زن دهد و به دور Rs. 500 تومان. 600 ماهانه بازنشستگی

خودش ذینفع از مواد غذایی بسته های توزیع شده توسط روتاری میراث Mysuru, 70 ساله Kamalamma از دست داده بود کار خو

توسط PARINEWS در 9 خرداد 1399

خودش ذینفع از مواد غذایی بسته های توزیع شده توسط روتاری میراث Mysuru, 70 ساله Kamalamma از دست داده بود کار خود را به عنوان خدمتکار خانه با توجه به عامل سن در طول COVID مستند.

میسور/Mysuru: این COVID-19 همه گیر انداخته است معیشت کرور از مردم را به هرج و مرج چرخان. کارگران مهاجر روزانه شرط و پیاده رو فروشندگان باید در همه حال خود را تنها منبع درآمد snuffed توسط lockdown.

در حالی که بسیاری از افراد مشهور و سیاستمداران اهدا پول غذا و تسکین مواد و فیلم برداری, عکس خود را در حالی که انجام این کار وجود دارد که مردم واقعا در ارائه کمک های پولی به فقیر. در اینجا یک داستان از یک زن ضعیف است خودش و که با توجه به دور Rs. 500 از Rs. 600 مستمری ماهانه برای غذا-تهیه داوطلبان.

هر چند سهم ممکن است ناچیز به نظر می رسد آن است که واقعا بزرگ برای زن که بدست آورده امرار معاش با کار به عنوان یک خدمتکار. او 70 سال Kamalamma ساکن Chennagirikoppalu نزدیکی K. G. کپپل. به عنوان COVID بحران آشکار او از دست داده و کار خود را به عنوان صاحبان خانه به او گفت نه به کار در خانه های خود را دیگر با توجه به سن او عامل است.

هر چند او تا به حال دو پسر Kamalamma بود منجر متکی به خود زندگی بود و نه وابسته به کسی حتی پس از مرگ شوهرش. او می شود یک دولت حقوق بازنشستگی از Rs. 600 یک ماه و تا به حال هیچ معنی برای مواد غذایی در طول مستند. شنیدن گرفتاری او محلی منطقه رهبر Mahadev نزدیک Talakadu Manjunath دوار میراث Mysuru برای تغذیه زن به عنوان باشگاه تا به حال راه اندازی رایگان توزیع مواد غذایی — "Annadaana" — در Chennagirikoppalu و دیگر مناطق شهرستان.

Manjunath گفته بود باشگاه داوطلبان به عرضه مواد غذایی به یک مستحق Kamalamma بیش از حد و او با دریافت مواد غذایی بسته های روزانه است. 15 روز پس از Kamalamma دریافت حقوق بازنشستگی از Rs. 600, او گفت Mahadev که او می خواهد به کمک Rs. 500 برای COVID امداد از جمله مواد غذایی و او اهدا پول گفتن دوار داوطلبان که او تنها می تواند کمک کند که مقدار.

در پست های رسانه های اجتماعی در مارس 12, D. N. Raghu Raghavendra گفت: "امروز حتی ما به عنوان اعضای روتاری میراث Mysuru مشغول بودند در ما Annadaana' آماده سازی یک به ظاهر فقیر بیش از 70 ساله و شهروند ارشد Kamalamma راه می رفت به این قضیه. طبیعی ما انتظار این بود که او ممکن است از ما بخواهید برای برخی از مواد غذایی است. حتی به عنوان ما تمدید غذا بسته به او خودداری کرد. کمی hesitatingly او محشور برخی از شجاعت و زمان چیزی است که پنهان در پشت لباس و گفت: من تماشای شما بچه ها تهیه مواد غذایی به منطقه برای بیش از 30 سال در حال حاضر, بنابراین من فقط احساس می کنم من باید به شما Rs. 500 از Rs. 600 مستمری ماهانه دریافت کنم. آن است که یک مقدار کوچک اما لطفا قبول است."

"ما شوکه شده بودند و خجالت است که ما ارائه مواد غذایی خود را. ما ناگهان با حرکت از فراق تومان. 500 از Rs. 600 بازنشستگی او را دریافت و آن هم در چنین زمان دشوار است. در كشور ما به رغم وجود چندین درخواست به نگه داشتن پول او اصرار داشت که آن را قبول داریم که ما محض احترام به او" او ارسال شده است.

"در آن لحظه که ما احساس او هیچ کمتر از خفه Ambanis, Azim Premji یا Narayana Murthy به عنوان او فراق را با 90 درصد از درآمد ماهانه. ما می تواند شاهد بزرگواری از قلب یک مادر اما فقیر او ممکن است. ما واقعا فروتن" این پست بخوانید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن