چرا حاضر عضو شورای نظارت مدت تماس با مگس کش زدن تیم? چرا که پلیس مردم آزار

آمریکایی ها در تمام 50 ایالت در حال اعتراض به خشونت پلیس. که به تنهایی باید همه هر کسی که نیاز به دانستن آن چی

توسط PARINEWS در 15 خرداد 1399

آمریکایی ها در تمام 50 ایالت در حال اعتراض به خشونت پلیس. که به تنهایی باید همه هر کسی که نیاز به دانستن آن چیزی است که به شدت اشتباه است و خشونت پلیس را لمس کرده است هر جامعه در کشور است. و در عین حال به مردم همچنان به انکار آنچه که آنها در حال دیدن آن مهم است به یاد داشته باشید به دلیل خشونت پلیس غیر قابل انکار است. یکی از کسانی که اینترنت را مورد علاقه راه ساخت یک تهدید به مرگ: در تماس با مگس کش زدن تیم به تهدید و ارعاب مردم در خانه های خود.

Swatting است که کسی که باعث می شود یک ناشناس جعلی تماس اضطراری که طعمه به شدت مسلح پلیس پاسخ. این مضر می تواند نتایج مرگبار و بسیاری از عاملان هرگز در بر داشت. Swatting استفاده شده است به تهدید و ارعاب قربانیان توسط انواع عاملان از عصبانی پارسه به سازمان نئو نازی ها قرار گرفتند. در اینجا فقط چند نمونه:

  • اعضای نئو نازی ها گروه Atomwaffen زد swatting حلقه است که اف بی آی می گوید هدفمند "مقامات دولتی و مدیران و روزنامه نگاران است." حلقه رهبری گرفتار شده بود پس از تماس در یک بمب و تیراندازی و تهدید به قدیمی قلمرو دانشگاه ویرجینیا
  • اختلاف در ندای وظیفه رهبری یک مرد را به یک غلط تماس های اضطراری است که منجر به یک کانزاس مرد پلیس کشته
  • در یکی دیگر از بازی اختلاف یک مرد در ایالت مریلند به ضرب گلوله کشته شد در این صورت توسط پلیس با گلوله های لاستیکی پس از دو شریک ساخته شده جعلی تماس اضطراری به تروریسم تدریس خصوصی در خانه. قربانی بنا به گزارش های مورد نیاز دو ترمیمی جراحی پس از حادثه
  • کانادا یک نوجوان ساخته شده بیش از 30 swatting تماس از جمله یکی که هدف برجسته امنیت روزنامه نگار برایان کربس
  • در ماه نوامبر سال 2019 پلیس در سان فرانسیسکو و نیویورک در پاسخ به تماس است که گروگان ها برگزار می شد در خانه Instagram مدیر عامل آدم Mosseri. نیویورک تایمز گزارش داد که پلیس وارد تیم در زور و سنگر خیابان ها در خارج از خانه
  • کسی غلط گروگان گزارش به فلوریدا پلیس اقدام به تهدید و ارعاب و یا آسیب دیوید هاگ: یک جوان کنترل اسلحه مدافع که جان سالم به در برد Marjory Stoneman داگلاس دبیرستان, تیراندازی در سال 2018

لیست کامل از حوادث بسیار طولانی اما آنچه حتی این نمونه کوچک است مشترک درک است که در ایالات متحده آمریکا شما به راحتی می توانید سفارش به شدت مسلح نیروی پلیس به خشونت شکستن درب خانه کسی.

مهم است به درک که حملات پلیس مانند این به نظر نمی رسد یک شب هنگامی که مردم شروع به طور فزاینده جعل تماس. آن را به حال به حال شده است از ویژگی های پلیس آمریکا: آماده زیرساخت های است که می تواند مورد سوء استفاده قرار گیرد, مدرن, عضو شورای نظارت مدت و ستمكاران.

به شدت مسلح به نیروهای پلیس شده اند امری عادی در ایالات متحده و قبل از دوران swatting. در اینجا فقط یک مثال از یک دلخراش واشنگتن پست بررسی در سال 2016:

Sallie تیلور نشسته بود در آپارتمان خود در شمال شرق واشنگتن یک شب در ماه ژانویه 2015 به تماشای "کتاب مقدس بحث" هنگامی که او ساعت سقوط کردن دیوار و شکست. او تبدیل شده و نگاه کرد. نه سی افسران پلیس شکست طریق درب یک تفنگ ساچمهای بود اشاره کرد و در چهره او و او دستور داده شد به طبقه.

"آنها در آمد مانند رمبو" گفت: Taylor نرم-صحبت 63 ساله مادر بزرگ بود که در لباس سفید لباس شب و گفت که او تا به حال هرگز حتی یک بلیط سرعت.

مسلح از تیم ملی فکر می کردند که در جستجوی محل اقامت از یک زن دستگیر و دو مایل دور قبلی شب برای حمل یک و نیم اونس ویال از PCP.

تیلور که نمی دانند زن وحشت زده شد. لرزان او به پلیس گفت که زن هم زندگی نمی کنند وجود دارد. افسران صرف 30 دقیقه در جستجوی خانه به هر حال رفتن را از طریق جعبه های خود را و لباس زیر کشو. آنها بدون مواد مخدر و چپ بدون اینکه بازداشت.

تحقیقات نشان داده است که تقریبا تمام نیروهای پلیس در منطقه DC ساخته شده بودند در برابر ساکنان سیاه اغلب به صورت کاملا ساختگی اتهامات عنوان شده علیه. این اتفاق در DC — آن را در سراسر کشور. به یاد داشته باشید: مردم در تمام کشورهای 50 معترض هستند در حال حاضر. چرا ؟

در 2014 گزارش ACLU توصیف روال طبیعت SWAT حملات در امریکا:

SWAT حملات بدون شک خشونت حوادث: های متعدد (اغلب 20 یا بیشتر) افسران مسلح به تفنگ و نارنجک به یک خانه و شکستن درب و پنجره (اغلب باعث صدمه به اموال) و برای مردم داخل در طبقه (اغلب با اشاره اسلحه های خود را در آنها). در طول این دوره از این تحقیقات آیتالله سیستانی مشخص است که سوات استقرار اغلب بی ارزش و شامل استفاده از تاکتیک های خشونت آمیز و تجهیزات از جمله نفربر زرهی (APCs) و این که استفاده از این تاکتیک و تجهیزات اغلب افزایش خطر صدمه به اموال و بدن آسیب برساند. بی ارزش تهاجمی SWAT حملات می تواند عواقب فاجعه از جمله آسیب و مرگ است. آیتالله سیستانی همچنین از کشف موارد متعددی است که در آن با مگس کش زدن تیم مستقر زمانی که کودکان وجود دارد در حال حاضر (و برخی که در آن با مگس کش زدن تیم می دانستند که کودکان خواهد بود در حال حاضر).

یکی دیگر از معمول از ویژگی های این حملات پلیس و اغلب حتی نمی کشیدن بر مردم را درب قبل از ورود به شدت افزایش شانس که کسی کشته خواهد شد یا به طور تصادفی یا به عمد. با وجود دیوان عالی کشور rebuking این عمل دادگاه حک شده یک استثنا است که به بهره برداری رسیده توسط پلیس در سراسر کشور است. دو ماه قبل از قتل جورج Floyd, Kentucky پلیس وارد خانه 26 ساله اورژانس تکنسین Breonna تیلور و ضربه او هشت بار او را به قتل. به عنوان پلیس متخصص Radley Balko گزارش کنتاکی پلیس حتی نمی زحمت نشست نوار تنظیم استثنا و اعدام غیر قانونی بدون دست کشیدن حکم قبل از کشتن تیلور. حتی زمانی که آن را آسان برای پلیس به دنبال قوانین که به آنها قدرت بسیار زیاد آنها اغلب حتی نمی زحمت جلسه این کمترین انتظارات.

در همان گزارش آیتالله سیستانی اشاره کرد که نظامی پلیس در سراسر ایالات متحده اتفاق افتاده است و تقریبا بدون هیچ نظارت عمومی. مجاز مقررات فدرال اجازه داده اند و تجهیزات نظامی از این کشور مبلغ 6 تریلیون آزمایش در جنگ بی پایان به شدت پایین محلی نیروهای پلیس که جنگ های بی پایان در جریان است حتی طولانی تر است. این وضعیت خواهد بود خنده دار اگر آن را نمی شد خیلی غم انگیز; به عنوان سیمی گزارش در سال 2012 شهرها به عنوان کوچک به عنوان Fairmount اداره پلیس که در خدمت تنها از 7000 نفر در گرجستان دریافت بیش از 17000 مورد از نظامی است.

سخنان وجود دارد چرا که وجود دارد گسترده است درک آنچه که پلیس قادر هستند در امریکا و چه در انتظار زمانی که آنها نشان می دهد. Swatting است جدا نیست به یک منطقه که در آن پلیس به خصوص وحشیانه و یا به شهرهای بزرگ با نیروهای پلیس بزرگ — آن موثر است در سراسر کشور است. در برخی موارد ستمكاران در خارج از آمریکااز جمله کانادا و انگلستان متهم شده اند با سخنان جنایات. هر کس در جهان می داند.

آنلاین پیش فرض ممکن است اثبات این حکومت, اما آمریکایی ها با استفاده از پلیس علیه همسایگان خود به عنوان یک شکل از مجازات می رود نسل. آن است که هنوز هم اتفاق می افتد. در همان روز جورج فلوید کشته شد در مینه سوتا یک زن در نیویورک به نام پلیس, ساخت یک اتهام دروغین در برابر یک مرد سیاه و سفید که خواسته بود او را به دسته سه تایی سگ خود را. گوش دادن به ملودی کوپر که برادر کریس بود هدف از این تماس به پلیس:

او می تواند بدست برادر من صدمه دیده و یا کشته شدند. من می خواستم برادرم را آرام شجاعت در مواجهه با یک تهدید و بزدلانه عمل دیده می شود. من می خواستم به درخشش نور را نه فقط در یک نفر اما در مشکل سیستمیک عمیق نژادپرستی در این کشور را تشویق می کند که خود نوعی از رفتار است.

ما در کشوری زندگی می کنند که در آن یک فرد سفید شکستن قوانین احساس اعتماد به نفس و راحت تماس با پلیس به تهدید یک فرد سیاه و سفید انجام هیچ مشکلی

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و متحدان خود در کنگره ادعا می کنند به لغات قتل جورج فلوید و در عین حال آنها به نوبه خود چشم خود را به دور به عنوان پلیس تشدید خشونت آمیز خود را در حمله به حقوق مدنی در سراسر کشور. رئیس جمهور خود را به شرکت در این خشونت سفارش مقامات فدرال در ژوئن 1 به حمله مسالمت آمیز جمعیت برای یک عکس op. مغلوب ساختن پیشی جستن و جمهوری خواهان در حال حاضر فراخوانی برای پلیس و ارتش به "تسلط" معترضان در سراسر کشور از آنجا که آنها می دانند که چه پلیس قادر به.

خشونت پلیس نیست فقط چیزی است که هر کس می داند در مورد. در آمریکا از آن چیزی است که شما می توانید بر روی تقاضا. حتی رئیس جمهور آن انجام شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن