چرا خودبهبودی ثابت ممکن است بد گاهی اوقات

توانایی ما برای رشد به بیش از آنچه که ما در حال حاضر واقعا یکی از صفات تعریف وجود انسان است. این پایه و اساس ب

توسط PARINEWS در 20 مرداد 1399

توانایی ما برای رشد به بیش از آنچه که ما در حال حاضر واقعا یکی از صفات تعریف وجود انسان است. این پایه و اساس بسیاری از جاه طلبی ها، رویاها، و درایوهای ما است. بدون آن، نژاد بشر هرگز گام های قابل توجهی به جلو نمی کند. آموزش چگونگی شرکت در خودسازی مداوم و توسعه شخصی چیزی است که ما را قادر به خود مان و کل نژاد بشر را به سطوح بالاتر است.

با این حال ، با هر فعالیت ، می توان آن را بیش از حد. هنگامی که شما در توسعه بیش از حد شخصی و خود بهبود مستمر درگیر وجود دارد. این چیزی است که امروز می خواهیم درباره آن بحث کنیم— که خودسازی ثابت چگونه می تواند، در زمان ها، به ما آسیب برساند.

به کجا نیاز ما برای بهبود خود آمده است؟

اگر چه خود بهبودی و رشد شخصی، به طور کلی، چیزهای بسیار خوبی برای به دنبال کردن در زندگی ما، هنگامی که بیش از حد، آنها می توانند شروع به گرفتن عوارض منفی است.

فکر می کنم در مورد چرا اکثریت قریب به اتفاق مردم در توسعه شخصی. این اغلب به این دلیل است که آنها احساس می کنند که اگر آنها در حال حاضر به اندازه کافی نیست، و یا که آنها می تواند بیشتر، و یا که چیزی است که اشتباه با آنها.

دلیل شما هر چه باشد، حفظ احساسات مثبت نسبت به خودتان مهم است. زیرا خودسازی ثابت گاهی می تواند این ایده را تقویت کند که خیلی چیزها با ما اشتباه است یا اینکه به اندازه کافی خوب نیستیم، بنابراین باید خودمان را مجبور به بهبود کنیم.

و اگر شما به طور مداوم در تلاش برای بهبود تنها به دلیل شما معتقدم چیزی است که با شما اشتباه است و یا به دلیل شما به اندازه کافی خوب نیست، شما ممکن است شروع به خودتان گرفتن پایین یک جاده منفی.

تفاوت زیادی بین واقع بین بودن در مورد خودتان و گفتن وجود دارد، "من در این چیز خاص خوب نیست، اما من می توانم بهتر اگر من به تلاش ادامه دهید" و گفت :" من نیاز به خوب شدن در این چیز به دلیل در غیر این صورت، من هیچ ارزشی."

بنابراین، نگه داشتن چشم در ذهن خود را در طول این فرایند. چون، بله، خودسازی در تعدیل خوب است در حالی که خودبهبودی ثابت می تواند در زمان های مختلف برخی از ذهن تعمق منفی را تقویت کند.

تبلیغات

اجازه ندهید که ناامنی های شما به بازی، حداقل نه خیلی قابل توجه است. شروع نکن به گفتن چيزهايي مثل اين که" وقتي من اين کار رو انجام بدم اونوقت به اندازه کافي خوب ميشم که ارزش واقعي داشته باشم" این عبارات خطرناک هستند که در خود را در نظر گرفتن سلامت روانی خود را شامل می شود.

این نوع خودارزیابی خشن و بیش از حد انتقادی می تواند پایه و اساس بسیاری از احساسات منفی و مسائل شخصی که ما در زندگی ما توسعه شکل می دهند.

به خودتان اجازه ندهید که در نهایت از فردی که در آینه می بینید بیزار باشید زیرا دائما ً استانداردهای بالاتری را که برای خودتنظیم می کنید، رعایت نمی کنید. بخش ترسناک خودبهبودی ثابت این است که بسیاری از ما انجام می دیم، در یک نقطه یا نقطه دیگر، در این دام قرار می گیرم.

شما همیشه پتانسیل

اين چيزيه که ميخوام تو قلبش رو بگيري

هنگامی که شما شروع به احساس خود را به دام خود بهبود مستمر چون شما کافی نیست، تکرار عبارت " من ممکن است به اندازه کافی خوب نیست ، اما من پتانسیل خودم را به جایی که آن است که من می خواهم باشد."

تو هيچوقت نبايد احساس ناشايسته بودن کني تو هميشه ارزش داري تو هميشه توانايي داري

به یاد داشته باشید که هر تغییری که می خواهید در زندگی تان ایجاد کنید، داوطلبانه است. تو کنترل زندگيت رو داري تعداد کمی از تغییراتی که ما در زندگی مان ایجاد می کنیم الزامی است.

پس، دست از خشن بودن بیش از حد بر خودت بردار. به یاد داشته باشید که ما انسان، و 100٪ از انسان ها نقص و اشتباه.

تبلیغات

این مهم است که در اینجا مطمئن شوید که درگیر شدن در خود بهبود مستمر است شما را از پذیرش خودتان جلوگیری نمی کند.

این مهم است که حفظ شیوه های خود مراقبت از خود را به عنوان که پذیرش خود یکی از با ارزش ترین صفات شخصی شما همیشه می توانید در مسیر خود را به بهبود خود توسعه است.

آرمان های غیرواقعی را تنظیم نکن و زندگی خودت را بکن

یکی دیگر از تله شما می توانید در بسیاری از کتاب های توسعه شخصی پیدا کردن اهداف عظیم است "اگر رویاهای خود را شما را نمی ترسوند، پس آنها به اندازه کافی بزرگ نیست" ذهنیات.

براي بعضي از ما ها، ممکنه مشکلي نباشه با این حال، اگر شما به طور مداوم اهداف عظیم، زندگی می کنند تا استانداردهای غیر واقعی، و انتظارات غیر قابل دستیابی برای خودتان، شانس در نهایت درایو خود را نه تنها رفتن به محو شدن، بلکه به نوبه خود منفی است.

به دام تلاش برای رهبری یک شیوه زندگی دست نشدنی نروید. چون این جایی است که خودبهبودی ثابت می تواند خطرناک شود زیرا به ناچار، ما از علامت کوتاه خواهیم افتاد.

که می شود گفت، اجازه ندهید که کسی به شما بگوید چه چیزی واقع بینانه و چه چیزی نیست. شما باید زمان را به تفکر در مورد آنچه واقع بینانه زندگی قابل دستیابی و مثبت به شما معنی است.

بیرون نروید و سعی کنید آرمان های که برخی از کتاب ها یا سخنرانان انگیزشی به شما گفته اند را زندگی کنید. آنها پرداخت می شود به گفتن آن چیزها ، به آنچه محبوب است چرا که چگونه آنها را به مخاطبان ساخت.

شما نیاز به زندگی آرمان های خود را، نه آنها.

تبلیغات

تمرین نگرش قدردانی

در اینجا چیز دیگری است که من در بسیاری از مردم متوجه شده ام که توسعه شخصی را به طور کامل درک نمی کنند. هنگامی که آنها در حال درگیر شدن در خود بهبود مستمر چون آنها معتقدند که چیزی بهتر وجود دارد وجود دارد، آنها خودخواه، و بدیهی است، که چیز خوبی نیست.

اجازه ندهید که این تمرین ارزش کارهای شگفت انگیزی را که قبلا انجام داده اید و با زندگی تان انجام داده اید را بی ارزش کند.

حتما، همیشه بیشتر اون بیرون هست شما می توانید سازنده تر، باهوش ترین و کارآمدترین فردی باشید که این دنیا صد سال است که آن طور دیده و زندگی می کند، و هنوز هم وقتی در پایان عمرتان می میرید، بیشتر وجود خواهد داشت.

آنقدر گرفتار نباش که "تلاش برای گرفتن بیشتر" را که فراموش می کنی از چیزهایی که قبلاً داری قدردانی کنی.

برای دام که فقط به دلیل زندگی خود و یا وضعیت کامل نیست در حال حاضر که بدان معنی است که آن را هرگز نمی توان ثابت و یا بهبود یافته و که شما باید آن را به طور کامل برای چیز دیگری رها سقوط.

به این ذهنیات که زندگی تان همیشه باید کامل باشد و همیشه بیشتر نیاز دارید وسواس نشوید زیرا اگر این طور زندگی کنید، ناگزیر ناامید می شوید.

ویکتور فرانکل، روانپزشک و نویسنده پرفروش Man’s Search For Meaning کتاب جستجوی انسان برای معنی بود که پیشنهاد کرد موفقیت هرگز نباید تنها هدف ما باشد، در عوض، او معتقد است که:

"موفقیت را هدف قرار نداده اید—هر چه بیشتر به آن هدف بگیرید و آن را هدف قرار دهید، بیشتر آن را از دست خواهید داد. برای موفقیت، مانند شادی، نمی توان دنبال کرد؛ بايد در موردش شکايت کنه

-تاک اوي

اگر می خواهید به خودبهبودی مداوم درگیر، پس مهمان من باشید. اما مراقب باش

مطمئن شوید که شما هرگز شروع به اتخاذ این ذهن که شما آن را انجام می دهند خودتان را تعمیر و یا به دلیل شکسته است. به یاد داشته باشید، شما انجام داده ام بسیاری از کارهای شگفت انگیز در حال حاضر و شما به سادگی به دنبال بهبود در برخی از موفقیت های شما در حال حاضر به دست آورد.

همچنین، به یاد داشته باشید که واقع بین باشید. مهم نیست که چقدر تلاش می کنید، در همه چیز خوب نخواهید بود. اما فقط به این دلیل که شما در چیزی در حال حاضر خوب نیست به این معنا نیست که شما پتانسیل خوبی برای گرفتن در آن را.

و بیش از هر چیز، به یاد داشته باشید که شما نیاز به خودتان را قبول کنید. هرگز نذار اين خودبهبودي ثابت نظرت رو از خودت پايين بياري شما این کار را انجام می دهید تا بتوانید در زندگی روزمره تان تاثیربیشتری داشته باشید و به این دلیل می توانید درک قوی تری از خودتان ایجاد کنید.

بهترین شانس!

بیشتر درباره خودبهبودی مناسب

برجسته های عکس اعتبار: کریستینا @ wocintechchat.com طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن