چه ویندوز می توانید آموزش مک در مورد سوئیچ به پردازنده های ARM

ما می دانستیم که ARM-based Mac پردازنده های آینده شد اما Mark Gurman گزارش در بلومبرگ که اپل اعلام خواهد شد ان

توسط PARINEWS در 21 خرداد 1399

ما می دانستیم که ARM-based Mac پردازنده های آینده شد اما Mark Gurman گزارش در بلومبرگ که اپل اعلام خواهد شد انتقال در آن آنلاین-تنها WWDC در اواخر این ماه. بازگشت در ماه آوریل به نام من در اپل اعلام به عنوان اوایل به عنوان امکان پذیر است و به ارائه جزئیات تا آنجا که ممکن است برای هر دو توسعه دهندگان و کاربران.

رانش اصلی که قطعه در نظر گرفتن یک نگاه اجمالی به مشکلات بالقوه از انتقال. یکی از بزرگترین این است که چگونه اپل رسیدگی خواهد شد برنامه های رمزی برای اینتل پردازنده های x86. رفتن فرض این است که وجود خواهد داشت برخی از مرتب کردن بر اساس تقلید بلکه به عنوان جان گروبر اشاره کرد دیروز اپل رفت و با بیشتر از لحاظ فنی پیچیده برای رفع آن آخرین پردازنده گذار.

به عنوان آن اغلب بیش از دهه گذشته ویندوز ارائه می دهد یک نقشه راه که در آن همه چیز می تواند به چپ چپ برای مک. ویندوز روی ARM هنوز هم غیر قابل قبول سازش برای بسیاری از کاربران هنگامی که آن را به نرم افزار سازگاری و انتظارات. من می گویم این را به عنوان کسی که راه می رفت به کسانی که سازش چشمان باز, خرید Surface Pro X. من اساسا استفاده از آن به عنوان جلال Chromebook و آن را خیلی خوب بودن که چیز اما هیچ راهی اپل می خواهم که خود را برای کاربران مک.

صحبت از چیزهایی که اپل می خواهم: ARM مبتنی بر ویندوز کامپیوتر کندتر هستند. مگر اینکه شما قادر به اقامت در آن Chromebook-esque محدودیت, همه چیز واقعی chuggy واقعی سریع. ما تمام شده فرض کنید که اپل بسیار vaunted دلاوری در ساخت سریع بازوی تراشه برای iPads ها را به خوبی ترجمه برای مکینتاش, اما هیچ تضمینی وجود ندارد که درست تا زمانی که ما رسیدن به آنها را امتحان کنیم.

یکی دیگر از چیزهایی که من آموخته است که با استفاده از یک کامپیوتر ویندوز با یک پردازنده ARM در واقع نیاز به سطح بالاتری از تخصص فنی دلیل این که شما نیاز به دانستن آنچه که کار نمی کنند و چرا رفتن.

در واقع ویندوز 32 بیتی نرم افزار می توان با شبیه سازی در بازوی اما مدرن تر 64 بیتی نرم افزار نمی تواند. و کوتاه از گوگل (یا آه Binging) در اطراف برای یک مناسب و معقول تکه از آن را دشوار است به دانستن اگر برنامه شما نیاز به کار خواهد کرد.

که قطعا چیزی است که اپل می خواهد برای جلوگیری از, اما نوعی از ویژگی های مارپیچ به سادگی ممکن است اجتناب ناپذیر — پس از پاک کردن و ارتباط مستقیم ضروری خواهد بود. اپل کمتر از تمرین از آن استفاده می شود در اعتراف به این که محصولات آن نیست که آن آنها را اعلام کرد. من باید از نزدیک ببینید که چگونه آن دسته این مسائل در WWDC — به خصوص پس از آن خواهید بود فقط آنلاین.

در عین حال یکی دیگر از چیزی که ما را می توانید از ویندوز است این ایده که ARM و اینتل نسخه می توانید شرکت وجود دارد. آن را در قلمرو امکان است که اپل در نظر دارد تا پشتیبانی از هر دو معماری x86 و ARM مبتنی بر مک برای آینده قابل پیش بینی به جای فقط مدیریت یک انتقال. Gurman گزارش می گوید که "این شرکت قصد دارد در نهایت به انتقال کل مک صف به آن بازو های مبتنی بر پردازنده های priciest کامپیوترهای رومیزی است."

ویندوز چسبیده به یک برنامه ریزی برای پشتیبانی از هر دو معماری x86 و ARM (هر چند ممکن است برخی از برنامه راز به غروب x86 روزی که می داند؟). هنگامی که بازوی مبتنی بر لپ تاپ ها و تبلت ها شروع شد این پیام بود: "در اینجا سرد جدید چیزی که شما می توانید اگر شما می خواهید, اما قابل اعتماد چیزی که هیچ جا نمی رود." که ویندوز راه است.

اگر اپل را که رویه آن به معنی یک آه امداد برای هر کسی که نیاز به خرید یک مک برای سال آینده یا سه.

اما آن را نیز یکی دیگر از پتانسیل دام. ویندوز روی ARM به سادگی گرفتن نیست, توسعه توجه و حمایت است که استاندارد ویندوز می شود, هر دو در داخل مایکروسافت و خارج از آن. آن را با بسیاری از مایکروسافت دیگر ویندوز می گیرید gambits — به سادگی شاهد چگونه بسیاری از بار آن را راه اندازی مجدد برنامه خود را در چارچوب استراتژی است.

اپل بیش از حد, بیش از یک شرط بندی بر روی میز وقتی که می آید به توسعه نرم افزار برای مک. بدون گرفتن بیش از حد عمیق به علف های هرز وجود دارد مقدار زیادی از راه های مختلف اپل می تواند به. آن را می تواند محدود بازوی مک برای اپل-مانند کاتالیزور برنامه های. آن را می توانید سعی کنید برای ارائه تقلید برای هر برنامه است که انتظار دارد یک پردازنده اینتل. آن می تواند نسبتا آسان گذار برای توسعه دهندگان با استفاده از Api های موجود. آن می تواند غروب برخی از رابط های برنامه کاربردی در حالی که beefing تا آنهایی که جدیدتر مانند سویفت. آن را می تواند انجام بسیاری از چیزهای مختلف است.

Steven Sinofsky طولانی توییتر موضوع به برخی از مسائل بالقوه رو به توسعه دهندگان بسته به انتخاب اپل می سازد. او می داند آنچه که او صحبت می کند وقتی که می آید به مشکلات انتقال یک پلت فرم به یک پردازنده جدید معماری.

اگر اپل می رود ویندوز مسیر و اعلام کرده است که هیچ برنامه ای برای غروب های x86 پشتیبانی آن نیاز به اطمینان حاصل شود که هر دو ARM و x86 مکینتاش احساس به همان اندازه پشتیبانی می کند. اگر آن را می رود کلاسیک مسیر و اعلام کرد که آینده مک است در بازو و سپس آن را نیاز به تسکین نگرانی که هر مک در وجود در حال حاضر منسوخ خواهد شد قبل از آن زمان است.

نه راه آسان است.

بررسی تکنولوژی

Sonos قوس بررسی همهجانبه soundbar که خانه تئاتر و علاقه مندان می دارم. درس گرفتم از کریس ولش بررسی است که هیچ چیز مانند وجود دارد به عنوان plug-and-play در صفحه اصلی صوتی. قوس می شود به عنوان نزدیک به عنوان آن را می توانید هر چند این صدا ...صدای... شگفت انگیز است. و اگر شما یک زمان Sonos کاربر شما باید بدانید جدید Sonos برنامه و S2 به روز رسانی در دسترس هستند در حال حاضر.

این Sonos قوس یک موفقیت از عملکرد نظر تجربه شما را به شدت بستگی به آنچه در تلویزیون شما است. این یک واقعیت تاسف از سینمای خانگی است که شما مجبور به صرف زمان mucking خود را با تلویزیون تنظیمات برای این 800 دلار soundbar برای دریافت مناسب سیگنال های صوتی و صدا بهترین حالت آن است. اما اگر شما یک تلویزیون است که پشتیبانی از ضبط اتمسفر بیش از HDMI ARC — و در صورتی که تلویزیون در یک شکل مرسوم اتاق — Arc ارائه همهجانبه صدا است که کمک خواهد کرد که افزایش مورد علاقه خود را از فیلم و تلویزیون را نشان می دهد بسیار فراتر از این قیمت پایین تر, پرتو.

Razer کیشی تبدیل گوشی شما به یک دستگاه سوئیچ است که می تواند بازی گوگل Stadia. کامرون فاکنر بررسی است. من مبهم به دنبال تقریبا دقیقا این چیزی که تا کنون از استادیوم بیرون آمد. 80 دلار در هر چند من انتظار عالی دکمه و او می گوید این نیست.

Asus ZenBook Duo نقد و بررسی: دو صفحه نمایش بیش از حد بسیاری از به خطر انداخته. مونیکا چانه متوجه می شود که چگونه بسیاری از فداکاری های شخصی شما را به پیوستن به صفحه کلید در مقابل باشگاه:

پس از آن وجود دارد trade-offs شما باید برای رسیدن به این فرم فاکتور. برای من هرگز متوجه شدم چه خوب مچ دست استوار هستند تا زمانی که من تا به حال برای استفاده از این لپ تاپ که هیچ ندارد. من احساس مانند یک T. rex با استفاده از این بر روی نیمکت من با آغوش من crunched در برابر معده من. نیز وجود دارد ErgoLift لولا که در غرفه این ScreenPad کردن زمین در یک زاویه. من معمولا مشکلی در برگزاری برابر تحت لولا در دامان من اما این یکی کاملا تیز است. این خیلی ناراحت کننده است که در حالی که من مشغول به کار بر روی نیمکت, من به پایان رسید تا برگزاری این دو بین زانو های من. شما واقعا می خواهید به چوب با استفاده از این لپ تاپ بر روی یک میز یا نه واقعی خود را است.

Wi-Fi 6 مش روتر ساده ترین راه برای دریافت بیشتر از گیگابیت اینترنت. دن Seifert به نظر می رسد در Wi-Fi 6. ارزش آن را ندارد مگر اینکه شما گیگابیت اینترنت و حتی پس از آن را هنوز هم یک بیت از crapshoot. من راه اندازی یک سیم در حال اجرا به یک Eero Pro گره برای کامپیوتر من باید سریع اما نمی تواند سیم تمام راه های اصلی روتر و این کار را به خوبی برای من است.

همسایه بد

بزرگ شرکت های فن آوری در حال پاسخ به جورج فلوید در راه آنها هرگز برای مایکل براون. جی پیترز به نظر می رسد بیش از این اظهارات در حال حاضر (که بسیاری وجود دارد) و سپس (از آن وجود دارد ...چند).

Facebook می گوید مدیران گروه در نظر اضافه کردن مردم از رنگ به عنوان مدیران. اشلی Carman:

گروه های که ضروری است به Facebook را استراتژی کسب و کار تلاش کرده اند تا متوسط مورد بحث قرار Black Lives Matter جنبش و بی عدالتی در آمریکا با بسیاری از مدیران حذف پست ها در نظر آنها "سیاسی است." حذف تصمیم گیری باعث اعضا به ترک گروه آنها می خواهم که برای سال ها استدلال می کنند با یکدیگر شکل متلاشی شدن گروه و گاهی اوقات به طور موقت بسته گروه های پایین به طور کامل.

داخل همسایه را 'کارن مشکل'. همسایه سرگرم کننده است به مسخره اما داستان Makena کلی در اینجا بدون توجه به خنده:

همسایه ممکن است راه اندازی به عنوان یک برنامه به "گسترش این کلمه در مورد یک سگ از دست رفته" و یا "پیدا کردن یک خانه جدید برای بزرگتر شدن دوچرخه" — و برای بسیاری از آن را با این نسخهها کار به خوبی به عنوان یک hyper-محلی در فروم و در دسترس تر و کمتر spammy جایگزین برای Craigslist — اما این شرکت نیاز به درخواست خود: چگونه مفید است اگر سیاه اعضا احساس نمی امن بر روی پلت فرم ؟ به عنوان تهدیدات خشونت آمیز و نژادپرستانه نوشته های تبدیل شدن به طور فزاینده ای شایع و خطرناک سیاه و کاربران در حال مجبور کردن برنامه در دسترس نباشد. چه مقدار از یک جامعه مبتنی بر شبکه های اجتماعی است که مانع مردم ؟

اگر شما نگاه کنید به پلیس شروع به ضبط. TC Sottek اشاره می کند که "عدالت تضمین شده نیست با در نظر گرفتن تصویری" اما با این وجود یکی دیگر از ابزار است. یکی از مهم.

هر کس در ایالات متحده آمریکا — شهروند یا مقیم — دارای یک حق در قانون اساسی به ثبت پلیس که در حال انجام وظایف عمومی خود را. پلیس ندارد و حق را به شما را متوقف کند تا زمانی که شما در حال اخلال در کسب و کار خود و آنها مجاز نیست به مصادره تلفن خود و یا دوربین فقط به خاطر اینکه شما آنها را ضبط. این است که مطابق نظر دادگاه فدرال و دادگاه عالی که در تأیید در سال 2014 (در یک 9-0 تصمیم گیری) است که پلیس باید حکم اگر آنها می خواهند برای به دست گرفتن و جستجوی تلفن همراه خود را.

چگونه برای ایمن سازی گوشی خود را قبل از حضور در یک اعتراض.

چگونه برای مخفی کردن چهره و اسکراب ابرداده زمانی که شما عکس یک اعتراض.

سیاست

گوگل می گوید هکرها خارجی هدفمند ایمیل از مغلوب ساختن پیشی جستن و بایدن کمپین کارکنان. می گویند phew در این مورد اطمینان حاصل کنید. اما همچنین می دانیم که آن را بسیار به احتمال زیاد وجود دارد موفق خواهد بود ارسال ها قبل از رای گیری آغاز می شود. بیایید همه انجام یک کار بهتر در پاسخ به این اطلاعات است که می آید از این هک. بیایید بازی دوباره.

شین هانتلی رئیس گوگل را تهدید تجزیه و تحلیل گروه توییتی که هکرها تا به حال ساخته شده تلاش های فیشینگ در کمپین کارکنان' ایمیل وجود دارد اما تا به حال شده است "هیچ نشانه ای از سازش است."

سناتور بخواهید FCC به دوباره تعریف کردن بخش 230 پس از مغلوب ساختن پیشی جستن اجرایی سفارش. Adi رابرتسون شده در "مقامات دولتی انجام کارهای مربوط به اینترنت است که به نظر می رسد مانند آنها قانونی است اما آنها نمی" برای مدتی در حال حاضر.

در بخش 230 امر به هر تعاملی "خدمات کامپیوتر" صرف نظر از این که سیاسی شیب و یا تولید محتوای سرمقاله خود را دارد. دادگاه گرفته اند گسترده نمایی از بخش 230, اما آنها همچنین تفسیر آن نسبتا به طور مداوم بیش از چند دهه گذشته. FCC به سادگی نمی تواند دوباره تعریف پذیرفته دامنه کوتاه و ساده قانون — تغییرات جدی خواهد نیاز به آمده از طریق کنگره که در آن نمایندگان مجلس با پیشنهاد چند تغییرات به بخش 230 از جمله یک "ضد تعصب" لایحه از هالی.

Instagram می گوید سایت نیاز به عکاسان اجازه برای قراردادن پست ها. آن را نه آمار سطح استدلال در مورد استفاده منصفانه اما تا به حال آن را به نظر می رسید به عنوان اگر تعبیه شد یک راه برای دریافت این ماجرا برای کپی رایت. که ممکن است به صورت دیگر.

Instacart ترفند اوج سیستم پس از نکته-طعمه اعتراض. این اواخر و به نظر من کافی نیست:

Instacart در حال حاضر می گوید که می خواهد کوتاه کردن پنجره یک مشتری می تواند خود را تغییر دهد نکته از سه روز را به 24 ساعت. همچنین در حال حاضر نیاز به مشتریان ترک انتقادات و پیشنهادات برای از بین بردن راهنمایی و حمایت به غیر فعال کردن هر مشتری که "به طور مداوم و به طرز وحشتناکی درگیر در این نوع رفتار است."

بیشتر از آستانه

چگونه می توانم شما را Fortnite عادلانه است ؟ . حتی اگر شما نمی بازی Fortnite این است که کاملا شگفت انگیز نگاه کنید که چگونه ظریف رابط کاربری تغییرات بازی های پلت فرم متقابل و فرهنگ برخورد می کنند. بیژن استفان در هدف کمک به:

مشکل واقعی در اینجا این است که تعادل. آن را بسیار سخت برای تعادل یک بازی کراس پلت فرم چون هر پلت فرم خود مزایا و محدودیت ها — بازی Fortnite در تلفن همراه همان است که بازی بر روی ماوس و صفحه کلید حتی اگر آن را سرسری همان تجربه

5G: همه چیز شما نیاز به دانستن. این مبین و تصویری از خایم Gartenberg عالی معرفی به 5G. آن را نشانه برای هر گاه کسی از شما می پرسد چه خبره این در واقع به معنی.

همه گیر ساخته شده است آن را سخت تر برای خرید یک لپ تاپ جدید. مونیکا چانه به نظر می رسد در دولت از زنجیره تامین:

تجزیه و تحلیل خرده فروشی شرکت Stackline یافت می شود که در هفته های اخیر, ترافیک برای لپ تاپ محصول صفحات رشد 100 تا 130 درصد (در سال بیش از سال). نرخ تبدیل (که بسیاری از بازدید کنندگان به لپ تاپ صفحات محصول که در واقع خرید) برعکس کاهش یافت; آنها به طور معمول حدود 3 درصد اما در اواسط ماه مه آنها آمار پایین ترین سطح خود از 1.5 درصد است. به عبارت دیگر: مردم به دنبال لپ تاپ بیشتر, اما آنها با داشتن مشکل پیدا کردن محصولات در انبار به واقع خرید. که به دلیل COVID-19 همه گیر است و قرار است در دو منحصر به فرد فشار بر تولید کنندگان لپ تاپ: افزایش تقاضا و کاهش عرضه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن