخنرانی جنجال در دانشگاه استنفورد به ما می گوید در مورد Facebook را نظارت هیئت مدیره

اجازه دهید به این نتیجه معلوم شد چه رایگان سخنرانی هفته در رابط با یک نگاه در یک مورد مربوط به بخش co-رئیس Fac

توسط PARINEWS در 16 خرداد 1399

اجازه دهید به این نتیجه معلوم شد چه رایگان سخنرانی هفته در رابط با یک نگاه در یک مورد مربوط به بخش co-رئیس Facebook جدید نظارت هیئت مدیره زوم ضبط خود را از دانشکده حقوق و N-word.

شما می توانید با استفاده از یک نژادپرست لکه دار Facebook? پاسخ این است که احتمالا نه بلکه شاید. این شرکت استانداردهای جامعه ممنوع "حملات مستقیم" بر مردم بر اساس نژاد خود را. اما این شرکت نیز منتشر شده یک پست وبلاگ در سال 2017 تخمگذار کردن برخی از تفاوت های ظریف درگیر در تصمیم گیری لکه دار کردن در واقع یک حمله که اغلب به شدت به زمینه است که می رود فراتر از کلمه نوشته شده است.

بعد از این سال برخی از سخت ترین تصمیم گیری در مورد اینکه آیا یک پست باید بماند تا در Facebook ساخته خواهد شد توسط یک گروه مستقل نظارت هیئت مدیره. هیئت مدیره که از اعضای اولیه اعلام شد و در ماه گذشته اجازه خواهد داد Facebook و Instagram کاربران به تجدید نظر در زمانی که آنها بر این باورند که پست های خود را حذف شده اند در خطا. Facebook می گوید آن را رعایت مدیره تصمیم گیری خواهد شد و همچنین از آن به موضوع مشاوره و نظرات نوظهور سیاست سوالات.

در پی این هفته جنجال بر سر رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن Facebook پست در مورد در سراسر کشور تظاهرات که توییتر و ضربه محکم و ناگهانی به این نتیجه رسیدند ترویج خشونت برخی از خواسته نظارت هیئت مدیره به وزن در. روز چهارشنبه هیئت مدیره منتشر شده تا حدودی شرمندگی توجه داشته باشید توضیح داد که چرا آن را نمی: برای یک دسته از دلایل آن را فقط آماده نیست.

اما یکی از چیزهایی که ما می دانیم در مورد نظارت هیئت مدیره است که اعضای اولیه آن انتخاب شدند برای تعهد خود را به آزادی بیان ارزش. بازدید هیئت مدیره سایت و اولین پیام شما دیدن می خواند: "حصول اطمینان از احترام به آزادی بیان از طریق قضاوت مستقل."

در واقع یکی از رؤسای مشترک هیئت مدیره بود که در یک سخنرانی جنجال فقط این هفته است. در اینجا نیک اندرسون در واشنگتن پست:

دانشگاه استنفورد استاد حقوق Michael W. مک کانل نزدیک شدن پایان دوره در ایجاد قانون اساسی در هفته گذشته زمانی که او تصمیم گرفت به عنوان خوانده شده نقل قول منسوب به پاتریک هنری از یک قرن 18 بحث در ویرجینیا.

اما در ابتدا مک کانل متوقف زوم ضبط ویدئو به گفته یکی از دانش آموزان خود صحبت کرد که به شرط ناشناس ماندن از ترس واکنش. سپس استاد خواندن بیانیه ای که به او گفته بود در نظر گرفته شده برای استوک نژادپرستانه مخالفت با تصویب قانون اساسی است.

این نقل قول شامل n-word. مک کانل که سفید است, از سر ضبط و تبدیل به موضوعات دیگر دانش آموز گفت.

این حادثه صورت گرفت که در همان هفته است که تظاهرات جهانی علیه قتل اخیر جورج فلوید Breonna تیلور و Ahmaud Arbery, در میان دیگران, گالوانیزه کشور و موجب افزایش حساسیت به جریان نژادپرستانه و ظلم و ستم در ایالات متحده است.

من با صحبت برخی از دانشگاه استنفورد دانشجویان حقوق در مورد مک کانل کلاس و آنها به من گفت که او در بر داشت خواندن N-word دردناک در بخشی به دلیل یک حادثه مشابه انجام گرفته در دانشکده حقوق در ماه نوامبر. سپس به عنوان سخنران مهمان از دانشگاه استنفورد سابقه وزارت خواندن N-کلمه را با صدای بلند در حالی که بحث نژادپرستانه سیگار بازاریابی است. و فقط در ماه گذشته یکی دیگر از دانشگاه استنفورد استاد عذرخواهی کرد بعد از استفاده از یک فرم N-کلمه دو بار در حالی که بحث در مورد هیپ هاپ گروه N. W. A.

"احساس وجود دارد غضب و مردم فقط احساس درد خیلی زیاد" گفت: Donovan هیکس co-رئیس جمهور از قانون انجمن دانشجویان در دانشگاه استنفورد.

در اولیه خود را توجه به دانش آموزان مک کانل در دفاع از خواندن آنچه او به عنوان "وحشتناک هنری قول" را با صدای بلند: "من فکر نمی کنم سابقه باید از آن زشتی."

در پاسخ, سیاه, دانشجویان حقوق, انجمن با ارسال نامه ای شکایت در مورد این حادثه به استنفورد قانون دانشجویان و استادان. "اگر یک چیز وجود دارد دانش آموزان سیاه پوست در اون تاریخ ما" نامه می خواند. "Ahmaud Arbery است که تاریخ ما. Breonna تیلور تاریخ ما است. جورج فلوید است که تاریخ ما. مردان سفید امتناع از توقف گفت "ازت" است که در تاریخ ما است."

دانشجویان اشاره کرد که در پی نوامبر حادثه مک کانل نوشته بود توجه داشته باشید به دانش آموزان گفت: "این سخت است برای من برای دیدن این آموزشی هدف" با استفاده از آنچه او به نام "این افراطی ترین نژادی لقب شناخته شده به زبان ما." او در ادامه:

به ذهن من صحت سیاسی آن را به عنوان وجود دارد در این دانشگاه مدرن است یک مشکل به دلیل آن می تواند خفه کردن بحث و سکوت اقلیت views. اما این بدان معنا نیست که تمام استانداردهای مدنیت باید اخراج شود به عنوان نمونه از "صحت سیاسی." استفاده از برخی از شرایط به ویژه هنگامی که آشکار عمدی شدید و یا عاری از مشروع زمینه نیز می تواند خفه کردن بحث و سکوت اقلیت views. ما نباید سریع به سرزنش گفتار دیگران, اما ما نباید اجازه دهید نگرانی در مورد آزادی بیان و صحت سیاسی ما جلوگیری از محکوم چه باید محکوم شود.

مک کانل با ارسال یک ایمیل به دانشجویان و استادان مارس 29th, گفت که او تصمیم به خواندن گذشت با "اراده خوب" و اشاره به او داده و از گفتار در آن مناسب بافت تاریخی و محکوم به استفاده از کلمات. او گفت که او نمی خواهد با استفاده از کلمه دوباره در کلاس اما متوقف کوتاه از عذرخواهی.

مک کانل گفت: پست او را بدون نظر بیشتر. جمال گرین یکی دیگر از نظارت هیئت مدیره شرکت-صندلی و گفت: پروتکل او "ممکن است را ساخته اند یک انتخاب متفاوت" اما محکوم مک کانل. Issie Lapowsky می نویسد:

مک کانل را co-صندلی جمال گرین نوشت که او "احترام فوق العاده ای برای [مک کانل] به عنوان یک فرد و یک محقق است."

"قابل توجه حق تن در رویه زشتی از ما, قانون اساسی, تاریخچه یک مشکل من خودم تلاش کرده اند با" گرین نوشت. "در حالی که من ممکن است یک انتخاب های مختلف در این مثال من را پروفسور مک کانل در کلمه ای که به او آموخته شده از تجربه خود را به عنوان همه ما باید در تلاش برای انجام به عنوان مربیان است."

این حادثه به نظر می رسد مربوط به هر کسی که به دنبال درک آنچه نظارت هیئت مدیره است و چگونه آن را ممکن است عمل می کنند. وقتی دیدم توییتهایی این هفته از مردم گدایی هیئت مدیره به وزن در Facebook تصمیم در مورد تهمت, پست, مفهوم بود که هیئت مدیره خواهد گام و حذف آنچه Facebook نه.

در واقع Facebook گفت: از همان ابتدا که در ابتدا هیئت مدیره تنها بازگرداندن پست که هیئت مدیره نتیجه آن را حذف کرده است در خطا. در نهایت هیئت مدیره صادر خواهد شد نظرات خود را در مورد آنچه Facebook باید به پایین; یک نفر که از نزدیک درگیر به من گفت که می تواند در عرض چند ماه. اما روشن نیست هر که خواهد شد و در حال اجرا قبل از گفتن 2020 ما انتخابات ریاست جمهوری است.

بیش از آن است که گرچه مک کانل حادثه — و با همکاری رئیس واکنش به آن کمک می کند تا ما را در درک که چگونه هیئت مدیره است که به احتمال زیاد برای دیدن جهان است. برای برخی از آوازی زیر مجموعه ای از Facebook کاربر پایگاه نگرانی اصلی این است که پلت فرم اجازه می دهد تا بیش از حد بیان است. هیئت مدیره اولیه آرایشی و شروع واگذاری منعکس کننده که ترس است که Facebook ممکن است اجازه می دهد به اندازه کافی سخنرانی.

این است که نه اتفاقا چیزی مارک زوکربرگ ترس. او گفت: کارکنان روز سه شنبه:

در طول زمان به طور کلی ما فقط ما تمایل به اضافه کردن بیشتر به سیاست های محدود کردن چیزهای بیشتر و بیشتر. و من فکر می کنم که این در حالی که هر یک متفکر و خوب و ما تبیین مضرات خاص — و من فکر می کنم که مهم است — من فکر می کنم که بیان و صدا نیز چیزی است که به طور معمول نیاز به ایستاده به دلیل آن ملک است که شما می دانید که چیزی است که بطور یکنواخت مثبت هیچ کس استدلال می کند برای مصرف آن را پایین. این همیشه تنها زمانی که وجود دارد چیزی است که مورد بحث است. هر زمان وجود دارد چیزی است که بحث خود را غریزه این است که "بیایید محدود کردن تعداد زیادی" و سپس شما را تا پایان با محدود کردن بسیاری از چیزهایی که من فکر می کنم خواهد بود و در نهایت خوب برای همه.

برای برخی از مک کانل کلاس درس حادثه نباید حتی واجد شرایط به عنوان یک "حادثه" در همه — یک استاد به سادگی تدریس تاریخ با استفاده از زبان تاریخ در حالی که محکومیت آن را به دانش آموزان خود را. به دیگران, اگر, از جمله برخی از دانش آموزان خود را مک کانل شکست خورده یک آزمون پایه همدلی: می تواند به شما جلوگیری از استفاده از یک کلمه شما می دانید که به طور بالقوه می تواند به عنوان یک نشان می دهد حمایت از دانشگاه استنفورد سیاه جامعه و متحدان آن?

این همه احساس مربوط به یک سوال Facebook است که در مواجهه با بیشتر و بیشتر — و به طور فزاینده ای توسط خود کارکنان است. می خواهد آن را به یک آینه ساده برای, جامعه, زگیل و یا آن را با قرار دادن انگشت شست در مقیاس مترقی تغییر — از جمله ضد نژادپرستی? زوکربرگ بلند گفت که با توجه به نزدیکی-کنترل کل بیش از Facebook به عنوان یک شرکت او می خواهد برای جلوگیری از تقلب در خدمات شرکت به نفع هر یک دیدگاه خاص. در عوض هر زمان که ممکن است او امیدوار است که برای مبارزه با بد گفتار با بیشتر بیان.

مک کانل است فقط یکی از اعضای هیئت مدیره که در نهایت شامل 40 عضو دارد. او نمی خواهد بشنود بیشتر و یا حتی تمام موارد را به هیئت مدیره. و شاید به عنوان او شروع به بررسی پرونده های مربوط به توهین آمیز و خطرناک گفتار او را پیدا کردن دلیل برای رای دادن برای حذف آنها از Facebook. اما تا آن زمان من احتمالا خودم فکر تصمیم او ساخته شده و در هفته گذشته — لحظه ای خود را در دانشگاه استنفورد درس با تظاهرات خشمگین در جهان اطراف او هنگامی که او خاموش خود را زوم ضبط به ترک هیچ سابقه ای از کلمات خود را.

مقاومت مواجه

پس از من در مورد نوشت: دیروز تصمیم ناگهانی برای حذف مغلوب ساختن پیشی جستن از ارتقاء در آن کشف تب, خواننده پرسید که آیا رئیس جمهور نقض کرده سیاست. "وجود دارد یک تفاوت بزرگ بین به طور تصادفی تصمیم گیری چیزی است که یک ایده خوب به دلیل آن را در یک چرخه در مقابل انجام آن را بر اساس یک سیاست کلی است که افراد زیر شما می توانید بیش از حد" خواننده نوشت.

من چک در با ضربه محکم و ناگهانی و این شرکت گفت: این تصمیم را نه بر اساس نقض Snapchat را به استانداردهای جامعه. به جای تصمیم گیری بر اساس اشپیگل یکشنبه یادداشتی به تیم خود گفت که این شرکت "cannot ترویج حساب در امریکا است که به ارتباط با افرادی که تحریک نژادی و خشونت که آیا آنها این کار را به روشن یا خاموش پلت فرم ما."

نسبت

امروز در اخبار است که می تواند بر درک عمومی از تکنولوژی سیستم عامل است.

⬆️ روند تا: اپل مدیر عامل شرکت تیم کوک منتشر شده یک پست وبلاگ به آدرس بی معنی کشتن جورج فلوید و سابقه طولانی از نژاد پرستی. اپل نیز اهدا به سازمان مانند برابر عدالت ابتکار که چالش نژادی و بی عدالتی و جرم حبس. (سیب)

روند افقی: در میان همه گیر آمازون است که بودجه پژوهش به پتانسیل COVID-19 درمان های در حال توسعه خود را تست قابلیت ها و پشتوانه مطالعه در ایمنی. اما این تلاش ها انجام نمی دهد و بسیار برای فرونشاندن ترس از انبار کارگران است. (امیلی Mullin / OneZero)

ویروس ردیاب

مجموع موارد در آمریکا: بیش از 1,872,000

مجموع مرگ و میر در ایالات متحده: حداقل 108,117

موارد گزارش شده در کالیفرنیا: 120,896

مجموع نتایج آزمون (مثبت و منفی) در کالیفرنیا: 2,131,294

موارد گزارش شده در نیویورک: 379,977

مجموع نتایج آزمون (مثبت و منفی) در نیویورک: 2,229,473

موارد گزارش شده در نیوجرسی: 162,530

مجموع نتایج آزمون (مثبت و منفی) در نیوجرسی: 837,420

موارد گزارش شده در ایلینوی: 124,279

مجموع نتایج آزمون (مثبت و منفی) در ایلینوی: 959,175

داده ها از نیویورک تایمز. داده ها از آزمون از COVID پیگیری پروژه.

حاکم

⭐ کمپین کارکنان در دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و جو بایدن ریاست جمهوری مبارزات انتخاباتی هدف قرار گرفتند و با حملات فیشینگ با توجه به گوگل. حملات سایبری از ایران و چین بود. در اینجا رابرت مک میلان در وال استریت ژورنال:

این حملات به نظر نمی رسد موفق بوده است. گوگل یک واحد از الفبا, Inc., گفت. این شرکت اعلام کرده است مقامات فدرال و هدفمند کاربران از این حملات گفت: Shane هانتلی اجرا می شود که گوگل در-خانه گروه ضد جاسوسی شناخته شده به عنوان تهدید تجزیه و تحلیل ،

این بایدن کمپین هدفمند توسط چین بر اساس گروه شناخته شده به عنوان APT 31 آقای هانتلی گفت. این گروه مرتبط است توسط شرکت های امنیتی به دولت چین. مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین هدفمند توسط یک ایرانی به نام APT 35, او گفت:. APT مخفف advanced persistent threat کوتاه نویسی استفاده شده توسط متخصصان امنیت سایبر برای پیچیده دشمنان هستند که با حمایت دولت-ملت.

Facebook آغاز شده برچسب زنی رسانه ها هستند که "به طور کامل یا تا حدی تحت کنترل سرمقاله خود دولت" پس از اعلام این سیاست در سال 2019. آن شروع خواهد شد برچسب تبلیغات از این رسانه ها بعد از این سال و ممنوعیت دولت-کنترل رسانه ها از تبلیغات در داخل ایالات متحده است. (Adi رابرتسون / آستانه)

Facebook, Googleو توییتر هم هر کدام با قوانین خود را حاکم بر تبلیغات سیاسی. در اینجا این است که چگونه هر یک از شرکت تصمیم می گیرد آنچه شما می توانید و نمی تواند بر روی پلت فرم خود را. (صبر Haggin و امیلی گلیزر / وال استریت ژورنال)

مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین صرف $1.48 میلیون دلار در گوگل تبلیغات در هفته اول ماه مارس. این بالاترین هفتگی مجموع از سال 2020 مبارزات انتخاباتی. (اریک تازه وارد و علامت برگن / بلومبرگ)

یک بررسی از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن 139 توییتهایی از یکشنبه, مارس 24th, برای شنبه, مارس 30th, یافت, حداقل 26 موجود به وضوح ادعاهای دروغین تاکید چالش برای توییتر مدیر عامل شرکت جک دورسی در پلیس او را. این شامل پنج مورد پست الکترونیکی-در رای گیری که پرچم پنج ترویج نادرست تئوری توطئه در مورد جو Scarborough و سه مورد توییتر خود را. (لیندا کیو / نیویورک تایمز)

شایعات در مورد antifa طوفان آیداهو به گسترش خشونت در جریان تظاهرات باعث شد ساکنان را به بازوها و ایستاده به تماشا. در حال حاضر مقامات محلی در سراسر کشور باید اذعان کرد که نه تنها شرکت کنندگان در این اعتراضات شناخته شده بود که پلید یک خانه یا نمای نام antifa. (اسحاق استنلی-بکر و تونی Romm / واشنگتن پست)

سه مرد به اتهام اعضای این حزب راست افراطی "Boogaloo" جنبش شده اند به اتهام تلاش برای تحریک خشونت در تظاهرات در مینه سوتا و تگزاس. جنبش در حال رشد بوده است در Facebook شدند. (اندرو Blankstein تام زمستان و هویج Zadrozny / NBC)

صنعت

همسایه می گوید آن را پشتیبانی سیاه زندگی مهم جنبش است. اما بسیاری از آن داوطلب مدیران خفه شده است گفتگو در مورد مسابقه پلیس و تظاهرات در حالی که از بین بردن پست ها با ذکر سیاه زندگی مهم است. Brianna, کیسه و کیسه و رایان مک در BuzzFeed باید حرکت شبیه چمچه زنی:

در کالیفرنیا افراد دیگر با استفاده از همسایه مطرح شده همان سوال. در حالی که شرکت های خصوصی هیچ الزامی برای اجازه می دهد برای untrammeled سخنرانی خود سیستم عامل برخی از کسانی که تا به حال تعدیل شده است گفت: آن را ریاکارانه از همسایه به علنا می گویند که آن را پشتیبانی می کند تنوع در حالی که خود مدیران به شدت با استفاده از سایت قوانین برای سرکوب بحث در مورد مسابقه.

در روز سه شنبه, Dylan هایلی 26 ساله مهندس امنیت از آلامو کالیفرنیا می خواستم برای نشان دادن حمایت خود را برای تظاهرات اتفاق می افتد در جامعه خود را. پس از خواندن یک پست در همسایه درخواست مردم از "ثروت و افتخار" به اذعان نژادپرستی نظاممند برجسته توسط تظاهرکنندگان پس از پلیس با قتل جورج فلوید او اظهار داشت: "#BlackLivesMatter."

در عرض یک ساعت نظر خود را حذف شد.

همسایه کاربران به اشتراک گذاری پست ها در مورد جورج فلوید اعتراضات متوجه نیست که پلیس در حال احتمالا تماشای. برای سال ها این شرکت به شدت در اجرای قانون استخدام بر روی پلت فرم آن مربیگری ادارات در چگونه برای ساخت یک بازی دوستانه در ظاهر برنامه. (سارا امرسون / OneZero)

این جورج فلوید اعتراضات تبدیل police scanner نرم افزار شهروند به یک شبه رسید. اما معلوم نیست که آیا این نرم افزار است که کمک به مردم در امان ماندن یا نادرست ترس خود را. ما فکر می کنیم آن را نادرست ترس خود را! (Jared نیومن / سریع شرکت)

سیگنال اعلام کرد یک چهره جدید-تاری ابزار خواهد شد که گنجانیده شده به آخرین نسخه از این برنامه است. کاربران به اشتراک گذاری تصاویر از طریق برنامه قادر خواهد بود به سرعت محو چهره اضافه کردن یکی دیگر از لایه ای از حریم خصوصی را به تصاویر. همچنین مفید برای اعتراض عکاسی. (جیمز وینسنت / آستانه)

مردم خواستار Instagram به هر کسی اجازه به اشتراک گذاری لینک ها در داستان های خود را در میان تظاهرات. در حال حاضر این شرکت تنها اجازه می دهد تا کاربران که حداقل 10 ، 000 پیروان یا که تایید شده برای استفاده از قابلیت لینک در داستان های خود را. (لورن Strapagiel / BuzzFeed)

سلامت اطلاعات غلط در حال گسترش است به سرعت در طی این بیماری همه گیر کوروناویروس — و آن را تبدیل شدن به پیچیده تر است. در اینجا چگونه به آن نقطه. (Christina فار / CNBC)

آمازون است که با توجه به خرید سهام به ارزش حداقل $2 میلیارد دلار در هند تلفن همراه اپراتور Bharti Airtel. اگر آن را می رود از طریق آن می دهد Bharti افزایش آن را به عنوان به دنبال رقابت در برابر بازیکن شماره یک در هند, اعتماد Jio. (Aditya Kalra و Sumeet Chatterjee / فردا نیوز)

همه چیز برای انجام

مسائل به اشغال شما حاضر در قرنطینه.

کمک مالی برای حمایت از مبارزه برای عدالت است. وجود دارد برخی از پیشنهادات جدید در این به روز رسانی راهنمای از آستانه.

آماده سازی تلفن خود را برای یک اعتراض. نشانه گذاری برخی از راهنمایی های خوب شما قبل از اینکه شما خانه را ترک.

کسانی که خوب توییتهایی

می روم شما با تمدید انتخاب این امروز در نور چقدر سخت این هفته بود و همچنین پدر من به من گفتن او شروع به خواندن این.

صحبت ما

برای ما ارسال راهنمایی, سوالات و موارد برای نظارت هیئت مدیره: casey@theverge.com و zoe@theverge.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن