کاخ سفید سازماندهی آزار و اذیت از توییتر به عنوان کارمند تهمت و تهدید شرکت

این مجموعه مناظر خود را در یک توییتر کارمند پس از شرکت متصل واقعیت-چک کردن لینک به دو رئیس جمهور توييتها حاوی

توسط PARINEWS در 7 خرداد 1399

این مجموعه مناظر خود را در یک توییتر کارمند پس از شرکت متصل واقعیت-چک کردن لینک به دو رئیس جمهور توييتها حاوی دروغ و اطلاعات غلط مربوط به تقلب انتخابات. اتهام منجر شد در فاکس نیوز صبح روز چهارشنبه با مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور کلیان کانوی هدف توییتر از سایت یکپارچگی یوئل راث پس از حفاری تا برخی از توییت که انتقادی از مغلوب ساختن پیشی جستن کانوی و دولت.

کانوی به نام کارمند "وحشتناک" و کارگردانی شنوندگان به بعد از او. "کسی در سن فرانسیسکو رفتن او را از خواب بیدار و به او بگویید که او در مورد به دست آوردن خیلی بیشتر پیروان او گفت:" در هوا. بلافاصله تماس بود و توسط جناح راست شخصیت و تهمت حامیان که شروع به اشتراک گذاری تصاویر از کارمند توييتها. راث در حال حاضر رو به یک تورنت از سوء استفاده و آزار و اذیت از جمله چندین تهدید به مرگ گزارش پروتکل.

توییتر نمی خواهد در نظر گرفتن هر گونه اقدام علیه راث برای توییت خود و این شرکت می گوید BuzzFeed او مسئول واقعیت-چک. "هیچ یک نفر در توییتر است که مسئول سیاست های ما و یا اجرای اقدامات و آن را مایه تاسف برای دیدن فردی کارکنان هدفمند برای شرکت تصمیم گیری" توییتر سخنگو می گوید در آستانه.

توییتر واقعیت-بررسی تهمت توييتها اواخر روز سه شنبه بعد از ظهر با اتصال اطلاعات طراحی شده برای روشن شدن مشترک دروغ و اطلاعات غلط در پست الکترونیکی-در رای گیری و در نتیجه شایع تقلب انتخابات که نادرست است و پشتیبانی نشده توسط هیچ گونه شواهد است. با توجه به توییتر سخنگوی توییت "به طور بالقوه حاوی اطلاعات گمراه کننده در مورد رای گیری فرآیندهای شده اند و برچسب به ارائه اضافی بافت اطراف پست الکترونیکی-در برگه های رای." بهره برداری و یا کلیک بر روی لینک متصل به مغلوب ساختن پیشی جستن توييتها است که می گوید: "دریافت حقایق در مورد پست الکترونیکی-در برگه های رای" منجر به یک سری از اخبار و لینک های رد کردن نهفته است.

مغلوب ساختن پیشی جستن و کمیته ملی حزب جمهوری خواه در حال هدف قرار دادن متحده در تلاش برای گسترش پست الکترونیکی-در رای گیری به عنوان یک راه برای کمک به enfranchise بیشتر رای دهندگان و برای ایجاد امن تر شرایط برای رای دادن در طول COVID-19 pandemic به عنوان بالاتر میزان مشارکت نرخ در میان در طول تاریخ محروم رای دهندگان تمایل به ضرر نامزدهای جمهوری خواه. این RNC در واقع شکایت کالیفرنیا بیش از آخر هفته برای رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom پست الکترونیکی-در رای گیری طرح های توسعه برای سال 2020 انتخابات ادعا پست الکترونیکی-در رای گیری منجر به تقلب انتخابات و خواستار حرکت یک "غیر قانونی و بی پروایی نشان دادن قدرت گرفتن است."

مغلوب ساختن پیشی جستن همواره هدفمند شرکت های فن آوری است که نشان ندهید او محقق توانا. توییتر تصمیم به برچسب خود دروغ فرستاده او را در یک سخنرانی دراز وشدیداللحن علیه شرکت. مغلوب ساختن پیشی جستن بلافاصله در پاسخ به توییتر اقدامات با تهدید پیام نوشتن در حساب توییتر خود روز سه شنبه شب که این شرکت "در حال حاضر دخالت در سال 2020 انتخابات ریاست جمهوری" و تکرار خود اظهارات نادرست که پست الکترونیکی-در برگه های رای "منجر به فساد گسترده و تقلب."

مغلوب ساختن پیشی جستن در روز چهارشنبه پس از آن تهدید به "اقدام بزرگ" در برابر شرکت و گفت: برای تنظیم یا خاموش کردن هر پلت فرم رسانه های اجتماعی. در حالی که او نمی باید قدرت را تعطیل شرکت های خصوصی برای اعمال حقوق قانونی خود تهمت را تشدید لفاظی های همراه با هدف قرار دادن فردی کارکنان است اخلال جدید پیشرفت در فرهنگ خود را در جنگ.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن