چه باید بکنید اگر شما فکر می کنم شوهر خود متنفر شما

هنگامی که شما ازدواج کردم, من شرط می بندم شما هرگز در یک میلیون سال – که تصور از خود بپرسید "اگر شوهرم از من م

توسط PARINEWS در 22 خرداد 1399

هنگامی که شما ازدواج کردم, من شرط می بندم شما هرگز در یک میلیون سال – که تصور از خود بپرسید "اگر شوهرم از من متنفر است?"

البته که نه.

هنگامی که مردم در راه رفتن پایین راهرو آنها انتظار دارند که همسر خود را خواهد آنها را دوست دارم آنها را به خوبی درمان شود و خود را بهترین دوست و خرم زندگی می کنند. سپس یک روز (مانند امروز) شما به خودتان پیدا کنید به دنبال یک راه حل برای مشکل شما هرگز تصور نمی تواند وجود داشته باشد.

اما چگونه شما در اینجا ؟

آنچه منجر به خشم و نفرت در ازدواج ؟

چگونه ممکن است به این ؟ در حالی که آن متفاوت است برای هر زن و شوهر وجود دارد برخی از چیزهایی که می تواند منجر به بسیاری از خشم (و حتی نفرت) در ازدواج[1]. بیایید نگاهی به چند مورد از آنها را.

غفلت

وقتی کسی ازدواج می شود بسیاری از مردم – به خصوص مردان – فکر می کنم "Ahhhh...من متاهل هستم! در حال حاضر من لازم نیست برای انجام هر گونه کار بیشتر در این رابطه!"

به عبارت دیگر آنها تنبل است.

هنگامی که شما در حال قدمت آن مشترک برای مردان به انجام تعقیب. برای برخی از, آن را فقط بیولوژیکی سیمی به آنها. هنگامی که آنها فکر می کنند که "شما" پس از آن همه تلاش به نظر می رسد به ناپدید می شوند.

تبلیغات

اما فقط به این دلیل که بسیاری از مردان غفلت معنا نیست که شما نمی ممکن است غفلت شوهر خود را بیش از حد. این می تواند در هر منطقه از ارتباط شما – رابطه جنسی و عشق, توجه, دوستی...شما نام آن را. بنابراین نگاهی به اقدامات خود را برای دیدن اگر شما غفلت او را در هر راه.

خودخواهی

زمانی که افراد تنبل و غفلت در ازدواج را غالبا بر اساس خودخواهی. و خودخواهی در ازدواج کار نمی کند.

روابط یک خیابان دو طرفه است. یک نفر نمی تواند تمام, دادن, در حالی که شخص دیگر همه گرفتن. اگر که مورد سپس آن را ایجاد یک بسیار ناسالم و عدم تعادل بین دو نفر است.

هنگامی که یک فرد خودخواه, خشم, رشد می کند و در شخص دیگر ، هیچ کس را دوست دارد به یک حصیر یا فرش جلو گرفته و با استفاده از.

خیانت

فریب دادن استفاده می شود به نوع برش و خشک است. به عبارت دیگر شما بودند یا خیانت یا شما نیست. اما در این عصر فن آوری وجود دارد مقدار زیادی از منطقه خاکستری وقتی که می آید به خیانت است و نه فقط محدود به فیزیکی ،

مطمئن جنسی است و در بالای لیست اکثر مردم وقتی که می آید به تعریف آن است. اما خیانت عاطفی[2] است که فقط به عنوان ویرانگر به ازدواج به عنوان فیزیکی نوع, و گاهی اوقات حتی بیشتر از آن.

فریب داد, نابود, اعتماد, که آیا آن است که به آرامی در طول زمان و یا اگر آن اتفاق می افتد که اگر یک بمب کاهش یافته است. در هر صورت این پتانسیل برای ایجاد دراز مدت خشم و نفرت حتی.

سوء استفاده

سوء استفاده نیز در اشکال مختلف می آید. بله اگر کسی به شما بازدید که قطعا سوء استفاده. اما شما نمی نیاز به یک سیاه چشم یا استخوان شکسته برای چیزی است که به دفعات مشاهده شده به عنوان سوء استفاده.

تبلیغات

اگر کسی با شما تماس نام انتقاد شما و یا فقط به شما گفتن چیزهای منفی در مورد خودتان و پس از آن است که سوء استفاده.

سوء استفاده از چیزی است که تقریبا همیشه منجر به خشم و نفرت در یک ازدواج است.

چگونه برای گفتن اگر همسر خود متنفر شما

حالا که ما می دانیم برخی از عوامل است که می تواند منجر به خشم و نفرت در ازدواج, اجازه دهید نگاهی به برخی از نشانه ها[3] که ممکن است به شما بگویم که همسر شما احتمالا می تواند شما متنفرم.

1. مبارزه با شما در همه زمان ها

درگیری و اختلاف نظر همیشه بد نیست در یک رابطه است. آن را معقول و منطقی به انتظار دو نفر به همراه و موافق کاملا همه چیز.

اما آنچه که همیشه بد است اگر شما مبارزه ناعادلانه و غالبا. برای مثال اگر یکی یا هر دو از شما نیاز به مبارزه برای پیروزی در بحث و "حق" آن است که بسیار ناسالم راه به در یک رابطه است. اگر مبارزه با سنگ بنای ازدواج خود را پس از آن که نشانه آن است که یکی (یا هر دو) از شما ممکن است نفرت دیگر.

2. او به سختی می گذارد و هر گونه تلاش به ازدواج

این است که از نزدیک مربوط به غفلت است. اگر او را قرار دادن هر گونه تلاش به ازدواج در همه, پس از آن او به غفلت شما. این ممکن است یا ممکن است نمی شود چرا که او "متنفر" شما اما آن می تواند.

او باید به خوبی برای شما حفظ یک دوستی عاشقانه و یک شریک زندگی خوب. اما اگر شما احساس می کنید مانند او فقط اتا قی خود را (و شاید حتی یکی از دوستانه) پس از آن که نشانه خوبی نیست. او ممکن است احساس از دست دادن و یا در حال حاضر است.

3. شما لازم نیست که جنس اغلب (اگر در همه)

تفاوت میان دوستی و یک رابطه عاشقانه/ازدواج صمیمیت فیزیکی. که ممکن است صدای واضح اما متاسفانه بسیاری از مردم پیدا کردن خود را در عشق, sexless ازدواج.

تبلیغات

بنابراین اگر شما نمی توانید به یاد داشته باشید آخرین باری که شما دو نفر را لمس هر یک از دیگر از دست آنها چیزی در آشپزخانه, سپس صمیمیت در ازدواج خود را احتمالا از بین رفته. زمانی که مردم به کسی که آنها را خیلی دوست ندارم دیگر و سپس آنها را احساس نمی مانند داشتن رابطه جنسی با آنها.

4. او شما را برای مسلم

در یک دنیای ایده آل هیچ کس نباید هر کسی را برای اعطا. با این حال به نظر می رسد اتفاق می افتد تمام وقت.

گاهی اوقات آن را فقط به طبیعت انسان است. ما راحت با وضع موجود و انتظار می رود همه چیز برای همیشه همان خواهد بود. اما اگر شما در مورد آن فکر می کنم هر چیزی و یا هر کسی می تواند انجام شود به دور از ما در قطره از کلاه.

بنابراین اگر شما احساس می کنید استفاده می شود و, ن آن می تواند نشانه آن است که او متنفر شما و یا شاید حتی شما متنفر است.

5. شما گمان می برند او را به تقلب در شما

وقتی کسی احساس رنجش نسبت به همسر خود, آنها احتمالا به نگاه در جاهای دیگر اگر آنها شانس. در حال حاضر من را دریافت نمی اشتباه – من نمی گویم این خوب است. در واقع آن نیست. چرخش خارج از ازدواج می کند هیچ چیز به آن را بهبود بخشد و همه چیز را به نابود کردن آن است.

اما اگر همسر شما چنین تنفر نسبت به شما و سپس آن را به آن را آسان تر برای آنها را به توجیه خود را فریب داد. اگر آنها نمی, شما را دوست دارم دیگر و سپس آنها احتمالا نمی خواهد احساس گناه به عنوان اگر آنها انجام داد.

6. او ذهنی, احساسی و/یا جسمی سوء استفاده

سوء استفاده هرگز خوب است. و منظورم این است که هرگز. من اهمیتی نمی دهند چه وحشتناک بودی به کسی که هیچ کس سزاوار به شود.

اما آن اتفاق می افتد. معمولا ذهنی نامتعادل فرد تبدیل به یک مصرفکننده. آنها قرار بود که به دلایل مختلف در گذشته خود را که ممکن است یا ممکن است چیزی برای انجام با شما. شما می تواند بخشی از ترکیب, اما اگر شما در حال گرفتن شدید آن می تواند به این معنی است که علاوه بر چیزهای دیگر او ممکن است در خشمگین شدن شما برای چیزی است. اما هنوز هم نمی توان آن اشکالی ندارد.

تبلیغات

چه باید بکنید اگر شما فکر می کنم شوهر شما متنفر است

اگر پس از خواندن این, شما هنوز هم فکر می کنم که همسر خود متنفر شما, پس از آن وجود دارد چند چیز شما می توانید انجام دهید. نگه داشتن در ذهن است که آینده را از آستانه نفرت آسان نیست. آن را می تواند انجام شود, اما آن را نشانی از نیاز به مقدار زیادی از تلاش از هر دو طرف.

1. کشف کردن اگر شما می خواهید آن را به کار (یا نه)

اگر شما واقعا احساس می کنید که به شدت که شوهر خود متنفر شما, سپس شما نیاز به یک خوب و طولانی صحبت با خودتان. آیا شما حتی می خواهید به ماندن ؟ چرا شما می خواهید به ماندن اگر وجود دارد چیزی جز نفرت در ازدواج ؟ روشن در آنچه شما می خواهید قبل از شما را به هر گونه تصمیم گیری.

2. صحبت کردن با او

ممکن است شما تا به حال واقعی و صادق و سالم و یا مکالمه با او را برای سال. و شاید شما هرگز واقعا صحبت در مورد کیفیت ازدواج خود را. اما اگر شما تمایل به نوبه خود ازدواج اطراف و سپس شما نیاز به صحبت. آن را نمی خواهد بود آسان است اگر او آنقدر تنفر نسبت به شما اما شما هنوز هم نیاز به آن را انجام دهد.

3. یک طرح

هنگامی که شما به او صحبت کرد و سپس کشف کردن یک برنامه است. بسته به اینکه چگونه مکالمه رفت و یکی از دو چیز احتمالا اتفاق افتاده است. هم او گفت که او می خواهد به سعی کنید به کار می کند و یا او را نمی کند. اگر او نمی کند و سپس تصمیم گیری برای شما ساخته شده است. اما اگر او می کند و سپس شما نیاز به کمک.

4. به دنبال مشاوره

بسیاری از مردم – به خصوص مردان – فکر می کنم که رفتن به یک درمانگر است که نشانه ای از ضعف است. اما در واقع مخالف است. قوی مردم به دنبال کمک! بنابراین سعی کنید او را به موافق به دریافت کمک های حرفه ای. آن را احتمالا بهترین برای شما برای دریافت هر دو فرد و زوج مشاوره اگر شما می توانید استطاعت به انجام این کار.

5. طلاق و...در صورت لزوم

گاهی اوقات یک ازدواج فقط نمی تواند ذخیره شود و مهم نیست چقدر سخت شما سعی می کنید. اما گاهی اوقات بهتر است فقط به حرکت در زندگی خود را به طور جداگانه از آن می خواهد به زندگی می کنند در یک نفرت پر از ازدواج. که در راه شما هر دو می تواند شروع یک زندگی جدید است که شامل عشق و شادی.

افکار نهایی

هیچ کس می خواهد به در یک ازدواج پر از نفرت. این چیزی است که در نظر گرفته شده است برای نهاد ازدواج. بنابراین من امیدوارم که شما تصمیم به قرار دادن شادی خود را اولین دلیل هنگامی که شما خوشحال هستند بقیه عمر خود را خوشحال خواهد شد به عنوان به خوبی. آن را خودخواه نیست, آن را عشق به خود و است که واقعا جایی که شادی و رضایت شروع می شود.

راهنمایی های بیشتر در بهبود یک رابطه

عکس های اعتباری: آلیس داناون از خواب بیدار شدن از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن