WhatsApp تست ویژگی های جدید که به شما امکان اضافه کردن مخاطبین از طریق کدهای QR

واتساپ در آخرین نسخه بتا به شما اجازه می دهد اضافه کردن مخاطبین خود را اسکن کدهای QR WABetaInfo گزارش. از ویژگ

توسط PARINEWS در 2 خرداد 1399

واتساپ در آخرین نسخه بتا به شما اجازه می دهد اضافه کردن مخاطبین خود را اسکن کدهای QR WABetaInfo گزارش. از ویژگی های که در دسترس است در نسخه بتا بر روی هر دو سیستم عامل iOS و آندروید را می توان در منوی تنظیمات برنامه که در آن وجود دارد گزینه ای برای نمایش کد خود را به عنوان به خوبی به عنوان اسکن افراد دیگر. یک کد QR نیز می تواند لغو اگر آن را به اشتراک گذاشته می شود با کسی که شما نمی خواهید به شماره شما.

آن را جزئی از ویژگی های, اما اضافه کردن مخاطبین در WhatsApp می تواند یک درد است. در حال حاضر خدمات متکی به شما اضافه کردن یک تماس جدید خود را به کتاب آدرس تلفن است که باعث ایجاد یک مزاحم گام اضافی هنگامی که شما فقط می خواهید به قادر به کسی پیام در واتساپ خود. کدهای QR هستند یک راه بسیار راحت تر از اضافه کردن کسی که اگر شما با آنها در فرد اگر چه آن را نمی خواهد این روند را بیش از حد ساده تر اگر شما آن را انجام می دهند آنلاین.

اگر چه این ویژگی در حال حاضر در دسترس در نسخه بتا وجود دارد هیچ کلمه ای در زمانی که ما ممکن است آن را به برنامه اصلی. اگر شما می خواهید برای پیوستن به بتا در اندروید, من قادر به ثبت نام با استفاده از این لینک و بررسی کنید که کد QR گزینه را می توان در تنظیمات با این حال iOS beta گزارش شده است که بسته شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن