چه ناخودآگاه تعصب (و چگونه به آن را کاهش دهد برای خوب)

بسیاری از مکالمات برگزار شد امروزه با توجه به ناخودآگاه تعصب اما آن چه واقعا چیست و چگونه می توانید آن را تحت

توسط PARINEWS در 10 تیر 1399

بسیاری از مکالمات برگزار شد امروزه با توجه به ناخودآگاه تعصب اما آن چه واقعا چیست و چگونه می توانید آن را تحت تاثیر قرار زندگی خود و مردم در اطراف شما ؟ با بسیاری از انواع تعصبات آن می تواند کاملا گیج کننده است. در این مقاله ما تماس شناختی تعصب و سپس صفر در ناخودآگاه تعصب. هر دو نوع از تعصبات تاثیر فوری در زندگی خود را به خاطر آنها مربوط به چگونه شما و دیگران فکر می کنم در مورد خودتان و دیگر افراد.

اگر شما می خواهید برای محافظت از خود را در روابط و تصمیم گیری خوب در مورد افراد دیگر شما نیاز به دانستن آنچه که این تعصبات معنی[1]. هنگامی که ما به وضوح در مورد که ما می تواند به کاوش در عمق بیشتر ناخودآگاه تعصب و چگونه به آن آدرس[2].

شناختی تعصب

بیایید شروع با شناختی تعصب[3]یک الگوی قابل پیش بینی خطاهای ذهنی است که در نتیجه ما misperceiving واقعیت و به عنوان نتیجه انحراف به دور از محتمل ترین راه رسیدن به اهداف ما[4].

این روانی نقاط کور تاثیر تمام زمینه های زندگی ما از سلامت به روابط و حتی خرید به عنوان یک مطالعه تازه نشان داد[5]. به عبارت دیگر از منظر آنچه که بهترین است برای ما به عنوان افراد سقوط شناختی تعصب همیشه به ضرر ما ما با کاهش احتمال گرفتن آنچه ما می خواهیم.

شناختی تعصبات باید با قضاوت نه خلق و خوی. جالب اینجاست که تعصبات شناختی — مانند تعصب در خوش بینی و اطمینان بیش از حد اثر — در اغلب موارد منجر به مثبت خلق و خو. البته این نتیجه از سقوط به شناختی تعصبات پس از کشف معمولا ما را در خلق و خوی بد با توجه به نتایج فاجعه آمیز از این خطرناک قضاوت خطا است.

تبلیغات

ناخودآگاه تعصب

ناخودآگاه تعصب متفاوت است از شناختی تعصب. همچنین شناخته شده به عنوان ضمنی و تعصب آن را اشاره به ناخودآگاه اشکال تبعیض و كليشه اي بر اساس نژاد و جنسیت و تمایلات جنسی قومیت توانایی و سن و غیره[6]. با وجود شناختی تعصبات گاهی اوقات منجر به تبعیض تفکر و احساس الگوهای این دو جداگانه و مجزا مفاهیم.

شناختی تعصبات رایج در سراسر بشر و مربوط به سیم کشی خاص از مغز ما در حالی که ناخودآگاه تعصب مربوط به برداشت بین گروه های مختلف و خاص برای جامعه ای که در آن زندگی می کنیم. برای مثال من شرط می بندم شما نمی مراقبت و یا حتی فکر می کنم در مورد اینکه آیا کسی که اصیل است و یا اشرافی و در عین حال که تمایز بود و اساسا مهم چند قرن پیش در سراسر اروپا است. به یک مثال دیگر اکثر مردم در ایالات متحده ندارد و احساسات قوی در مورد اهل سنت در مقابل شیعیان و در عین حال این تمایز فوق العاده معنی دار در بسیاری از نقاط جهان.

ناخودآگاه تعصب و تبعیض آمیز رفتار

سازمان ها اغلب من را به عنوان یک سخنران در تنوع و ورود به آدرس بالقوه ناخودآگاه به رفتار تبعیض آمیز. زمانی که من در سخنرانی که آمریکایی ها رنج می برند از آزار و اذیت پلیس و خشونت در یک نرخ بسیار بالاتر از مردم سفید برخی از شرکت کنندگان (معمولا سفید) گاهی اوقات سعی کنید به دفاع از پلیس با این ادعا که مردم سیاه خشن تر و به احتمال زیاد برای شکستن قانون از سفید پوستان است. آنها در نتیجه ویژگی آزار و اذیت پلیس به داخلی های مردم (بنحوی که آن را سزاوار است) و نه به خارجی زمینه پلیس رفتار است.

در واقع – همانطور که من اشاره در پاسخ به این مردمی – تحقیقات نشان می دهد که مردم سیاه مورد آزار و اذیت و آزار توسط پلیس در یک نرخ بسیار بالاتر برای همان نوع از فعالیت است. یک فرد سفید راه رفتن توسط پلیس, برای مثال از نظر آماری بسیار کمتر به احتمال زیاد متوقف و frisked از یکی سیاه[7].

در انتهای دیگر از چیزهایی که یک فرد سفید مقاومت در برابر دستگیری بسیار کمتر به احتمال زیاد به شدت مورد ضرب و شتم از یکی سیاه. به عبارت دیگر آمار نشان می دهد که نرخ بالاتر از آزار و اذیت و خشونت علیه سیاه آمریکایی توسط پلیس این است که با توجه به تعصب از افسران پلیس حداقل تا حد زیادی[8].

تبلیغات

اما من دقیق روشن است که این تبعیض است نه لزوما عمدی. گاهی اوقات آن را در واقع عمدی با افسر پلیس سفید آگاهانه باور است که آمریکایی های سیاه و سفید لیاقت خیلی بیشتر موشکافی بیش از سفید پوستان است. در زمان های دیگر به رفتار تبعیض آمیز نتایج از ناخودآگاه ضمنی و فرآیندهای فکری که افسر پلیس را آگاهانه و نه تایید[9].

پس از آگاه شدن که ناخودآگاه تعصب وجود داشته باشد گام بعدی خواهد بود به یادگیری چگونه به رسمیت شناختن آن به منظور به آن را کاهش دهد. من مشخص شده سه نکته بسیار مهم برای حفظ در ذهن در حالی که زیر بیشتر کاوش ناخودآگاه تعصب بحث شده در بالا.

چگونه برای کاهش ناخودآگاه تعصب

به یاد داشته باشید این سه نکته مهم اگر شما می خواهید به کار بر روی کاهش ناخودآگاه خود تعصب.

1. ناخودآگاه تعصب است سیستمیک موضوع

هنگامی که ما درک می کنیم که ناخودآگاه تعصب است که در نهایت سیستمیک موضوع, ما درک می کنیم که داخلی فرهنگ نیاز به بررسی و خطاب اول است.

جالب است بدانید تحقیقات نشان می دهد که بسیاری از سیاه پلیس ناخودآگاه تعصب در برابر دیگر مردم سیاه و سفید دیدن آنها را در نور منفی از افراد هنگام ارزیابی پتانسیل مظنون است. این ناخودآگاه تعصب انجام شده توسط بسیاری از — همه — سیاه افسران پلیس کمک می کند تا نشان دهد که چنین تعصبات آمد – حداقل به یک حد قابل توجهی از داخلی فرهنگ در ادارات پلیس به جای از قبل موجود نژادپرستانه نگرش در حال حاضر قبل از اینکه کسی می پیوندد یک اداره پلیس.

تبلیغات

چنین فرهنگ در حال تداوم داخلی هنجارهای سیاست ها و روش های آموزش و پلیس هر بخش که مایل به آدرس ناخودآگاه تعصب نیاز به آدرس داخلی فرهنگ در درجه اول به جای نسبت دادن نژادپرستی به فرد افسران.

به عبارت دیگر به جای گفتن این چند سیب بد در هر بشکه به طور کلی آنهایی که خوب کلید شناخت است که ناخودآگاه تعصب است سیستمیک موضوع و ساختار و مفاصل در هر بشکه نیاز به ثابت[10].

2. هیچ شرم در ناخودآگاه تعصب

یکی دیگر از چیزی که بسیار مهم است که نیاز به برجسته است که هیچ شرم و یا سرزنش در ناخودآگاه تعصب را به عنوان آن را ناشی از هر گونه خطا در فرد است. این هیچ شرم رویکرد کاهش می یابد مبارزه یا پرواز واکنش دفاعی در میان مخاطبان تمایلی به کمک به آنها را بشنود و قبول این مسئله است.

ناخودآگاه تعصب شايع است و اغلب ما مطابقت ندارد آگاهانه ارزش. هر کس دارای ناخودآگاه اعتقادات و تعصبات ناشی از تمایل ما برای طبقه بندی افراد به گروه های اجتماعی است. این توسعه به طور طبیعی به عنوان یک راه برای اجداد ما به سرعت به اندازه یک تهدید ممکن است. متاسفانه, آن را نمی کند به خوبی ترجمه در زندگی مدرن است.

3. در آن طول می کشد تلاش پیگیر برای جلوگیری و محافظت در برابر ناخودآگاه تعصب

پس از ارائه آمار اضافی و بحث تعصب ناخودآگاه این مسئله به طور کلی حل و فصل. هنوز از رفتار بعدی آن را روشن است که برخی از این مخاطبان نمی بلافاصله درونی این شواهد است. این خیلی بیشتر آرامش برای خود و روده واکنش به این باور است که افسران پلیس در حال راست و هر کسی که هدفمند توسط پلیس سزاوار آن; در آنها بسیار تمایلی به قبول نیاز به تمرکز بیشتر تلاش و انرژی در حفاظت از آمریکایی های سیاه و سفید از خشونت پلیس با توجه به ساختاری چالش های پیش روی این گروه است.

تبلیغات

موضوع ناخودآگاه تعصب مطابقت ندارد و شهودهای خود را به طوری که آنها رد این مفهوم با وجود گسترده و شواهد قوی برای آن فراگیر در نقش پلیس. در آن طول می کشد یک سری از پس از آن پیگیری گفتگو و مداخلات به حرکت سوزن. یک واحد آموزشی است که تقریبا هرگز کافی هر دو در تجربه من و با توجه به تحقیقات[11].

نتيجه گيری

مثالها و نکات مطرح شده گسترده تر نشان دادن الگوهای شما باید به دنبال به رسمیت شناختن ناخودآگاه تعصب. تنها با انجام این کار شما قادر خواهید بود برای تعیین اینکه آیا و چه نوع از مداخله مورد نیاز است به آن آدرس.

متاسفانه ما دل و روده واکنش های ما منجر به قضاوت ضعیف انتخاب زمانی که ما به سادگی ما را دنبال کنید و شهودهای. ناخودآگاه تعصبات سیستمیک هستند و باید به منظور ایجاد بهترین تصمیمات[12].

ما نیاز به یادگیری در مورد این نوع از مشکلات که ناشی از ناخودآگاه تعصب. سپس شما نیاز به توسعه مناسب عادات ذهنی برای کمک به شما را به بهترین انتخاب[13]. آموزش یک بار کافی است برای انجام این کار است. در آن طول می کشد یک تعهد دراز مدت و ثابت و انضباط و تلاش برای غلبه بر تعصب ناخودآگاه پس از شروع در حال حاضر.

راهنمایی های بیشتر در غلبه بر ناخودآگاه تعصب

عکس های اعتباری: M. T ElGassier از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن