چه قدردانی و چرا مهم است ؟

در کل مقیاس قدردانی می توان به عنوان یک حالت ذهنی از ذهن: شما آگاهانه سپاسگزار برای همه چیز و مردم در زندگی خو

توسط PARINEWS در 15 اردیبهشت 1399

در کل مقیاس قدردانی می توان به عنوان یک حالت ذهنی از ذهن: شما آگاهانه سپاسگزار برای همه چیز و مردم در زندگی خود را. قدردانی نیز می تواند از فکر به عنوان اعمال کوچک با اذعان به چه و برای چه کسی شما سپاسگزار مانند تماس خود را بهترین دوست و گفتن که چقدر آنها به شما بگویم. آن را یک عمل ابراز قدردانی خود را که ممکن است بسیاری از طنین انداز با.

ممکن است شما را خوانده و یا شنیده در مورد قدردانی در حجم بالا وقتی که می آید به مثبت بهداشت و سلامتی. آن را تبدیل به یکی از بنیان های زندگی یک فکر زندگی و ابزار مورد استفاده توسط بسیاری از برای رسیدن به شادی و آرامش و تندرستی.

این مقاله به شیرجه رفتن به آنچه قدردانی است چرا از آن مهم است و چگونه شما می توانید بیشتر concsciously پیاده سازی آن به زندگی روزمره خود را.

چه قدردانی?

به گفته رابرت Emmons پیشرو علمی متخصص در موضوع قدردانی است "تاکید خوبی است. ما معتقدیم که وجود دارد چیزهای خوب در جهان هدایا و مزایای ما را دریافت کرده ام"[1]. این نشان می دهد که قدردانی از اقدامات این یک هدف است که ما صحبت می کنند به خودمان است که بر همه چیز خوب است و مردم در زندگی ما است.

Emmons می رود به توضیح است که قدردانی است همچنین اذعان است که چیزهای خوب در زندگی ما اغلب از منابع خارجی. اگر شما اتفاق می افتد به اعتقاد به یک قدرت بالاتر و یا معنوی طبیعت قدردانی می شود ارائه سپاس برای هر آنچه که شما انتخاب می کنید به آن اعتقاد دارند.

تبلیغات

فکر می کنم در مورد چیزی یا کسی شما سپاسگزارم. در یک لحظه از ارائه با تشکر برای این چیز یا فرد را به زندگی خود را تصور کنید که در آن است که "لطف" است که ارائه شده به:, شاید, خدا, جهان, چیزی باطنی است که به اعتقاد شما تماشای بیش از شما ، این چیزی است که Emmons یعنی زمانی که او صحبت کردن در مورد منابع خارجی: در قدرشناسی ما در حال ارائه به لطف ما برای آنچه که ما در زندگی دانستن که مردم و همه چیز را به ما از ظاهر مکان های الهی یا شانس.

Emmons همچنین خواستار قدرشناسی در این زمینه "ارتباط-تقویت احساسات است." آن را به ما یادآوری می کند که ما به طور مداوم پشتیبانی می شود و توسط دیگران و نشان دادن قدردانی برای کسانی است که تایید حمایت خود را. بنابراین قدردانی نیز می تواند از فکر به عنوان یک احساس از آن است که از حالت عاطفی ما است که ما احساس قدردانی و قادر به بیان آن است.

در نهایت قدردانی نیز در مورد "پرداخت آن را به جلو." جامعه شناس Georg Simmel خواستار این عمل "اخلاقی حافظه انسان"[2] آن می رود دست در دست است که هنگامی که ما احساس سپاسگزار و به اشتراک گذاری با دیگران را تشویق می کند, انرژی قدردانی به گذشت از فرد به فرد. آن را الهام بخش ما را به نگه داشتن دوست داشتن شتاب رفتن و در نتیجه "پرداخت آن را به جلو" را به شخص دیگری. Simmel معتقد است که این است که چگونه قدردانی وجود داشته است در طول سال: در تقویت اوراق قرضه بین افرادی که قدردانی خود را با دیگران است.

به همین دلیل است قدردانی مهم است ؟

اکنون که شما می دانید آنچه قدردانی است چرا مهم است ؟ با توجه به مجموعهای از روانشناسی مثبت پژوهش قدردانی شده است به شدت در ارتباط با بیشتر شادی و نشاط[3]. اگر ما مشترک شدن در این نظریه که افکار ما ایجاد واقعیت ما به راحتی می توانید ببینید که چگونه این تحقیقات نقش.

فکر می کنم در مورد چیزی یا کسی که به ارمغان می آورد شما شادی خالص. هنگامی که شما فکر می کنم در مورد این شخص یا چیز شروع به توجه کنید که چگونه شما احساس می کنید در بدن شما است. به احتمال زیاد شما احساس بزرگ باز احساس را در قلب خود و یا پروانه احساسات و هیجان خود را در حلقه.

تبلیغات

این احساس فیزیکی منجر شما به احساس سپاسگزار برای این چیز خاص یا فرد. در واقع شما ممکن است احساس تر و سبک تر در صلح و شادتر. تمرین قدرشناسی در این راه منجر به شادی بیشتر و بدون تلاش زیادی: آن را آسان برای خوشحال زمانی که شما سپاسگزارم.

در حال حاضر فکر می کنم در مورد چیزی یا کسی که شما به ارمغان می آورد درد یا غم و اندوه. توجه کنید که چگونه این فرد و یا چیزی که باعث می شود شما احساس می کنید, حتی اگر آن را ناخوشایند است. آیا شما احساس سنگینی? آیا افکار و احساسات خود را مارپیچ به منفی?

تمرکز بر روی منفی به ارمغان می آورد در مورد منفی بیشتر. یک خبرخوان دیگر در راه همان است که قدردانی را به ارمغان می آورد در مورد شادی بیشتر است. بنابراین از دیدگاه بهداشت روان, قدردانی نقش بزرگی در چگونگی تهیه کردن به ما مثبت و در نتیجه شادی ما.

علاوه بر این سلامت روان از نزدیک روابط با سلامت جسمی. زمانی که ما از نظر ذهنی و عاطفی در یک محل خوب ما سلامت جسمی شرح زیر است: ما باید بیشتر انرژی ما خواب بهتر ما را بهتر انتخاب رژیم غذایی ما راحت تر نفس کشیدن و غیره.

به همین ترتیب زمانی که ما در منفی ما بهداشت روانی رنج می برد. ما بیشتر در معرض ابتلا به افسردگی و اضطراب و این باعث فشار خون بالا و بی خوابی و بدن درد و درد و کشت از دیگر علائم بیماری است. تمرین قدرشناسی یک ابزار است که ما اطمینان حاصل شود ما سالم سلامت مطلوب است.

تبلیغات

چگونه به تمرین قدرشناسی

اکنون که شما می دانید آنچه قدردانی است و به همین دلیل آن مهم است که آن را شایان ذکر برخی از راه های تمرین قدردانی در زندگی روزمره خود را. این پیشنهادات لازم نیست پیچیده و یا بیش از حد زمان: ساده تر بهتر. این قصد که شمارش![4])

1. شروع یک مجله قدردانی

آیا شما این کار را در شب و یا اولین چیزی که در صبح یک لیست از همه چیز شما سپاسگزارم. شروع شده توسط لیست 3-5 همه چیز شما می توانید راه خود را تا بعد از آن اگر شما می خواهید. شما خواهد شد شگفت زده چگونه این می تواند دیدگاه خود را تغییر دهید و تغییر روز خود را برای بهتر.

2. یک قدردانی شیشه

برای هر لحظه از قدردانی نوشتن یادداشت بر روی یک تکه کاغذ بازی شیر یا خط آن را به یک شیشه. در آستانه سال جدید باز کردن یادداشت ها و یادآوری تمام لحظات فوق العاده شما سپاسگزار طول سال.

3. نوشتن یک نامه

نگاهی به برخی از زمان برای نوشتن نامه ای به کسی که شما سپاسگزارم. دست نوشته نامه حمل بسیار با محبت و انرژی! نه تنها شما های قدردانی خود را با این فرد اما آن شخص ممکن است الهام بخش برای پرداخت آن را به جلو به شخص دیگری.

برخی از شما ممکن است خودتان قادر به قدردانی. این ممکن است دلیل این که شما در حال رفتن را از طریق یک زمان سخت و یا مواجهه با یک چالش بی سابقه. این لحظه به تمرین قدرشناسی به هر حال. شناسایی چالش شما رو به رو هستیم و فکر می کنم در مورد آنچه که پوشش نقره ای و یا زندگی درس زندگی در این چالش است. سپس پیشنهاد قدردانی خود را برای دادن به شما حکمت و قدرت و شجاعت[5].

تبلیغات

افکار نهایی

قدردانی می توان به عنوان یک احساس روانی دولت از ذهن و یا تاکید از چیزی یا کسی در زندگی خود را. هر چه راه شما را انتخاب کنید به تعریف آن است که یک انتخاب شخصی است که به معنای به شما نزدیک تر به شادی و خوشبختی است.

اهمیت تمرین قدرشناسی در گام های کوچک در طول روز خود را با یک ابزار حیاتی در حفظ مطلوب روانی و جسمی و بهداشت روانی. آن را نیز به عنوان یک موج مثبت در روابط خود محافل اجتماعی و جامعه. ما می توانید تمام عمل قدردانی و پرداخت آن را به جلو برای بهتر و مهربانتر جهان است.

راهنمایی های بیشتر در قدردانی

عکس های اعتباری: گابریل هندرسون از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن