آنچه که رهبران می توانند یاد بگیرند از آمازون 14 اصول رهبری

اگر شما یک رهبر شما به احتمال زیاد شنیده آمازون 14 اصول رهبری. اگر شما در حال حاضر به نگاه به آن است. آنچه که

توسط PARINEWS در 23 خرداد 1399

اگر شما یک رهبر شما به احتمال زیاد شنیده آمازون 14 اصول رهبری. اگر شما در حال حاضر به نگاه به آن است. آنچه که دقیقا می تواند به شما یاد بگیرند از کسانی که اصول رهبری? زیادی است.

آن را دشوار است به اشتباه با رهبر کسی که وسواس بیش از مشتریان تفکر دراز مدت و استقبال از چالش های جدید حتی اگر این کار نیست "کار خود را" پیدا کردن راه هایی برای ساده کردن شناخت استعداد و توسعه آنها همراه با تفکر ،

چه می شود اگر من به شما گفت که این ویژگی ها تنها تعداد انگشت شماری از اصول اجرا شده توسط آمازون. به وضوح آمازون نیست خود را به طور متوسط سازمان به خصوص در آنچه انجام می دهند بهترین: منجر شود. جای تعجب نیست که وال استریت ژورنال دارای برچسب آمازون امریکا مدیر عامل کارخانه[1]

فوربس نویسندگان پیتر Cohan معتقد است که آمازون در جهان است, بهترین کسب و کار[2]. او فراتر می رود و می گوید که "آمازون دارای یک مزیت رقابتی پایدار است." آمازون کارآمد زنجیره تامین قادر به رسیدگی و انجام سفارشات با سهولت و در عین حال حفظ ستارگان سطح از پشتیبانی از مشتری او می افزاید.

قابل توجه است, آن نمی باشد?

سردبير برای رهبر به رهبر, مجله پیتر اقتصاد می رود بیشتر به می گویند که آمازون 14 اصول رهبری می تواند کمک به کسب و کار برای رسیدن به موفقیت های قابل توجهی[3] چون آمازون DNA تمایل به نوآوری و ارائه نتایج و کسب اعتماد مشتری در فرایند.

در این مقاله به شما خواهد آموخت که چگونه رهبران می توانند اهرم آمازون 14 اصول رهبری[4] برای تبدیل شدن به بهتر رهبران خود و عمل به عنوان یک کاتالیزور در خود سازمان است.

آیا آمازون 14 اصول رهبری?

با توجه به وب سایت آمازون, آنها عبارتند از:

تبلیغات

1. وسواس مشتری

آمازون می پردازد با توجه به سایر فروشندگان است اما آنها عقده روحی مشتریان خود را. اعتماد مشتری مهم است که آمازون رهبری است.

2. مالکیت

آمازون خود را تشویق کارکنان به عمل مانند رهبران. این تیم نیاز دوم آمده به نیازهای سازمان ،

3. اختراع و ساده

این انتظار برای آمازون کارکنان به ابداع و ساده. در حال اشتباه است که بخشی از فرایند بزرگی برای آنها است.

4. حق زیادی

آمازون به نظر می رسد به استخدام مدیران با دیدگاه های گوناگون و با قضاوت خوب و غرایز.

5. یادگیری و کنجکاو

بهبود و اکتشاف تشویق است.

6. استخدام و توسعه بهترین

در آمازون به رسمیت می شناسد استعداد استثنایی و ایجاد مکانیزم برای کشف بهترین.

7. اصرار بر بالاترین استانداردهای

آمازون اصرار دارد به طور مداوم بالا بردن نوار در جهت رسیدن به یک پایدار درجه ای از تعالی است. مشکلات حل جلوتر از زمان هستند و به ندرت تکرار شود.

8. فکر می کنم بزرگ

رهبران را تشویق به ایجاد و فکر می کنم در خارج از جعبه.

تبلیغات

9. تعصب برای عمل

ریسک پذیری و سرعت است که با تشویق رهبران در آمازون.

10. صرفه جویی

انجام بیشتر با کمتر آمازون راه به طور مداوم بازسازی عملیات خود را و افزایش نرخ خودکفایی.

11. کسب اعتماد

درمان با دیگران با احترام صحبت ذهن خود را و گوش دادن سه راه هایی که آمازون در ایجاد اعتماد در سازمان است.

12. شیرجه عمیق

آمازون رهبران جزئیات گرا و توجه به واکنش بین اعداد واقعی و حدیثی داده است.

13. باید ستون فقرات; مخالفت و ارتکاب

توافق استقبال کرده است. انسجام اجتماعی نیست یک عمل است که آمازون رهبران اتخاذ کنند.

14. ارائه نتایج

آمازون رهبران انتظار می رود برای همیشه به مناسبت افزایش یابد.

چگونه برای قرار دادن اصول رهبری را در عمل

به منظور توسعه مهارت های رهبری خود را آزمایش با ترکیب زیر از آمازون اصول و توجه به یکی که با این نسخهها کار بهترین برای شما در سازمان خود.

1. فکر می کنم بزرگ ایجاد و ساده

آلبرت اینشتین یک بار گفت: "خلاقیت مهم تر از دانش است."

تبلیغات

زمانی که من در خدمت موقت به عنوان بخش صندلی در دانشگاه ایالتی جکسون, ما قادر به ایجاد یک سند برای استدلال به همین دلیل در این بخش نیاز به یک دانشکده روزنامه نگاری و رسانه های مطالعات انجام شده در دولت از طریق یک "فکر بزرگ" ذهنیت و ساده از تحویل. ما ساخته شده آن را ساده برای موسسات آموزش عالی (IHL) از می سی سی پی است که حاکم بر بدن است که تایید و رد پیشنهادات برای تبدیل بخش ها به مدارس و بیشتر به درک ما درخواست با در نظر گرفتن زبان پیچیدگی و در عین حال نشان دادن یک سری پیشنهاد برای ایجاد سوم دانشکده روزنامه نگاری.

شش ماه پس از درخواست ما ارسال شده بود به IHL گروه تصویب شد برای شروع عملیات به عنوان یک "مدرسه" توسط سازمان است. با فکر کردن و ایجاد یک ساده و در عین حال قانع کننده سند با اطلاعات ثابت می شود موثر در ایجاد یک مدرسه جدید از روزنامه نگاری در جنوب.

با استفاده از همان تاکتیک را در سازمان خود را, شما می توانید اهرم این اصول برای رسیدن به موفقیت خود و ایجاد چیزی جدید.

2. اختراع کسب اعتماد و ارائه نتایج

رهبران بزرگ اختراع کسب اعتماد و ارائه نتایج. فورد اختراع خط مونتاژ در سال 1913 و تغییر راه ما تولید خودرو امروز. پرسی اسپنسر انقلابی جامعه ما با معرفی اجاق مایکروویو در سال 1946. جوناس سالک اختراع یک واکسن است که کاهش تعداد موارد فلج اطفال در جهان از کمی بیش از 28 هزار نفر در سال در سال 1955 به 22 در سال 2017. اخیرا اپل اختراع یک تکنولوژی ابزار است که می تواند تماس های تلفنی, گشت و گذار در اینترنت و گرفتن عکس... آنها نام این دستگاه "آی فون" در سال 2007. ما می توانیم در حال حاضر چاپ سه بعدی با 3D چاپ, به لطف اختراع!

این تصادفی نیست که بسیاری از ما رانندگی اتومبیل فورد یک مایکروویو در خانه ما ندارد و فلج اطفال را آی فون و شاید خود را یک چاپگر 3D. رهبران که اختراع در نهایت کسب اعتماد اگر آنها ارائه نتایج وعده داده شده است. به عنوان یک رهبر شما باید انجام دهید سابق مذهبی است.

در سال 2010 من و همسرم تصمیم به ابداع یک شرکت به نام "من فکر درمان است." آن است که هنوز هم یک شرکت است که ارائه می دهد خدمات ماساژ درمانی در یک پست صنعتی در شمال شهر در پنسیلوانیا است. ما واقعی اختراع نبود تکنیک های که همسر من استفاده می شود به درمان مشتریان با سر و بدن درد اما یک سیستم کاملا جدید از خدمات به مشتریان اجازه داده است که هر کس به یک ماساژ برای یک قیمت مناسب در آبگرم لوکس محیط زیست — "من فکر درمان: برای همه است."

ما نوآوری استراتژی ما. ما اختراع راه ما انجام کسب و کار است که خارجی بود در آن شهر. ما به پایان رسید تا کسب اعتماد تعداد زیادی از اهالی شهر چون ما تحویل داده و آنچه به ما وعده داده شده است. سه سال پس از من انجام درمان را آغاز و تقریبا 300 مشتریان ما در کتاب های ما به فروش می رسد کسب و کار برای یک سود در سال 2015.

کسب و کار زندگی خود را به نام است و هنوز عملیاتی به این روز است.

تبلیغات

3. صرفه جویی مالکیت و کنجکاوی

جف بزوس یک بار گفت: "صرفه جویی درایوهای نوآوری فقط مانند دیگر محدودیت انجام دهد." من می خواهم برای شروع این بخش با این نقل قول از آنجا که من دیده ام سابق کار شگفتی در اخیر سازمان که من سرب در اینجا در تنسی است.

اگر چه ریاست جمهوری من در کلیولند Media Association (CMA) قطع شده است کوتاه با توجه به های اخیر کار, پیشنهاد, CMA در حال حاضر در شکل بسیار بهتری از نظر مالی به دلیل insistency در صرفه جویی. در آغاز این سال من به ارث برده یک سازمان بسیار کم موقعیت نقدی. تحت رهبری هیئت مدیره بلافاصله در زمان نگاهی به ما ثابت هزینه های عضویت و منابع و در نیمه حالت بحران ما تصمیم به دوباره اختراع عملیات ما و برش غیر ضروری هزینه ها به منظور سازمان برای بهتر موقعیت پولی.

در یک دوره چند ماه اعضای جدید ما پیوست سازمان و اعضای خود را تمدید عضویت سالانه. این سازمان در حال حاضر دارای یک سالم موقعیت نقدی و دوباره در حال رشد است. روند تفکر من استفاده می شود برای بازگرداندن ثبات سازمانی بود به معنای واقعی کلمه بر اساس آمازون 14 اصول رهبری.

با تشویق مشتاق VP و دیگر اعضای رهبری تیم به کنجکاو در مورد عامل به ظرفیت و توسط به دنبال در CMA به عنوان چیزی بزرگتر از خودمان ما در بر داشت یک راه حل برای ما چالش های مالی و کمک به این سازمان برای دریافت روی پای خود به دست آورید. از طریق اکتشاف ممکن است ایده ها و کنجکاوی CMA بهتر است سازمان در حال حاضر از دیروز.

ما قادر به انجام بیشتر با کمتر با ما تنوع دیدگاه.

افکار نهایی

آمازون تبدیل نمی کند ثروت 5 شرکت توسط حادثه. رهبری اصول معرفی شده توسط جف بزوس ساخته شده است amazon.com آنچه در آن است[5].

"شما نمی توانید حل مشکلات امروز با دیروز راه حل" گفت: اینشتین[6].

رهبران زیادی برای یادگیری از آمازون. با تمرکز بر نیازهای مشتریان تشویق اختراع و خلاقیت و ساده همراه با نیاز به صرفه و توسعه اعتماد هستند و باید در چشم انداز فعلی ما اقتصاد مدرن. در فکر توسعه کنجکاوی و اجازه می دهد یک عضو تیم مخالف آزادانه در حال اصولی که باید گنجانیده شده به هر سازمان است.

بالاتر از استانداردهای ظهور از جمله اصول و موفقیت پیروی از نتایج. آمازون 14 اصول رهبری شما را به یک رهبر قوی تر اگر شما زمان برای پیاده سازی آنها.

بیشتر رهبری راهنمایی

عکس های اعتباری: پری Grone از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن