که نمی خواهم خود را اکو نقطه به مانند کودک Yoda?

وجود دارد مقدار زیادی از چیزهایی که من می توانم به شما بگویم در مورد Otterbox جدید پایه برای نسل سوم آمازون اک

توسط PARINEWS در 10 مرداد 1399

وجود دارد مقدار زیادی از چیزهایی که من می توانم به شما بگویم در مورد Otterbox جدید پایه برای نسل سوم آمازون اکو نقطه هوشمند بلندگو. من می توانم به شما بگویم در مورد آن "مصالح" و یا چگونه آن را طراحی شده به "ایمن" نگه به دستگاه اکو. آمازون مثال حتی ادعای آن "دقت-مناسب عدم لغزش پایه" است و "مهندسی بهینه خروجی صوتی."

اما من و شما هر دو می دانیم که هیچ کدام از آن واقعا مهم است زیرا آنچه واقعا مهم در اینجا این است که این پایگاه می افزاید: کمی کوچک امی و نامزد عزیزم Yoda* گوش به طرف خود اکو نقطه. اگر شما می خواهید وانمود کنید که شما در واقع صحبت کردن به این Mandalorian شخصیت هر زمان شما بخواهید الکسا برای تنظیم یک تایمر و آن این است که (احتمالا) ساده ترین راه برای انجام آن است.

غرفه های ساخته شده توسط Otterbox یک شرکت شناخته شده برای گوشی های هوشمند خود, موارد, اما, که همچنین قرار دادن تعدادی از جالب گجت لوازم جانبی در طول سال. وجود دارد stackable شارژر بی سیم است که در آن اعلام کرد در سال گذشته و یا تلفن مواردی که با ساخته شده است در PopSockets-سبک PopGrips.

OtterBox کودک Yoda آمازون اکو ایستاده است در دسترس برای قبل از سفارش در آمازون در حال حاضر با انتشار انتظار می رود در ماه آگوست 20th, برای $24.95. برای کسانی که پیگیری است که کمی کمتر از نیمی از هزینه آمازون اکو نقطه خود را. ایستاده طراحی شده است برای کار با نسل سوم هوشمند بلندگو.

*بله, من می دانم که این شخصیت است که از لحاظ فنی به نام "کودک" اما من به شما التماس زنده ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن