آنچه که یک زندگی کامل? 5 قوانین زندگی

"شما کامل من!" آن را برای تلفن های موبایل مانند یک شنگول عبارت از یک فیلم رمانتیک است.گاهی ما تجربه است که ما

توسط PARINEWS در 24 تیر 1399

"شما کامل من!" آن را برای تلفن های موبایل مانند یک شنگول عبارت از یک فیلم رمانتیک است.

گاهی ما تجربه است که ما را به احساس می کنید که راه.

تصور کنید که احساس شما بعد از خوردن یک وعده غذایی خوشمزه و گاز گرفتن به همان اندازه منحط دسر. یا تصور کنید که شما در پایان یک روز شاید در تعطیلات زمانی که یکی به ظاهر کامل لحظه باز شدن بعد از بعد است.

یکی از دوستان من در توصیف این احساس پس از او فرزند سوم. در آن لحظه او گفت: خانواده خود را احساس کامل.

احساس زندگی در حال تکمیل می شود مانند عمیق صلح قدردانی برای همه است که ما و تمام است که ما با خواسته های دیگر در حال حاضر. آن را می تواند حس بودن در خانه.

به عنوان ما را از طریق زندگی ما دائما در حال بمباران توسط پیام در مورد آنچه که ما نیاز داریم و یا چگونه ما می تواند زندگی ما را بهتر.

اما احساس کامل بودن است نه در مورد رسیدن به برخی از بیرونی است که ما می توانید با ما فهرست. به جای آن چیزی است که اتفاق می افتد در داخل و بسیار شخصی است.

آنچه که یک زندگی کامل?

خودتان این سوال را بپرسید

این مهم را بپرسید:

چه زندگی یک زندگی کامل معنی برای شما?

تبلیغات

شما تا کنون تجربه یک احساس زندگی خود را به نظر می رسد به طور کامل حتی اگر فقط برای یک لحظه ؟

اعتقاد شخصی من این است که هنگامی که ما تجربه یک حس کامل ما در حال حاضر سپاسگزار و متصل به ما منحصر به فرد و ماهیت درونی.

با اصل منظورم این است که انرژی یا جرقه شما در درون خود نسبت به هیچ کس دیگری بر روی زمین می کند و یا تا به حال خواهد شد.

من معتقدم زندگی یک زندگی کامل است به این معنی که شما—واقعی شما.

چه کامل ،

وجود دارد بسیاری از راه های مختلف ما تجربه این ذات یا هدیه—معتبر ترین ما selves.

ما این اصل را در عمل هنگامی که کسی در حال انجام چیزی است که او واقعا دوست دارد به انجام است. نور چشم خود را به یک لبخند عبور خود را در چهره آنها کاملا متمرکز در حال حاضر انجام آنچه آنها دوست دارند به انجام و در حال که آنها واقعا هستند.

ما شاهد همان انرژی تابشی زمانی که ما نگاهی به یک قطعه از هنر با کسی که به طور کامل در جریان هنگام ایجاد آن است.

ما آن را در یک کودک زمانی که s/او کاملا متمرکز و تجربه لذت بازی کردن با یک اسباب بازی نورد در شن و ماسه و یا ابراز لذت در مورد آنچه اتفاق می افتد در حال حاضر.

در حالی که همه ما باید توانایی برای تجربه این حس کامل بودن آن اتفاق نمی افتد به طور خودکار.

آن نیاز به قادر بودن به اجازه رفتن حتی برای یک دوم تقسیم و اتصال با آن انرژی است که در آن هیچ کلمه است. آن را در حال حاضر کامل فقط آن را به عنوان منحصر به فرد و تقریبا جادویی.

تبلیغات

ما چگونه زندگی می کنند یک زندگی کامل?

چگونه ما از مرور مسئولیت های روز-به-روز—کارگر, پرداخت قبوض, تلاش برای غذا خوردن سالم و ورزش, ارتباط با جهان بیرونی و نگه داشتن روابط ما زمزمه همراه در حالی که همچنین احساس این حس تمامیت و کامل بودن? آنچه که یک زندگی کامل?

پاسخ های متفاوت برای هر یک از ما اما در تجربه من زیر پنج قوانین می تواند کمک کند.

1. را انتخاب کنید خود-دلسوزی و همدلی

بنابراین اغلب ما آموخته است که تنها راه ما می تواند موفقیت یا رسیدن به خوشبختی واقعی این است که اگر ما یاد بگیرند به انجام کارهای بهتر از افراد دیگر و یا هنگامی که ما رسیدن به ما ،

چه اگر به جای بسیار تمرکز بر زندگی در شرایط رقابتی ما به جای تجربه با شفقت ؟

یکی از بزرگترین معلمان من تا به حال امتیاز از تحصیل با وقتی که می آید به آموزش در همدلی و دلسوزی است بودایی, معلم, Pema Chodron.

Pema می آموزد یک روش ساده به نام همه مراقبه[1]. در یک کلام همه مدیتیشن آموزش در رها از سخت بودن هستي و دسترسی به نقطه نرم همدلی و شفقت است.

نکته مهم در مورد همدلی است به یاد داشته باشید که ما فقط به عنوان هر یک منحصر به فرد ما نیز همیشه در ارتباط با یکدیگر از آنجا که ما همه انسان هستند.

توانایی واقعا احساس دلسوزی برای خودمان و همدلی برای دیگران نه تنها باعث می شود در حال حاضر ما روابط بهتر آن نیز می تواند کمک به ما برای جذب روابط جدید که واقعا معتبر و انجام.

2. آسیب پذیر به منظور کشش و رشد

ما دریافت خواهید کرد بسیاری از پیام های از بازاریابان که ما را شادتر و موفق تر اگر ما کامل تر. حقیقت این است که کمال است نه یک هدف که هر یک از ما می تواند رسیدن به.

در حالی که هیچ یک از ما کامل هستند و همه ما قادر به تغییر عظیم تحول و رشد است.

تبلیغات

هنگامی که ما نگاه خود را به دیدن زندگی به عنوان یک ماجراجویی یک فرصت برای رشد و یادگیری و اتخاذ یک طرز فکر رشد[2]ما شروع به تجربه شادی که تنها می آید از کشش.

در این راه, زندگی, یک, کامل, کامل زندگی نیست در مورد دستیابی به اهداف خاص بلکه در مورد کشف راه های جدید برای برقراری ارتباط با آن بخش از خودمان است که منحصر به فرد است, تکمیل, تغییر, در حال رشد و در حال گسترش در همه زمان ها.

توانایی کشش و رشد ما کمک می کند تا به تجربه زندگی به عنوان یک سری از تکمیل لحظه به جای یک هدف نهایی را نزد خود.

3. به عقب و کمک به دیگران

ما هر چیزی منحصر به فرد برای ارائه به جهان است. تحقیقات نشان می دهد که دانستن آن است که نقش کوچک بازی ما در حال ساخت یک تفاوت مثبت باعث می شود ما شادتر و سالم[3] و دارای اثر مثبت بر ما انعطاف پذیری[4].

از خودتان بپرسید اگر وجود دارد یکی از راه های ساده شما می توانید زندگی کسی را بهتر از امروز. با توجه به آنچه شما انتخاب می کنید.

هنگامی که ما پیدا کردن یک راه برای ایجاد یک تفاوت که آن نیز طنین انداز با ما هدیه منحصر به فرد و که ما واقعا به ما در رسیدن به یک سطح جدید از تحقق است.

خود را در راه منحصر به فرد برای کمک به ممکن است راه را برای بیشتر حس از هدف است که می تواند کمک به زندگی خود را احساس می کنید کامل تر.

4. گوش دادن به شهود خود را

برای سال های من به تحصیل و آموزش راه ما می تواند هر یک از دسترسی به شهود ما بیشتر به راحتی. من اغلب شگفت زده هر دو را با ما چگونه به راحتی می توانید هر یک از دسترسی به پاسخ برای زندگی ما زمانی که ما را لحظه ای آرام برای اتصال.

ما دریافت خواهید کرد بسیاری از پیام های در مورد آنچه درست و غلط است که ما اغلب فراموش کرده ام به لحن و اعتماد به خودمان. به سادگی نشستن در سکوت و یا مراقبه در یک سوال باز پاسخ, اما, ما می توانیم به راحتی و بدون زحمت به دست آوردن بینش های قوی در مورد آنچه که برای ما مناسب است در زندگی ما.

راه های دیگر برای دسترسی به شهود ما شامل روزنامه نگاری, نوشتن رویاهای ما گوش دادن به چگونه بدن ما احساس می کند که در اطراف ما هستند افرادی خاص و یا انجام برخی وظایف و درخواست خود را به پرسش های خاص در مورد آنچه ما نیاز داریم و با توجه به اولین چیزی که بالا میآید به ذهن ما.

تبلیغات

ما شهود می تواند یک راهنمای قدرتمند برای پیدا کردن غیر منتظره متوقف می شود در طول راه گنجینه های ما هرگز شناخته شده بودند در دسترس ما اگر ما تا به حال مورد اعتماد درون ما عقل است.

5. انجام آنچه شما را دوست دارم

تحقیقات نشان می دهد که هنگامی که ما انجام آنچه ما عشق و فراموش که در حالت جریان پیدا کنیم و راه ما نه تنها شادی بلکه به موفقیت های بیشتری و به طور کلی خوب بودن[5].

شما لازم نیست برای انجام آنچه شما را دوست دارم به عنوان یک حرفه ای. شما حتی نمی باید به خوبی در آن است. ساخت زمان برای فعالیت های شما را دوست دارم بدون هیچ فکر به جایی که آنها در حال گرفتن به شما می تواند یک تفاوت بزرگ در زندگی خود را.

اگر شما مطمئن نیستید آنچه شما عشق را به انجام وجود دارد بسیاری از کتاب ها در مورد پیدا کردن شور و شوق خود را و صرف وقت در جریان و خلاق بودن از جمله پیدا کردن خود را North Star توسط مارتا بک و انجام آنچه شما عشق و پول را به دنبال خواهد داشت توسط مارشا Sinetar.

ارج نهادن به احساسات ما نه تنها به ما کمک می کند تا برای ارتباط با ما منحصر به فرد جوهر اما آن را نیز به ما کمک می کند تا پیدا کردن منحصر به فرد ما مسیر زندگی که افتخار همه ما هستند.

انجام بیش از آنچه که ما عشق می تواند همچنین هموار کردن راه برای سرگرمی جدید یا حرفه ای است که می تواند کمک به زندگی ما بیشتر احساس کامل.

افکار نهایی

آنچه که یک زندگی کامل برای شما ؟ اعتماد خود را پاسخ.

شما چه فکر میکنید در مورد این ایده داشتن یک منحصر به فرد برخوردار است که هیچ کس دیگری است ؟ چه چیزی باعث می شود شما احساس می کنید بیشتر در همگام سازی متصل شده و زنده است ؟

نگاه بیش از 5 قوانین بالا. که یکی از شما هیجان زده? که یکی از شما فکر می کنم ممکن است بیشترین تاثیر مثبت در زندگی خود را در حال حاضر ؟

انتخاب یکی از قوانین فوق و شروع به امروز. شما در حال حاضر در راه خود را!

مقالات بیشتر در مورد زندگی یک زندگی کامل

عکس های اعتباری: Tyler هیچ کس از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن