چه چیزی برای انجام با زندگی خود را زمانی که همه امید از دست داده است

آیا شما در یک وضعیت در زندگی شما در حال حاضر که در آن شما احساس می کنید شانس در برابر شما و همه امید از دست دا

توسط PARINEWS در 30 خرداد 1399

آیا شما در یک وضعیت در زندگی شما در حال حاضر که در آن شما احساس می کنید شانس در برابر شما و همه امید از دست داده است ؟

شما به تنهایی نیست.

همه چیز اتفاق می افتد در زندگی که در آن شما به طور ناگهانی خود را در حرکت نزولی از امید. آن می تواند از دست دادن کسی یا چیزی عزیز برای شما یک شرایط که بیش از حد به خرس برخی از چیزهایی که در حال کار کردن در یک مرحله که در آن شما گیر کردم و نمی توانید ببینید هر مسیر رو به جلو یک احساس است که شما در حال تمام توسط خودتان و یا کل از دست دادن علاقه به زندگی است.

بدون توجه به آنچه شما را از طریق رفته و یا در حال رفتن را از طریق شما می توانید بیش از شرایط فعلی خود را و پرتو با امید دوباره. شما را پیدا خواهد کرد در این مقاله برخی از پیشنهادات مفید برای کمک به شما برگرداند خود را به امید و پیروزی بیش از وضعیت فعلی خود را.

چه امید ؟

امید است بیان اعتماد به نفس در زندگی یک پایه و اساس عملی تر امیال مانند صبر و عزم و شجاعت. امیدوارم که فراهم می کند با هدف و انگیزه برای رسیدن به این هدف.[1]

به همین دلیل امیدوارم که در زندگی مهم است

امید است یک ضرورت برای تولید و حفظ شور و شوق لازم برای یک زندگی هدفمند و انجام زندگی. اگر شما می خواهید به یک زندگی کامل و معنی دار زندگی امید است یک همراه و همدم شما نمی توانید از دست دادن استطاعت.

گفته شده است که:[2]

"انسان می تواند زندگی می کنند 40 روز بدون غذا تا سه روز بدون آب هشت دقیقه بدون هوا اما تنها یک ثانیه بدون امید."

در زیر برخی از راه های امید در زندگی ضروری:

1. امید تولید به شجاعت لازم برای رویارویی با چالش های زندگی

بسیاری از مواقع در زندگی می آیند بدون هشدار و مردم اغلب خود را آماده برای رسیدگی به مشکلات که ممکن است بوجود می آیند به عنوان یک نتیجه از این وضعیت است.

تبلیغات

برای مثال COVID-19 همه گیر که زده کل جهان نمی دهد هر گونه اطلاع و در عین حال آن را ادعا کرده است صدها نفر از هزاران نفر از زندگی میلیون ها شغل و کسب و کار از دست داده اند و میلیاردها دلار است.

وجود چالش های دیگر که ممکن است در همان مقدار به عنوان COVID-19 اما می تواند اثرات ناتوان کننده بر فرد سلامت مالی خانواده و یا کسب و کار. اما زمانی که شما می توانید پیدا کردن لنگر از امید در میان چالش های خود را و امید را بوجود می آیند از درون شما و شما خواهد شد به طور ناگهانی به دست آوردن شجاعت به چالش.

آن را گاهی اوقات کار می کند مانند سحر و جادو هنگامی که شما به طور ناگهانی پیدا کردن قدرت خود را در ضعف و امید در ناامیدی و فرصت ها در میان از کمبود.

2. امیدوارم که خوش بینانه است که همه چیز کار خواهد کرد

امید نمی دهد تا بیش از حد به زودی آن را قبول نمی کند شکست.

هنگامی که شما امیدواریم که شما می توانید تقریبا هر چیزی انجام می شود چرا که شما بر این باورند که تلاش های خود را در نهایت پرداخت. امیدوارم که شما کمک می کند تا بر این باورند که با وجود ناخوشایند و تجربه شما را در نهایت غلبه بر آنها.

3. امیدوارم که کمک می کند تا آغاز استراتژی های جدید

امیدوارم که به شما می دهد ابتکار عمل را به آمد تا با استراتژی های جدید در پیدا کردن یک راه حل به جای دادن. هنگامی که شما امیدواریم که شما تبدیل شدن به خلاق و نوآورانه برای پیدا کردن راه های جایگزین برای بیرون آمدن از وضعیت فعلی خود را.

امیدواریم که به نظر می رسد برای راه های جدید برای رسیدن به رویاهای خود را به جای تسلیم شدن به وزن ناممکن هاست.

4. امیدوارم که شما کمک می کند تا در بازی باقی بماند تا زمانی که یک راه حل پیدا شده است

بار وجود دارد که شما حتی نمی توانید ببینید یک راه رو به جلو در یک وضعیت. درست مثل داشتن برای شنا به ساحل هنگامی که شما به خودتان پیدا کنید در یک قایق واژگون.

شما حتی نمی دانید که چگونه به دور یا نزدیک شما هستند به ساحل و شما تنها دو انتخاب: برای کشیده شده و می میرند و یا همچنان به شنا کردن برای زمانی که شما می توانید تا زمانی که احتمالا یک معجزه اتفاق می افتد.

حفظ امید خود را می تواند کمک به شما نگه دارید تا زمانی که یک راه حل پیدا شده است. بسیاری از افراد را در بر داشت در نزدیکی-راه حل معجزه آسا به عنوان یک نتیجه از persevering و ماندن در بازی.

تبلیغات

چگونه به بازیابی و برگرداند امید

هنگامی که در یک وضعیت که در آن شما در حال پرتاب کردن تعادل و خود را در کمترین پایان امیدوارم که در اینجا برخی از پیشنهادات در مورد آنچه شما می توانید انجام دهید برای بهبود برگرداند و خود را دوباره جوان امید.

1. بیان احساسات خود را

آن را از سر خود را.

گاهی اوقات به منظور پیدا کردن یک راه حل برای مشکل شما باید برای شروع به تخلیه ذهن خود را از آن. وجود دارد یک نوع امداد رسانی است که شما هنگامی که شما در بیان احساس خود را با صحبت کردن هم به خودتان و یا برای یک شنونده.

شما می توانید از وضعیت خود در مجله شخصی و با توجه به حساسیت موضوع شما می توانید نوشتن در یک وبلاگ شخصی و یا یک ویدیو ارسال به روایت تجربه خود را بر روی یک پلت فرم مانند Instagram.

صحبت کردن ذهن خود را آزاد خواهد شد از تحمل بار تنهایی و شما می توانید مفید وکیل است که می تواند در بهار امید در شما دوباره.

2. پیدا کردن یک جامعه

جدا از ابراز احساسات خود را از طریق وسایل مختلف شما همچنین می توانید پیدا کردن امید در جوامع است. شما را پیدا خواهد کرد جوامع از مردم در مواجهه با چالش های مشابه به عنوان مال شما. در چنین جوامع شما را کشف مکانیسم های مقابله ای و یا شنیدن داستان های موفقیت چگونه مردم در حال غلبه بر چالش های مشترک.

شما می توانید پیدا کردن چنین جوامع با حضور در رویداد یک شبکه و یا جستجو برای گروه های ذینفع در رسانه های اجتماعی. به عنوان شما را به گوش دیگر مردم داستان ها و چگونه آنها شده است قادر به غلبه بر چالش های مشابه شما را پیدا خواهد کرد به امید غلبه بر شما نیز هست.

3. اتصال به یک تصویر بزرگتر و بزرگتر هدف شماست

هنگامی که شما تمرکز خود را فوری چالش ها و چه بد همه چیز را معلوم شد ممکن است آن را دشوار برای پیدا کردن امید. اما هنگامی که شما بر روی یک تصویر بزرگتر و بزرگتر هدف از زندگی خود را, شما را پیدا خواهد کرد الهام دوباره به این باور.

شما همچنین می دانم که این فاز خواهد شد و وجود خواهد داشت طلوع یک صبح یک روز صبح که منجر شما به خود را بزرگتر رویا.

4. بطور منظم احساس لحظات به یاد ماندنی

گاهی اوقات برخی از مشکلات می تواند مانند بسیاری از معامله بزرگ تا زمانی که شما به یاد برخی از رویدادهای زندگی می کنند. شما ممکن است پیدا کردن که شما را از طریق بوده است بدتر از همه چیز و قوی است. همچنین شما می خواهد پیدا کردن چند لحظه که شما تا به حال در ابتدا از دست داد امیدوارم که در مورد مسائل خاص اما با قرار دادن یک مبارزه خوب و پیروز شد.

تبلیغات

حتی اگر آن مسائل بودند از کوچکتر قدر در مقایسه با آنهایی که شما در حال حاضر رو به شما هنوز هم می تواند استفاده از یک رویکرد مشابه در مقیاس بالاتر را به راه حل مورد نظر.

5. انجام کاری متفاوت

راه دیگر برای پیدا کردن امید به چیزی متفاوت را امتحان کنید. شما می توانید تغییر روال خود را و یا تغییر محیط زیست خود را با رفتن در تعطیلات که در آن شما را ببینید, مکان های زیبا و صحنه ها و ملاقات با افراد جدید.

شما همچنین می توانید برخی از صرف زمان با طبیعت برای احیای امید. آن یافت شده است که صرف وقت با طبیعت هر دو عوارض جسمی و روانی. باعث کاهش استرس و همچنین تسکین افسردگی و اضطراب است.[3]

6. خواندن زندگینامه و Autobiographies

مشترک وجود دارد که می گوید هیچ چیز جدید در زیر آسمان.

مردم آمده اند و رفته اند در این جهان و مواجه با انواع شرایط سخت و دشوار است. داستان های بسیاری از travails و پیروزی گفته شده و یا نوشته شده و خواندن این اطلاعات می تواند کمک به شما در به دست آوردن انگیزه در خود را به ناامیدی و شما همچنین می توانید پیدا کردن راه های عملی برای مقابله با وضعیت عجیب و غریب خود را.

7. سازمان دیده بان قهرمانانه فیلم

که آیا آنها بر اساس واقعی-داستان زندگی و یا فقط داستان خالص شما می توانید پیدا کردن الهام بخش با تماشای قهرمانانه ،

فیلم را از یک راه جذاب برای ما sensitives. آنها همچنین می تواند جرقه درایو شما نیاز به نونهالان. وقتی که شما تماشای چگونه مردم عادی به نوبه خود شرایط اطراف و تبدیل شدن به بزرگ در وجود همه شانس چیزی در درون شما به شما اطمینان دهم که شما همچنین می توانید خود را غلبه بر شرایط فعلی و پیروزی.

8. Rewatch تاریخی رویداد های ورزشی

ورزش پر است از شگفتی و جادویی comebacks به خصوص در "زمان آسیب" در زمانی که همه امید از دست داده است. تماشای این بازی می تواند به شما کمک کند به دست آوردن هیجان و برگرداند امید خود را.

نیز وجود دارد که خاص داستان از مربیان و تیم ها و ورزشکاران است که باید به صحنه تعجب باز گشت زمانی که مردم داده اند تا بر روی آنها.

ارزش خاص ذکر است که تایگر وودز' داستان, که برچسب شده به عنوان یکی از بهترین گشت داستان در تاریخ ورزشی.[4] جنگل برنده کارشناسی ارشد دوباره پس از رفتن را از طریق یک حرفه رکود با توجه به چالش های شخصی و بیماری.

تبلیغات

مانند یک داستان الهام بخش می تواند کمک به شما متوجه است که شما هنوز هم می توانید پیدا کنید امیدواریم حتی در بسیاری از وضعیت نا امید کننده.

9 به دنبال برای کمک به

شما می توانید با صحبت کردن با شریک زندگی خود را دوست و مشاور و یا هر کسی که مایل به گوش دادن به داستان خود را.

جدا از صحبت کردن با مردم, شما همچنین ممکن است نیاز به اقدامات پیشگیرانه. شما می توانید بپرسید برای کمک خاص مانند ایجاد یک کمپین crowdfunding اگر شما نیاز به کمک مالی به یک گروه حمایت اگر شما در حال فریب خورده و یا مورد آزار قرار گرفته و یا درخواست کمک از کارشناسان دیگر که می تواند رسیدگی به وضعیت خاص خود را.

10. به دنبال کمک الهی

به عنوان انسان بسیاری از چیزها هستند که فراتر از ما و این است که چرا ما باید دریغ نکنید به دنبال مداخله الهی در هر زمان که ما سقوط تخت در چهره ما. چند نفر را پیدا کرده اند امید, شادی و مرمت توسط به دنبال کمک از 'بالا'.

با دعا و تخلیه بار خود را به خدا شما تائید می کنید که شما تنها انسان هستند و نیاز به کمک است که بیشتر از آنچه که هر انسان دیگر ارائه می کنند.

افکار نهایی

همیشه وجود دارد یک منبع قدرت و امیدوارم که در دسترس برای هر وضعیت.

صحبت با کسی انجام کاری متفاوت در درون خود نگاه, خواندن شرح حال بطور منظم احساس خاطرات قدیمی و یا به دنبال کمک الهی. هنگامی که شما ذهن خود را خواهد بود تجدید مشکلات خود را به نظر می رسد سبک تر و شما را پیدا خواهد کرد امیدواریم که از طریق حرکت تا زمانی که شما بیرون آمدن از این وضعیت است.

راهنمایی های بیشتر برای گرفتن از طریق بار دشوار

عکس های اعتباری: جرمی اسقف از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن