به همین دلیل است که زندگی خیلی پیچیده برای شما ؟ 5 دلیل که چرا

"حال ساده است که پیچیده ترین چیز در حال حاضر است." -Ramana Pemmarajuما در یک جهان که در آن ثابت تغییر و اختلال

توسط PARINEWS در 14 خرداد 1399

"حال ساده است که پیچیده ترین چیز در حال حاضر است." -Ramana Pemmaraju

ما در یک جهان که در آن ثابت تغییر و اختلال در داده شده است.

زندگی ما بودند ناگهان وارونه یک جهان همه گیر. ما هیچ کنترل و قدرت ما از انتخاب در نظر گرفته شد از ما دور است. برای زنده ماندن ما تا به حال به قبول و اطاعت از قوانین تعیین شده توسط دولت برای از بین بردن یک ویروس است که می تواند به طور بالقوه از بین بردن جامعه ما به عنوان ما آن را می دانم.

من در بر داشت آن را دشوار برای تنظیم به زندگی با هیچ تماس های اجتماعی به غیر از کسانی که زندگی در حباب. من به سرعت متوجه شدم که برای دریافت از طریق زندگی با COVID-19 مقررات و قوانین من تا به حال به نگه داشتن زندگی من به عنوان ساده به عنوان امکان پذیر است. پیچیده تر من زندگی بیشتر اتشی اضطراب و ترس من شد. این کار آسانی نیست و من هر روز مجبور به کار در غلبه بر بزرگترین مانع و همیشه در ذهن من است.

بنابراین اگر شما احساس که زندگی خود را پیچیده است, در اینجا 5 دلیل که چرا این اتفاق می افتد به شما. خبر خوب این است که اگر شما آدرس این 5 موانع شما احتمال بسیار بهتر از زندگی بدون عارضه به زندگی است.

1. با تمرکز بر پیچیدگی زندگی

اگر شما به درخواست کنفوسیوس اگر زندگی پیچیده است, پاسخ خود خواهد بود "زندگی واقعا ساده است اما ما اصرار بر ساخت آن پیچیده است."

تبلیغات

سخت ترین و اضطراب-ایجاد فعالیت من در بر داشت در طول سطح 4 مستند انجام شد هفتگی فروشگاه. تنظیم به یک راه جدید برای خرید که در آن شما را مجبور به ایستادن در صف های طولانی برای دریافت به فروشگاه مواد غذایی در حالی که هنوز هم حفظ 2 متر فاصله در خارج و داخل فروشگاه شد و طاقت فرسا است.

یک نفر در هر خانواده اجازه داده شد برای رفتن به فروشگاه مواد غذایی است که وظیفه اختصاص داده شده بود به من. من شروع به ترس سفر هفتگی و من تا به حال به کار واقعا سخت برای مدیریت اضطراب من. من به زودی متوجه شدم که اگر من همچنان به این باور است که خرید این ورزش پیچیده و چالش برانگیز و سپس حدس بزنید چه ؟ آن خواهد بود.

از آن آسان است برای دیدن چیزی به عنوان پیچیده که در آن نیروهای ما را به تغییر زندگی ما در برخی از راه, اما آن است که اغلب مفید به کار برای اولین بار در دیدن این تغییر مثبت تر و یا ساده تر نور است. چه خواهد شد این تغییر شما یاد می دهد ؟ شما می توانید این ترکیب را به روال خود را بدون بیش از حد تحول? آیا بهترین خود را به آن را به عنوان ساده به عنوان امکان پذیر است.

پیچیدگی تعصب

پیچیدگی تعصب یک دلیل که چرا ما انسان ها لاغر نسبت به پیچیده زندگی ما به جای نگه داشتن چیزهای ساده است. هنگامی که ما در مواجهه با اطلاعات بیش از حد و یا ما در یک حالت سردرگمی در مورد چیزی است که ما به طور طبیعی تمرکز بر پیچیدگی مسئله به جای دنبال راه حل ساده است. در اخیر مقاله نویسنده توضیح می دهد که "ما تسلیم به پیچیدگی تعصب ما با تمرکز بیش از حد سخت در روی حیله و تزویر 10% و نادیده گرفتن آسان است 90 درصد است."[1]

هنگامی که شما در حال برخورد با یک وضعیت است که شما احساس می کنید پیچیده است و قریب به اتفاق سعی کنید به تمرکز بر روی آینده با راه حل و یا استراتژی است که ساده هستند. خودتان این سوال را بپرسید: اگر من را ساده روش چه خواهد بود نتیجه? بیشتر سردرگمی و یا شاید یک راه حل است ؟ من فکر می کنم شما می دانید چه پاسخ خواهد بود!

2. که به طور مداوم نگران کننده

به عنوان انسان ما موجودات عاطفی. هنگامی که ما در حال تاکید کرد و عصبانی و نا امید و یا ناراضی افکار و احساسات ما می تواند تاثیر قابل توجهی بر ما چگونه واکنش نشان می دهند و رفتار کنند.

تبلیغات

همواره نگرانی در مورد مشکلات خود و آنچه در پیش روست در آینده می تواند انرژی خود را تخلیه و باعث فیزیکی و پریشانی عاطفی در زندگی خود را. بیشتر از شما نگران تر و پیچیده زندگی خود را به نظر می رسد.

به دنبال یک پوشش نقره ای و یا بهترین گزینه در وضعیت بد نمی آید به طور طبیعی به ما. این کار طول می کشد و تلاش مستمر به حرکت در راه ما در سراسر چالش ها و curveballs که زندگی به شما می اندازد.

وجود دارد بسیاری از استراتژی است که می تواند به شما کمک کند آرامش خود را نگران ذهن و کاهش اضطراب. موارد زیر را امتحان کنید برای دیدن آنچه که برای شما کار می کند[2]:

  • تمرینات تنفسی
  • مدیتیشن
  • تمرینات قلبی
  • روزنامه نگاری
  • یوگا
  • گوش دادن به موسیقی
  • صحبت کردن به دوستان

3. در تلاش برای کنترل همه چیز را در زندگی

ما در یک دنیای پیچیده و می توان آن را بسیار سخت برای پیدا کردن پاسخ به چالش های ما در زندگی ما است. همه ما از چیزی ترس آن است که آیا ترس از شکست و مرگ یا از دست دادن یک دوست. در تلاش برای کنترل بر زندگی است تلاش برای پنهان کردن ترس خود را به طوری که شما لازم نیست که به آنها مواجه است.

اگر شما در حال ساخت تصمیم گیری در مورد زندگی خود را از یک محل کنترل و سپس شما نیاز به جلوگیری از. تلاش برای کنترل در زندگی خود است نشانه ای که شما زندگی می کنند زندگی خود را در ترس است. شما نیاز به شکستن رایگان از ترس خود را و یاد بگیرند به قبول وجود دارد که چیزهایی در زندگی هستند که خارج از کنترل شما است.

هنگامی که شما بپذیرید که زندگی همه چیز در مورد خود را مرور راه خود را از طریق آن به جای کنترل آن شما را پیدا خواهد کرد که چشم انداز خود را در زندگی بیشتر خواهد بود مثبت و نه چندان پیچیده است.

تبلیغات

"زندگی 10 درصد آنچه که برای شما اتفاق می افتد و 90% چگونه شما واکنش نشان می دهند." -Charles R. Swindoll.

4. پایگاه شادی خود را در شادی دیگران

زندگی خود را همیشه پیچیده و دشوار است اگر شما لولا شادی خود را بر سایر مردم در زندگی خود را. شادی خود را می کند از دیگران می آید از درون شما است.

اگر شما تکیه می کنند فرد دیگری شادی به زندگی در طول زمان عوارض زندگی را پایمال شما و شما از دست دادن حس خود را از خود. شما را پیدا خواهد کرد که به شما خواهد شد به طور مداوم در تلاش به لطفا به دیگران و تلاش برای خوشحال نگه داشتن آنها — این است که خسته کننده و مضر برای تندرستی خود را.

شما نیاز به گرفتن یک نفس, نگاه به درون و سپس آن را به یک انتخاب. آیا شما می خواهید به یک زندگی ارزش نهادن و باور را در خودتان راه شایسته شما و یا آیا شما می خواهید به زندگی می کنند زندگی خود را بر اساس شادی دیگران ؟ من می دانم آنچه من می خواهم را انتخاب کنید.

5. تغذیه به درام از زندگی

با تغذیه به دیگر مردم, درام, شما در حال ساخت زندگی خود را پیچیده تر از آن را باید. درام و داشتن سمی افراد در زندگی خود یک دستور العمل برای زندگی عاطفی طاقت فرسا و پیچیده زندگی است.

وجود دارد که انواع خاصی از مردم که زندگی خود را از طریق درام و فاجعه است. آنها را انتخاب کنید برای پاسخ به چالش های زندگی در راه است که نه تولیدی. دور ماندن از آنها. اگر آنها به شما می آیند با درام خود را یک نفس و خودتان را برخی از زمان به کار کردن چگونه بهترین برای مدیریت این وضعیت بدون افتادن به دام گرفتن در هیئت مدیره خود را از انرژی منفی است.

تبلیغات

آن را نمی خواهد یک شبه اتفاق می افتد اما بیشتر به شما کار خود را در پذیرش خود و اعتقاد خود را شجاع تر و با اعتماد به نفس شما خواهد بود. با این شجاعت شما خواهد بود قادر به قدم برداشتن و از بین بردن منفی درام از زندگی خود را. هنگامی که شما انجام داده اند این زندگی شما خواهد شد کمتر پیچیده و بسیار آسان تر برای شما را به حرکت به راه خود را از طریق چالش های زندگی.

افکار نهایی

"اگر شما شرایط زندگی در تمام پری آن و ابهام آن پیچیده نیست; آن را فقط پیچیده است اگر شما لازم نیست آن را قبول کند." -مارتی روبین

شما همیشه به چالش کشیدن بار در زندگی خود را پیچیده تر شما آن را سخت تر از زندگی شما خواهد بود.

بیشتر شما تمرکز بر آرام صداها را در ذهن خود نگه داشتن آرام و گوش دادن به خودتان تنفس کمتر پیچیده زندگی شما خواهد بود. این دستور غذا بسیار ساده برای زندگی برآورده.

راهنمایی های بیشتر در زندگی یک زندگی ساده تر

عکس های اعتباری: نیک Karvounis از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن