چه انتظار از سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20 رویداد

این رسمی: سامسونگ بعد از بزرگ راه اندازی محصول است که اتفاق می افتد در اوت 5 در 10 و و آن را یک رویداد مجازی ب

توسط PARINEWS در 7 مرداد 1399

این رسمی: سامسونگ بعد از بزرگ راه اندازی محصول است که اتفاق می افتد در اوت 5 در 10 و و آن را یک رویداد مجازی به عنوان یک نتیجه از ادامه COVID-19 بیماری همه گیر. محصول اصلی آشکار است که تقریبا قطعا برای رفتن به بعدی تلفن در سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان سری بالای آن از طیف وسیعی از گوشی های هوشمند صف که جفت برخی از قدرتمند ترین سخت افزار گوشی با یک صفحه نمایش زیبا و امضای خود S Pen stylus. در کنار آن ما در حال انتظار برای دیدن چیزی جدید از earbuds به wearables و حتی foldables.

سامسونگ نبوده است خجالتی در مورد اذیت کردن محصول اضافی نشان می دهد. و از آنجایی که ما در این مقاله در اصل منتشر سامسونگ گفت: در یک پست وبلاگ که قصد دارد برای پرده برداری از پنج دستگاه در این مراسم و اخیرا آن را با استفاده از یک تیزر تریلر برای نشان دادن پنج سایه ها. ما به چشم آنها نگاه مانند سایه ها برای تبلت, ساعت هوشمند, واقعی, بی سیم, earbuds, تاشو گوشی های هوشمند و البته توجه داشته باشید 20.

کسانی که در سایه کراوات منظمی به گزارش های اخیر در مورد محصولات سامسونگ در حال توسعه از جمله Galaxy Tab tablet S7 یک کهکشان دیده بان 3 ساعت هوشمند Galaxy جوانه های زندگی واقعی بی سیم از earbuds و یک جانشین Galaxy برابر با نام Galaxy Z برابر 2.

این مقاله در ابتدا به ذکر است که شایعات نشان می دهد سامسونگ ممکن است پرده 5G نسخه از آن Galaxy Z فلیپ گوشی اما این شرکت پس رسما اعلام کرد آن را از روی میز برای ماه آگوست است.

در ادامه به صورت مختصر و مفید از همه چیز ما در حال انتظار برای دیدن در بعدی سامسونگ Unpacked event.

سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان سری 20

سامسونگ stylus مجهز توجه داشته باشید گوشی های تمایل به شرکت های بزرگ تمرکز در آن اوت بستهای رویداد در هر سال. در این سال ما در حال انتظار سامسونگ برای حداقل دو توجه داشته باشید گوشی به نشان می دهد از جمله استاندارد توجه داشته باشید 20 (که بنا به گزارش تخت 6.7 اینچ 2400 x 1080 صفحه نمایش) و همچنین به عنوان یک بزرگتر توجه داشته باشید 20 فوق العاده با یک منحنی 6.9 اینچ 3200 x 1440 صفحه نمایش با توجه به WinFuture. برخی از گزارش ها نیز با اشاره به توجه داشته باشید 20 به علاوه با 6.87-اینچ 2345 x 1084 صفحه نمایش است اما همچنین حدس و گمان بوده است که این می تواند همان دستگاه به صورت منظم توجه داشته باشید 20 یا فوق العاده.

ما اول نگاه مناسب در تبصره 20 Ultra آمد تا ما را از گوشی سامسونگ خود را, که به نظر می رسد به اشتباه ارسال یک عکس از این گوشی در وب سایت خود را. این بسیار نیست, اما آن را به اندازه کافی برای تایید است که در این دستگاه وجود دارد (که... duh) و باید دوباره طراحی دوربین دست انداز این زمان در اطراف. این به نظر می رسد شامل سه دوربین به همراه یک چهارم سنسور است که می تواند یا 3D ToF سنسور یا لیزر فوکوس خودکار است که کمک خواهد کرد که با عکس های خود و تمرکز بر سرعت بود.

ما پس از آن رو نگاه دیگری توجه داشته باشید 20 فوق العاده به لطف کوتاه دست, ویدیو و عکس از YouTuber جیمی تبلیغی است که کانال متخصص در اخبار در مورد گوشی های سامسونگ. موجود در نشت بودند یک زن و شوهر از عکس از جلو از دستگاه های نشان دادن آن توجه داشته باشید 10-سبک محور سوراخ پانچ selfie camera همراه با آن کمی کوچکتر ناهنجاری و یک دوربین بزرگتر دست انداز. کدها از تلفن است که پس از آن منتشر شده توسط WinFutureبه نظر می رسد برای اثبات این نشت.

وقتی که می آید به مرحله پایین توجه داشته باشید 20 در ضمن WinFuture به اشتراک گذاشته است آنچه به نظر می رسد بازاریابی کدها از تلفن. این تصاویر به نظر می رسد نشان می دهد که توجه داشته باشید 20 تا کمتر برجسته دوربین دست انداز و تملق صفحه نمایش است که نمی منحنی در اطراف لبه های این دستگاه است.

از نظر دوربین به بیرون درز تصاویر و ویدئو از توجه داشته باشید 20 فوق العاده به نظر می رسد نشان می دهد که سامسونگ "خورده" periscope لنز زوم گشت از S20 فوق العاده اجازه می دهد برای نوع زوم است که تا زمانی که به تازگی دشوار بود به جلو و در فضای محدود مجاز توسط گوشی های هوشمند است. وقتی که می آید به تبصره 20 پلاس (که ممکن است یا ممکن است همان دستگاه) leaker یخ جهان در ابتدا گفت که اصلی آن دوربین را 108 مگاپیکسلی با سنسور اصلی مانند S20 فوق العاده. او همچنین گفت که در این زمان آن لنز زوم بنا به گزارش ها در 50x به جای 100x ما شاهد با S20 فوق العاده, و که در آن لنز زوم را 13 مگاپیکسلی به جای 48-سنسور مگاپیکسلی. (WinFuture است پس از تائید کرد که فوق العاده است دوربین اصلی و سنسور و ultrawide دوربین می توانست قطعنامه 108-مگاپیکسل و 12 مگاپیکسل هر چند گزارش شده است که در آن لنز زوم خواهد بود 12 مگاپیکسل است.) که برای تلفن های موبایل مانند یک جمع و جور کردن اما در عمل S20 فوق العاده را 100X زوم عکس ها اکثرا غیر قابل استفاده پس از توقف در 50X این زمان در اطراف معقول به نظر می رسد. با استفاده از یک پایین تر با وضوح سنسور همچنین می تواند به معنای بهتر در نور کم عملکرد از بزرگنمایی عکس.

توجه داشته باشید 20 در ضمن بنا به گزارش یک 64 مگاپیکسل دوربین با زوم اپتیکال زوم از 3x با توجه به WinFutureدر حالی که حداکثر زوم به طور کلی بالا خواهد شد در 30x. این دوربین با زوم را گزارش پیوست 12 مگاپیکسلی اصلی و ultrawide دوربین.

با توجه به جیمی است, تبلیغاتی, تصویری, توجه داشته باشید که امضا S Pen دارای گسترده طراحی مشابه به سال گذشته (این ویدئو نشان می دهد و حتی توجه داشته باشید 20 قلم بودن به چاک دار توجه داشته باشید 10 و بالعکس) اما آن را گزارش جدید "اشاره گر" حالت است که می تواند اجازه می دهد شما را به کنترل از راه دور بر روی صفحه نمایش مکان نما با استفاده از S Pen. آن را به طور بالقوه یک گام بزرگ به جلو از تبصره 10 را نسبتا ساده کنترل ژست دادن به شما گزینه های بیشتر اگر شما می خواهید برای کنترل گوشی خود را از راه دور فقط با استفاده از آن قلم. و S Pen روی Ultra ممکن است تنها 9 میلی ثانیه تاخیر در حالی که S Pen در استاندارد توجه داشته باشید 20 بالاتر می تواند 26 میلی ثانیه تاخیر با توجه به جدا WinFuture گزارش.

داخلی ما در حال انتظار برای دیدن یک پیکسل 865 یا حتی یک 865 Plus پردازنده تأمین تبصره 20 فوق العاده. نه پردازنده یکپارچه 5G مودم اما از آنجا که آنها طراحی شده برای کار با Qualcomm X55 5G مودم توجه داشته باشید 20 صف است به احتمال زیاد به 5G را فعال کنید.

توجه داشته باشید 20 فوق العاده ظاهرا باید یک 6.9 اینچی با 3200 x 1440 قطعنامه با یک متغیر نرخ refresh تا 120 هرتز با توجه به WinFuture. گزارش های دیگر نشان می دهد که توجه داشته باشید به علاوه 20' صفحه نمایش نیز یک تازه کردن نرخ 120 هرتز. بنابراین صرف نظر از هر آنچه که نام واقعی فوق العاده-صفحه توجه داشته باشید این است که به نظر می رسد مانند صفحه نمایش خود را باید نگاه کنید هر بیت به عنوان صاف به عنوان در کهکشان S20. سوال بزرگ این است که آیا شما قادر خواهید بود به استفاده از این 120 هرتز سرعت رفرش در حالی که صفحه نمایش است که به آن حداکثر p 1440 قطعنامه پس این امکان پذیر نیست در S20 سری. یکی از نشت ادعا کرده است که شما قادر خواهید بود به در فوق العاده است, اما آن را به دور از خاص.

در جاهای دیگر نیز وجود داشته اند گزارش می دهد که توجه داشته باشید 20 به علاوه باید در درجه حرارت پایین چندبلوری اکسید (LTPO) صفحه نمایش شبیه به آنچه که ما شاهد اپل استفاده در اپل دیده بان سری 5. این یک تکنولوژی است که می تواند به سامسونگ خیلی بیشتر کنترل گوشی refresh rate با این گزینه از کاهش آن در صورت لزوم برای حفظ عمر باتری. آن را مفید و فناوری داشته است و این می تواند کمک به کاهش قدرت بالاتر قرعه کشی یک 120Hz نمایش.

با توجه به WinFutureدر ضمن استاندارد تبصره 20 را کمی کوچکتر 6.7 اینچ صفحه نمایش با رزولوشن 2400 x 1080 و آن را محدود به یک روز کردن نرخ 60Hz.

در نهایت هر دو فوق العاده و استاندارد توجه داشته باشید 20 ممکن است بهینه سازی شده به بازی بازی بیش از مایکروسافت xCloud بازی, جریان, خدمات, با توجه به WinFuture.

سامسونگ Galaxy foldables

سامسونگ منتشر شد 5G نسخه از Galaxy Z تلنگر اخیر خود گوشی که چین برای تبدیل شدن به بیشتر جمع و جور در ژوئیه 22, بنابراین اگر این شرکت در حال رفتن به نشان می دهد یک foldable در آن August 5th, رویداد, به نظر می رسد به احتمال زیاد از آن خواهد شد یک جانشین Galaxy برابر شده است. (برابر در مقایسه با Z تلنگر یک قرص است که چین برای تبدیل شدن به اندازه یک گوشی هوشمند است.) SamMobile به تازگی گزارش داد که جانشین خواهد بود به نام Galaxy Z برابر 2 به عنوان بخشی از سامسونگ در تلاش برای متحد کردن آن تاشو تجاری و leaker حداکثر Weinbach گزارش آن پرده برداری خواهد شد در ماه اوت برای انتشار در ماه اکتبر.

کهکشان Z برابر 2 است که انتظار می رود به یک صفحه نمایش بزرگتر بر روی جلد این دستگاه که باید معنی آن را خیلی بیشتر قابل استفاده در حالی که خورده نسبت به اصلی Galaxy برابر با کوچک آن پوشش صفحه نمایش. داخلی آن صفحه در ضمن شایعه شده است که بسیار کوچکتر سوراخ پانچ برش برای عکاسی از دوربین در مقایسه با فربه شکاف در کهکشان برابر شده است. شما می توانید ایده چگونه آن را ممکن است نگاه از این تصویر تار از foldable که به بیرون درز اوایل این ماه. آن را نیز گزارش حمایت 5G که معقول به نظر می رسد برای چه به احتمال زیاد دیگر بسیار گران تاشو گوشی.

اگر برخی از کمی مسن تر شایعات را باور گلکسی Z برابر 2 خواهد شد که 8 اینچ صفحه نمایش تحت پوشش فوق العاده نازک شیشه 108 مگاپیکسلی و آن را نیز با یک S Pen stylus. آن را گزارش طراحی شده توسط یک پیکسل 865 پردازنده.

جدید wearables

در این مرحله یک کهکشان جدید سازمان دیده بان است که تقریبا یک داده شده است. سامسونگ به نظر می رسد پرش Galaxy Watch 2 به طور کامل و پرش مستقیم به کهکشان دیده بان 3 است که در حال حاضر به نظر می رسد در تنظیم مقررات براده و همچنین تصاویر به بیرون درز کدها و حتی یک دست در ویدئو.

این شایعه بزرگ است, بازگشت فیزیکی چرخش گودی بود که متاسفانه از دست رفته از سال گذشته کهکشان دیده بان فعال و فعال 2 فراهم می کند و مناسب کنترل فیزیکی برای این ساعت هوشمند است. پخش خواهد شد و بنا به گزارش ها در دسترس خواهد بود در 41 و 45 میلی متر با اندازه و LTE و Wi-Fi-only انواع.

سامسونگ Tizen نرم افزار به نظر می رسد به گرفتن یک جراحی کشیدن صورت جدید ساعت هوشمند است. جدید watchfaces می تواند به شما اجازه اضافه کردن سفارشی جزئیات مانند ضربان قلب خود را و یا تعداد گام به لبه های صفحه نمایش. نیز وجود دارد که بنا به گزارش جدید کنترل ژست برای گرفتن عکس و یا پاسخ دادن به تماس های دریافتی. ما شده ایم طرفداران سامسونگ در ساعت های هوشمند در گذشته و در حال حاضر نرخ کهکشان دیده بان فعال 2 به عنوان بهترین ساعت هوشمند را برای کاربران اندروید بنابراین ما باید امید بالا.

در کنار کهکشان دیده بان 3 سامسونگ نیز آنچه به نظر می رسد جدید ردیاب تناسب اندام در این راه اگر اخیر کمیسیون فدرال ارتباطات تشکیل پرونده به اعتقاد شود. جزئیات در حال حاضر باریک بر روی دستگاه که به نظر می رسد به عنوان یک جانشین برای سامسونگ Galaxy Fit از سال گذشته اما انتظار ضربان قلب را ردیابی و اتوماتیک ورزش تشخیص است. با توجه سامسونگ پس از آن نظرات در مورد داشتن پنج دستگاه پرده, اما, آن بعید به نظر می رسد که ما این را ببینید جدید تناسب اندام دستگاه را ظاهر.

Samsung Galaxy جوانه زنده از earbuds

در اوایل سال جاری سامسونگ منتشر شد یک جفت واقعی بی سیم earbuds کهکشان جوانه به علاوه کرد که به سرعت به انتخاب ما برای بهترین واقعی بی سیم از earbuds شما می توانید خرید امروز. در حال حاضر به نظر می رسد مانند آن را ممکن است یک جفت دیگر در راه است که عبارتند از تک بزرگترین گم شده ویژگی ها: فعال لغو سر و صدا.

برای اولین بار به بیرون درز بازگشت در ماه آوریل توسط WinFutureکهکشان جوانه زنده اند و پس از آن به نظر می رسد در سامسونگ رسمی Galaxy جوانه های همراه, برنامه, تایید نام و پشتیبانی برای فعال لغو سر و صدا.

گزارش ها نشان می دهد که نویز قابلیت به این معنی است که عمر باتری نمی تواند به عنوان خوب به عنوان کهکشان جوانه به علاوه با عنوان کمی تا 4.5 به جای 11 ساعت از پخش با توجه به WinFuture. ظاهرا شما قادر خواهید بود برای دریافت حداکثر 20 ساعت پس از شارژ استفاده می شود که در کنار خود را در مورد طراحی که نشان داده شد در یک نشت اخیر از Evan Blass. اگر شما می خواهید یک نگاه در آنچه به نظر می رسد نهایی طرح و رنگ برای هدفون لطفا این ویدئو را از کاربر توییتر @h0x0d که به نظر می رسد برای نشان دادن به بیرون درز بازاریابی کلیپ:

کهکشان جوانه های زندگی را گزارش خرده فروشی برای €190 با توجه به WinFutureکه ترجمه را به حدود 225 یا £174.

Samsung Galaxy Tab S7 و S7 Plus

وجود ندارد بسیاری از تولید کنندگان است که قرص های آندروید به طور جدی این روزها اما سامسونگ همچنان به انتشار مطالب جدید در آن Galaxy Tab, صف, سال پس از سال است. با توجه به گزارش های اخیر از SamMobile, آن را باید یک برگه S7 و S7 Plus برای نشان دادن خاموش در آن اوت Unpacked event.

اگر گزارشات دقیق و به S7 و S7 به همراه خواهد داشت 11-اینچ ال سی دی و 12.4 اینچ صفحه نمایش OLED بود و طراحی شده توسط Snapdragon 865 Plus پردازنده. هر دو کار با Samsung S Pen و شما باید این گزینه یا 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 GB از ذخیره سازی. همچنین ظاهرا یک 5G نسخه از برگه S7 پلاس, اما از آن خواهد شد محدود به حمایت از sub-6GHz 5G معنی وجود دارد هیچ پشتیبانی برای mmWave را گیگابیت سرعت. در نهایت انتظار می رود در صفحه نمایش حسگر اثر انگشت در تبلت ها هر چند SamMobile نمی تواند تایید کند که آیا آنها باید یک نوری یا سنسور اولتراسونیک.

هر چیز دیگری ؟

در این نقطه, آن را احتمالا احمقانه به انتظار سامسونگ Galaxy خانه به ظاهر. برای اولین بار اعلام کرد در سال 2018 به بیکسبی-طراحی هوشمند بلندگو تاخیر مواجه شده است و پس از تاخیر اگر چه سامسونگ اعلام کرده است منتشر شد و یک نسخه مینیاتوری در کره جنوبی. با توجه به تاخیر می اندازد, آن را تقریبا به نقطه که در آن ما نیم انتظار سامسونگ برای اعلام یک AirPower-سبک لغو. اما ما شگفت زده می شود اگر آن را در یک زمان هنگامی که آن را می تواند سرقت توجه داشته باشید 20 رعد و برق.

به روز رسانی جولای 27th, 4:07بعد از ظهر ET: به روز شده با اطلاعات جدید و شایعات و همچنین اعلام رسمی از Galaxy Z تلنگر 5G.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن