WhatsApp پرداخت معلق در برزیل توسط بانک مرکزی

برزیل بانک مرکزی است به حالت تعلیق در Facebook WhatsApp ویژگی های پرداخت در کشور, بیش از یک هفته پس از سرویس پ

توسط PARINEWS در 4 تیر 1399

برزیل بانک مرکزی است به حالت تعلیق در Facebook WhatsApp ویژگی های پرداخت در کشور, بیش از یک هفته پس از سرویس پیام خود را اعلام کرد, راه اندازی, بلومبرگ گزارش. در بیانیه بانک مرکزی گفت که آن را تا به حال تصمیم گرفته شده برای اطمینان از رقابت در سیستم پرداخت بازار است. بلومبرگ اشاره می کند که این بانک با استفاده از سیستم تعلیق به ارزیابی خطرات بالقوه به این کشور پرداخت و زیرساخت و به کار کردن که آیا واتساپ سازگار با قوانین و مقررات.

تعلیق در واتساپ دوم بزرگترین بازار آخرین شکست برای Facebook را پرداخت جاه طلبی. با وجود راه اندازی نسخه بتا در سال 2018 در هند (WhatsApp بزرگترین بازار), TechCrunch گزارش می دهد که شرکت مادر Facebook تلاش کرده است برای به دست آوردن تصویب قانونی برای خدمات جلوگیری از گسترده تر رول. Facebook از دست رفته هدف خود را برای این سرویس در دسترس خواهد بود در سراسر کشور تا پایان سال گذشته است. واتساپ خدمات پرداخت نیز آزمایش شده در مکزیک

WhatsApp امیدوار بود که آن را پرداخت سیستم می تواند مورد استفاده توسط مردم به پرداخت کسب و کار و همچنین انتقال پول به افراد است. این سرویس خواهد بود رایگان برای افراد, اما شارژ کسب و کار یک 3.99 درصد هزینه پردازش. در کشورهایی مانند هند و برزیل, WhatsApp اغلب به عنوان اصلی حضور آنلاین برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک. بیش از 5 میلیون تجار در سراسر جهان با استفاده از کسب و کار نسخه از نرم افزار با توجه به بلومبرگ.

بلومبرگ گزارش می دهد که واتساپ متعجب شد Brazillian بانک مرکزی تصمیم پس از این شرکت شده بود در تماس منظم با اقتدار. WhatsApp آغاز شده بود یک تست کوچک از این خدمات در کشور در حدود یک ماه قبل از راه اندازی آن. "هدف ما این است که به ارائه پرداخت دیجیتال به همه کاربران واتساپ در برزیل با استفاده از یک مدل و ما همچنان به همکاری با شرکای محلی و بانک مرکزی به این که ممکن است," واتساپ در بیانیه ای گفت: با توجه به بلومبرگ. آن اضافه شده است که قصد دارد برای حمایت از بانک مرکزی فوری-سیستم پرداخت که قرار است در ماه نوامبر راه اندازی.

برزیل بانک مرکزی درخواست شده است که مسترکارت و ویزا متوقف امکان پرداخت و انتقال پول از طریق نرم افزار و هشدار داد که آنها می توانند در صورت جریمه برای عدم انطباق.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن