چه انگیزه و چگونگی آن می تواند زندگی خود را تغییر دهید

شما شده است فکر کردن در مورد یادگیری به درایو از آنجا که شما یک نوجوان بود. شما باور داشتن یک ماشین شما می دهد

توسط PARINEWS در 1 مرداد 1399

شما شده است فکر کردن در مورد یادگیری به درایو از آنجا که شما یک نوجوان بود. شما باور داشتن یک ماشین شما می دهد آزادی انتخاب و ماجراجویی—و همچنین افزایش چشم انداز شغلی خود را.

اما با وجود این باورها و تشویق دوستان و خانواده خود را, شما هرگز بدست اطراف به یادگیری رانندگی.

چه را متوقف کرده است و شما ؟

شما ممکن است سرزنش از آن در کمبود زمان و یا فقدان پول است. اما در واقعیت آن است که احتمالا به دلیل فقدان انگیزه. و این عدم انگیزه به خوبی می تواند شما را عقب نگه داشتن در تمام زمینه های زندگی خود را.

حالا تصور کنید اگر شما تا به حال مزه و بی حد و حصر انگیزه. شما نه تنها یادگیری به درایو خود را به یک ماشین اما شما می شود هیجان زده به دیگر اهداف بزرگ بیش از حد. و با مقدار زیادی به هدف برای شما می تواند پرشور و زنده است.

انگیزه انگیزه

اولا آیا تا به حال متوقف به خودتان بپرسید "چه انگیزه؟"

در حالی که من می تواند به شما یک مدت طولانی و مفصل جواب من ترجیح می دهم برای به اشتراک گذاشتن با شما این تعریف ساده:

انگیزه و نیروی محرکه در پشت اقدامات خود را.

نگاهی به خوردن, به عنوان مثال. هنگامی که شما از خواب بیدار در صبح, شما احتمالا با انگیزه به چنگ زدن نیش به خوردن. و حتی اگر شما معمولا جست و خیز صبحانه من مطمئن هستم که با ناهار شما فوق العاده با انگیزه به خوردن برخی از مواد غذایی!

در این مورد گرسنگی انگیزه شما برای پیدا کردن و خوردن چیزی. آیا شما گرسنه در مناطق دیگر از زندگی خود را ؟

اگر شما می خواهید به موفقیت, سپس شما نیاز به.

افراد ثروتمند هستند و پول, مناسب مردم گرسنه هستند برای سلامت و عاقلانه مردم گرسنه دانش.

این گرسنگی خود را هل می دهد که آنها را به موفقیت. بدون این که آنها احتمالا فقط daydreamers که هرگز دست هر چیز مهم در زندگی است.

تبلیغات

خبر خوب این است که آن را هرگز خیلی دیر به یاد بگیرند که چگونه برای تبدیل شدن به با انگیزه و برای تزریق است که قدرت به تمام زمینه های زندگی خود را.

بیایید نگاهی به در حال حاضر در دقیقا چگونه به انجام این کار است.

ساخت انگیزه کار را برای شما

وجود دارد پنج عنصر از تبدیل شدن به انگیزه است که شما نیاز به یادگیری و اتخاذ اگر شما جدی در مورد تغییر زندگی خود را. هر عنصر کمک خواهد کرد افزایش انگیزه خود را, اما هر پنج تا با هم سوپر شارژ آن!

من بحث در مورد این پنج عنصر و شما نمونه بنابراین شما می توانید هر عنصر در عمل است.

1. پیدا کردن الهام

شماره یک علت احساس unmotivated است که با داشتن چیزی به الهام گرفته شود. اگر هیچ چیز هیجان شما و پس از آن هیچ چیز به شما انگیزه.

است وجود دارد یک راه برای پیدا کردن الهام ؟ شما شرط می بندم وجود دارد!

ترفند این است برای رفتن به عقب در زندگی خود را به زمانی که سرگرم کننده, ماجراجویی, و شور و شوق روز حکم داد. این می تواند در سال گذشته پنج سال پیش و یا حتی به عقب به زمانی که شما یک کودک بود.

یک چیز قطعی است: بود روز وجود دارد که زندگی خود را هیجان انگیز بود و هدفمند.

این ممکن است اولین بوسه اولین تعطیلات با دوستان و یا هیجان از گرفتن اولین کار خود را. فکر می کنم به چگونه شما احساس در آن زمان—احتمالا در بالای جهان است. این احساسات است که شما نیاز به rekindle در زندگی خود را.

یکی دیگر از دلایل به عقب نگاه در زندگی شما است که شما ممکن است داده اند تا زیر رویاهای که افراد دیگر (احتمالا پدر و مادر خود) گفت: شما یک اتلاف وقت است. این ممکن است چیزهایی مانند تبدیل شدن به یک نوازنده حرفه ای, بازیگر یا ستاره های ورزشی.

همه ما تا به حال رویاهای بلند پروازانه مانند این زمانی که ما جوان بودند. اما بیشتر از نه, این رویاهای خرد شد توسط بزرگسالان ما گفت که به 'واقعی' در مورد زندگی ما است.

اگر شما می خواهید به هیجان زده در مورد زندگی دوباره پس از آن اجازه می دهد خود را به رویای یک بار دیگر.

این می تواند منجر شما به عنوان مثال برای پیوستن به یک درام کلاس به آموزش به عنوان یک بازیگر. حتی اگر این باقی می ماند به عنوان یک سرگرمی شما شروع به طعم شور و شوق در زندگی خود را دوباره. و شما قادر خواهید بود به این الهام و استفاده از آن در مناطق مختلف از زندگی خود را.

تبلیغات

2. تعیین هدف

مربی تیم فوتبال آمریکایی وینس لومباردی یک بار گفت:

"موفقیت مطالبات singleness از هدف است."

به عبارت دیگر شما باید بدانید که آنچه شما می خواهید قبل از شما هر گونه شانس گرفتن آن است.

هنگامی که شما شروع به تعیین اهداف برای خودتان شما را به سرعت پیدا کردن که شما باید هدف و انگیزه. این تفاوت بین قایقرانی به یک مقصد خاص و یا فقط اجازه قایق خود را در رانش بر اقیانوس.

راز به تعیین هدف این است که شروع به کوچک. را انتخاب کنید برخی از آسان برای رسیدن به اهداف مانند دادن کافئین برای یک روز در هفته یا بیدار شدن از خواب هر روز 30 دقیقه زودتر از شما به طور معمول انجام دهد.

هنگامی که شما دست خود را به اهداف کوچک شما متوجه است که شما شده اند در اعتماد به نفس و باور است. که زمانی که شما آماده برای تنظیم برخی از اهداف بزرگتر. این ممکن است چیزهایی مانند پیدا کردن یک کار جدید پاکسازی بدهی های خود را و یا حتی سفر به جهان!

اهداف بزرگتر ممکن است به نظر می رسد سخت برای رسیدن به. اما شما می توانید آنها را خوش طعم تر با شکستن آنها را به تکه های نیش اندازه.

برای مثال اگر هدف شما این است برای پیدا کردن یک کار جدید و سپس شما می توانید شکستن این پایین به مراحل زیر است:

  • تصمیم می گیرید آنچه شما واقعا می خواهید به انجام.
  • خیاط رزومه کاری خود را برای مطابقت با این کار.
  • تمرین مهارت های مصاحبه خود را.
  • ثبت نام با آژانس های استخدام.
  • در هر مشاوره آنها توصیه می کنند (مانند تقویت مدارک خود را).
  • به همراه مصاحبه.
  • جشن زمانی که شما در حال ارائه شده نقش شما می خواهید!

تعیین هدف اساسی برای انگیزه بودن. این هزینه چیزی برای انجام در عین حال آن را به شما پاداش فراوان.

3. پشتکار

سومین عنصر است که شما باید به انگیزه پشتکار. این صفت را حفظ خواهد کرد شما رفتن که رفتن به ناچار سخت می شود.

فقط فکر می کنم از یک دونده در مسابقه دو ماراتون. اگر آنها در رسیدن به نیمه راه اما احساس می کنم نیمه مرده (ترین دونده ها می گویند این اتفاق می افتد به آنها) و سپس بدون عنصر تداوم آنها احتمالا تماس آن واریز شده است.

برندگان کسانی هستند که در حفظ و در حال اجرا تا پایان عمر با این حال دشوار است که ممکن است برای آنها.

این داستان همان است که آن را به سرگرمی های خود را در روابط و یا حرفه ای. اگر شما را ترک زمانی که همه چیز نمی رویم تا شما هرگز پیدا کردن شادی و رضایت است که از ماندن در این دوره است.

تبلیغات

زندگی همیشه مخلوطی از یو پی اس و فراز زندگی. این است که چرا شما باید مداوم باشد اگر شما می خواهید برای رسیدن به چیزهای بزرگ در زندگی خود را.

4. گرفتن پشتیبانی

اگر شما سعی می کنید به انجام همه چیز شما می خواهید خودتان را برای شکست.

واقعیت این است که برای رسیدن به هر هدف بزرگ شما نیاز به کمک و حمایت از افراد دیگر است. آن را فقط ممکن نیست (یا مطلوب) به انجام همه چیز را به خودتان.

به شما یک مثال از این اجازه دهید من به شما بگویم یک داستان کوتاه از روزهای اولیه از Lifehack.

در سال 2005 این سایت تنها با شروع به خاموش و من در گرفتن مقدار زیادی از مشترکین جدید. برخی از شرکت ها حتی درخواست برای تبلیغ در سایت.

این بود که در زمانی که من در نوشتن محتوا بازاریابی محتوا پاسخگویی مشترک نمایش داده شد حفظ وب سایت و غیره. Lifehack واقعا یک مرد گروه در شروع است.

اما محبوبیت آن افزایش یافت و من پیدا کردم خودم را در حال تبدیل شدن بیش از حد شلوغ برای رسیدگی به همه چیز که مورد نیاز انجام می دهند. که زمانی که من تصمیم به استخدام برخی از مردم برای کمک به من!

در ابتدا من به استخدام کسی برای مراقبت از امور مالی کسی به دنبال پس از بازاریابی و کسی به من کمک کند با ایجاد محتوای جدید.

آن شگفت انگیز بود تفاوت این ساخته شده است. به جای تاکید کرد و کار تمام ساعت ها زیر آفتاب (و ماه!), من قادر به پیدا کردن زمان برای برنامه ریزی راه رو به جلو برای Lifehack و برای ایجاد یک استراتژی برای موفقیت است.

و آن کار می کرد. Lifehack در حال حاضر یکی از پر بازدید ترین بهبود سایت در جهان.

پس چگونه در مورد شما ؟ آیا شما سعی می کنید به انجام همه چیز خود را ؟

اگر بله, پس از آن شما باید به شکستن این عادت اگر شما می خواهید برای رسیدن به چیزهای بزرگ.

من همچنین می خواهم به شما توصیه می در نظر گرفتن حمایت از یک مربی. ما به عنوان خوانده شده مقاله چگونه برای پیدا کردن یک مربی است که به شما کمک خواهد کرد موفق برای چگونگی شروع به کار با این.

تبلیغات

5. پاداش خود را

نهایی عنصر اساسی برای تقویت انگیزه خود را برای پاداش دادن به خودتان را به عنوان شما در رسیدن به اهداف خود را — اعم از بزرگ یا کوچک است.

برای مثال تصور کنید که شما در تنظیم یک هدف به مجددا اراستن خانه خود را. این احتمالا شامل خرید و اتصالات و مواردی از قبیل فرش و پرده. اما این احتمال نیز شامل repainting بسیاری از اتاق در خانه خود را.

در حال حاضر این امر می تواند غیر واقعی انتظار به مجددا اراستن کل خود را در یک روز است. در عوض, شما احتمالا می خواهید برای انجام یک کمی در یک زمان. شاید چیزی شبیه به این:

  • انتخاب فرش های جدید
  • انتخاب پرده های جدید و پرده
  • انتخاب رنگ برای هر اتاق
  • خرید اقلام
  • تنظیم یک فرش مشخصه
  • نقاشی دیوارها و سقف (شما ممکن است انتخاب کنید برای خودتان این را انجام دهید)
  • اتصالات پرده
  • دعوت از دوستان و خانواده خود را در اطراف برای دیدن جدید خود را-نگاه به خانه!

هر یک از این مراحل ممکن است شما را چند ساعت یا چند روز. اما برای نگه داشتن شما انگیزه توصیه من این است که به خودتان پاداش هنگامی که شما تکمیل هر مرحله.

یک پاداش کوچک برای مراحل ذکر شده در بالا می تواند بیرون رفتن به یک قهوه و کیک در کافه های محلی خود را. یک پاداش بزرگ برای داشتن کامل خود را نوارایی هدف می تواند به بیرون رفتن برای یک وعده غذایی با دوستان خود و یا شریک زندگی.

با ارزش خود را به عنوان شما بروید—و در پایان—شما خودتان نگه دارید متمرکز تکمیل هدف خود را و شما هیجان زده به تنظیم یک بعدی!

شروع به موتور!

آیا شما متوجه است که تلفظ انگیزه برای تلفن های موبایل مانند MOTORvation?

در حالی که من به شما تشویق به استفاده نادرست املایی من می خواهم شما را به فکر می کنم انگیزه به عنوان یک موتور یکی است که شما می توانید برای کمک به شما درایو رو به جلو در تمام زمینه های زندگی خود را.

زمانی که انگیزه شما می شود غیر قابل توقف. شما دیگر نمی بدفع الو قت گذراندن و به دنبال بهانه ای برای انجام مسائل است. به جای آن شما خواهید بود فوق العاده شده داستان موفقیت!

بنابراین به نوبه خود کلید و شروع کنید!

عکس های اعتباری: Tegan Mierle از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن