خواهد هتل های جلوگیری از بسته خدمات در اعتراض ؟

تصمیم بستگی به مدیران هتل ها در' نشست با سانتی متر در بنگلور امروز میسور/Mysuru: در کارناتاکا دولت در یک معضل

توسط PARINEWS در 3 خرداد 1399

تصمیم بستگی به مدیران هتل ها در' نشست با سانتی متر در بنگلور امروز

میسور/Mysuru: در کارناتاکا دولت در یک معضل است بیش از پاسخ به تقاضا از هتل ها و رستوران ها دوباره شروع به کامل عملیات به عنوان مرکز است و در عین حال به ارائه راهنمایی در مورد این مسئله. این بسته های پول در صنعت تهدید به اعتصاب غذا takeaways اگر هتل ها و رستوران ها داده می شود و نه تایید برای باز کردن درهای خود را.

گزارش از بنگالور می گویند که نمایندگان صنعت در حال برنامه ریزی برای دیدار با وزیر Yediyurappa امروز با نگرانی های خود را و خیلی بستگی به نتیجه نشست. در طول قبلی خود را در جلسه سه شنبه گذشته به سانتی متر به دنبال سه روز زمان برای تصمیم گیری در اجازه دادن به ناهار خوردن در خدمات. "اگر دولت حاضر مجوز برای ناهار خوردن در ما برداشت بسته خدمات و هتل ها در سراسر کارناتاکا" کارناتاکا مدیران هتل ها در' انجمن رئیس جمهور Chandrashekar (the goat) به خبرنگاران گفت: در بنگلور.

در ضمن بسیاری از هتل ها و رستوران ها به خصوص آنهایی که وابسته به گردشگران داخلی و بین المللی تنظیم می شوند تا در Mysuru به عنوان آنها قادر به مقابله با ضرر و زیان و حتی اگر این صنعت باز می شود تا آن را در ماه برای هتل ها برای بهبود یافتن از دست دادن.

Mysuru هتل شهر انجمن صاحبان جمهور C. Narayanagowda شده است جذاب به دولت برای استراحت قوانین برای آنها را به کار گیرند به عنوان دولت مجاز است تمام صنایع برای باز کردن با دستورالعمل. "هفته گذشته 'جنوبی ستاره' در Mysuru بسته با توجه به ضرر و زیان و امروز 'Anima Madhva Bhavan' در Kalidasa جاده اعلام کرد که آن را به عنوان آن است که از نظر مالی قابل دوام به کار گیرند حتی اگر این صنعت هتل باز می شود," او گفت: 'ستاره میسور.'

وجود دارد بیش از 8,500 اتاق در بیش از 350 هتل ها در Mysuru و صدها مستقل darshinis و مشهور بسیاری از هتل ها. "حداقل 20 از آنها مجموعه ، چه نقطه در اجازه دادن به جنبش عمومی و باز شدن تمام صنایع توسط disallowing هتل? که در آن خواهد مردم خوردن ؟ فقط خدمات بسته کار نمی کند. ما می دانید که دقیقا چگونه بسیاری از هتل ها در حال بسته شدن پس از دولت اجازه می دهد تا ما را به کار گیرند" او گفت:.

K. دیلیپ Biddappa که صاحب 'به جای شب بسر بردن در Hunsur جاده ها می گوید که آن نامشخص است اگر او را باز کردن هتل خود را. "این است که مالکیت خصوصی و من تا به حال اجاره آن را برای باز کردن این هتل است. مدت اجاره به پایان خواهد رسید در یکی دیگر از 2 ماه و من درخواست صاحبخانه برای تمدید اجاره با 10 سال دیگر. آن همه بستگی به تصمیم خود را. حتی اگر اجاره نامه تمدید شده است من نیاز تومان. 50 لاخ برای شروع عملیات از جمله حقوق و دستمزد کارکنان, تعمیر و نگهداری, هزینه های زیرساخت و هزینه های عملیاتی. من نمی توانم بازیابی این پول در دو ماه من نگه داشتن انگشتان من عبور," او گفت:.

Tarun گیری از سیذارتا گروه هم گفت که این صنعت در تنگه وخیم است. "این موضوع در اینجا وجود دارد که به وضوح از دولت در تاریخ است که صنعت هتلداری خواهد بود و مجاز به کار در زمانی که هر صنعت است عملکرد. در میان قطعیت مالیات غیر مستقیم مقامات pestering ما برای پرداخت هزینه تمدید گواهینامه. چگونه باید پرداخت می کنیم که هیچ کسب و کار" او مورد سوال است. او افزود که دولت باید تسلیم گواهینامه مهلت پرداخت سه ماه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن