زنان طرفداران فوتبال در حال حاضر سازمان یافته و حاضر به نادیده گرفته می شود

در اواسط ماه ژوئن ورزشی کسب و کار خبرنگار توییتی که ESPN در حال برنامه ریزی برای اجرای دو ساعته

توسط PARINEWS در 27 تیر 1399

در اواسط ماه ژوئن ورزشی کسب و کار خبرنگار توییتی که ESPN در حال برنامه ریزی برای اجرای دو ساعته ویژه با کمیسیون انجمن ملی بسکتبال, ملی, فوتبال, لیگ, لیگ ملی هاکی لیگ برتر فوتبال و زنان انجمن ملی بسکتبال در مورد بازگشت از ورزش در طول بیماری همه گیر. در ساعت او اشاره شد پر از طرفداران عصبانی:

"Ummm.... این @NWSL ?!"

"این NWSL وجود دارد و همچنین در حال آمدن است قبل از هر یک از این لیگ ها"

"خوب برای دیدن @espn است که نگه داشتن سنت نادیده گرفتن @NWSL"

این نوعی پاسخ از طرفداران ملی فوتبال زنان لیگ بود که اولین تماس لیگ ورزش به بازگشت به بازی در طول COVID-19 pandemic با آن چالش جام. پاک کردن لیگ از پوشش از ما ورزش به عنوان بسیاری از انجام آنها خواهید بود پس از شما. فن پایه پرشور در مورد لیگ اختصاص داده شده به آن رشد و فوق العاده آنلاین. از آن نتیجه می شود بیش از حد: در پاسخ به طرفداران داد و بیداد و فشار داخلی ESPN اضافه شده مصاحبه با NWSL و ما زنان, تیم ملی ستاره کریستال دان به ویژه.

"من کاملا می توانم فکر می کنم آن را می سازد تفاوت" لیه یک NWSL فن که توییت @mengesfc به من گفت. "شما باید یک کار بسیار صریح است که ممکن است کوچکتر اما می خواهد برای دیدن این ورزش رشد کند و می داند که مردم مراقبت."

با وجود اینکه مسلما بهترین و رقابتی ترین زنان حرفه ای لیگ فوتبال در جهان و به ستاره های جهانی مانند رز Lavelle کریستین سینکلر و Debinha پوشش NWSL محدود است. ورزش زنان دریافت تنها 4 درصد از ورزشی پوشش رسانه ای به طور کلی و در ماه مه سال 2020 تنها 7 درصد از داستان های ورزشی در عمده ما روزنامه با تمرکز بر زنان با توجه به تجزیه و تحلیل در ورزش, عضویت در خبرنامه, قدرت بازی می کند. دو قبل از تلاش در زنان لیگ برتر در ایالات متحده که هر دو تاشو پس از سه فصل با آن روبرو مسائل مشابه. عمده رسانه های ورزشی به نظر می رسید به تنها توجه اگر چیزی اشتباه رفتن.

بدون جریان اصلی توجه NWSL طرفداران و حامیان خود را تبدیل به سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند, وبلاگ Tumblr و توییتر خود را برای ساخت پوشش و فشار برای نوع شناخت و توجه آنها می دانند که لیگ نیاز دارد. "لیگ هرگز واقعا در تلویزیون. بنابراین شما در حال مشاهده بازی های آنلاین" می گوید مگ Linehan که تحت پوشش NWSL و ما زنان, تیم ملی (USWNT) برای ورزشی. "اگر من قصد دارم به نگاه کردن به چیزی در مورد فوتبال زنان است که من نمی دانم راستش گاهی اوقات اولین توقف من هنوز توییتر نوار جستجو."

رسانه های اجتماعی نیز کمک می کند تا طرفداران ایجاد یک ورزشی که فرهنگ متفاوت و فراگیر تر از کسانی که در جریان اصلی بیشتر مردان ورزش است. این ارائه می دهد یک فضای برای به چالش کشیدن کلیشه های اطراف ورزشکاران و ایجاد یک ایده جدید از آنچه که یک طرفدار ورزش به نظر می رسد. طرفداران و هواداران به شدت محافظت از آن فرهنگ حتی در حالی که آنها لذت بردن در رشد لیگ.

"من نمی خواهید به صدا مانند یک قشنگ, پیر زن سفید اما واقعا وجود دارد چیزی است بسیار زیبا در مورد آن" لی می گوید. "من از دیدن این همه رشد و دیدن آن اتفاق می افتد درست در مقابل چشمان من."

2020 NWSL Challenge Cup - Day 5

بسیار آنلاین

لی است که 17 و زندگی در خارج از سین سیناتی رفت و همه در اورگان بر اساس پورتلند خار پس از دیدن هافبک توبین هیت بازی در یک USWNT بازی در سال 2016. (او خواسته است که من فقط با استفاده از نام کوچک به دلیل پدر و مادر خود را نمی دانید, در مورد حساب توییتر خود را. "این یکی از آن چیزهایی که در آن آنها ممکن است به طور کامل درک. آن را بسیار تنها چیزی که من," او می گوید.)

خوراک توییتر منعکس کننده او شدید وفاداری به خار حتی اگر او زندگی می کند بیش از 2000 مایل دور است و تا به حال به حرکت برخی گمان می کنند جریان خدمات مانند Go90 به تماشای آنها را بازی. او توییتهایی راه خود را از طریق بازی dunks در کارولینای شمالی شجاعت (چندساله لیگ خائنانی) پخش عشق او را برای بازیکنان مانند امیلی Menges و Gabby Seiler و ایجاد تفسیری رقص به خصوص چشمگیر بازیکن توییتهایی.

بسیاری از زمان حاضر فرهنگ فن برای فوتبال زنان ریشه در وبلاگ Tumblr می گوید دیرین فوتبال زنان خبرنگار کیم McCauley.

طرفداران تمایل به استفاده از Tumblr به بحث در مورد عشق خود را از فردی بازیکنان منافذ بیش از زندگی خود را و به اشتراک گذاری fanfiction. این پلت فرم به خصوص محبوب در سراسر 2012 و 2013 — همان زمان که WPS قبلی زنان لیگ حرفه ای خورده. طرفداران نیز جمع آوری شده در توییتر جایی که آنها تمایل به صحبت بیشتر در مورد بازی ها و ورزش خود را.

"مردم هنوز هم واقعا طرفداران بزرگ از بازیکنان و زنان تیم ملی وجود دارد اما در لیگ حرفه ای. وجود ندارد بسیاری از به طور منظم پوشش این بازیکنان به طوری که طرفداران تا به حال به نوعی از آن را در خود" مک کالی می گوید.

در نهایت برخی از طرفداران شروع به مهاجرت از وبلاگ Tumblr, توییتر. خنده دار طعنه آمیز تن از زنان فوتبال توییتر امروز تا حدودی در آمد از وبلاگ Tumblr طرف fandom, Linehan می گوید. "این بسیار است که ما به سرگرم کننده را از ما, اما شما نمی توانید به را سرگرم کننده ما است."

یک نماینده به عنوان مثال: در هفته گذشته طرفداران ساخته شده اند نزدیک به یک دوجین حساب توییتر برای برخی از absurdist عناصر از چالش های جام. زمین بازی پشت خط دروازه در ورزشگاه دارای یک حساب و آن را به طور منظم مذاکرات به یک حساب کاربری برای یوتا غروب که می افتد در طول شب بازی. یکی دیگر از نقاط لحظاتی که تنظیم خورشید می درخشد به طور مستقیم به دوربین های جریان بازی.

آنلاین جامعه فن یکی از بزرگترین دارایی های لیگ است می گوید: لیندسی Barenz این NWSL رسانه ای رئیس جمهور. طرفداران حفظ همه پاسخگو — اخبار رسانه های پخش و لیگ خود را. "یک عنصر از داشتن یک آنلاین fanbase است مسئوليت" او به من گفت. "اشتباهات نمی دور بماند. که یک سلاح و یک سپر است." در طول همه گیر آن نیز ساخته شده است آن را آسان تر برای لیگ برای تنظیم به یک جهان بدون فرد در حوادث. "ما در حال حاضر وجود دارد. Counterintuitively در حالی که ورزش تعطیل شد, تیم شکوفا آنلاین" Barenz می گوید.

سازماندهی آنلاین, حامیان پیدا کرده اند راه های خلاق برای حمایت از تیم های این ماه, از آنجایی که آنها نمی تواند در بازی ها در فرد است. این هفته برای مثال نزدیک به 20 ، 000 عضو Facebook گروه NWSL حامیان مطرح شده بیش از $5,000 برای پوشش بازیکنان قهوه سفارشات در این مسابقات روی سایت قهوه کامیون.

چون فن پایه و لیگ هنوز کوچک-جوک و الگوهای رفتاری تمایل به از طریق تمام جامعه — از جمله به این بازیکن است. به یک فوتبال زنان فن برای مثال "مصدومیت زانو" است کد برای بارداری. هنگامی که آسمان آبی FC و USWNT ستاره کارلی لوید اعلام کرد او می خواهم از دست این چالش در جام حذفی با توجه به جزئی مصدومیت زانو او در شوخی است. "برای کسانی که فکر می کنم من باردار هستم وقتی که من هستم....توییتر را در وهله اول من از آن اعلام" او هنوز توییتی.

تعاملات کمک طرفداران احساس مانند آنها واقعا می دانم که بازیکنان است. اما که می تواند خط بین که چه نوع از بازیکن تعاملات خوب هستند و که می تواند تهاجمی احساس تار — و دو طرف گاهی دست کشیدن از حق در برابر هر یک از دیگر.

اورلاندو غرور تا به حال برای خروج از چالش های جام حذفی پس از برخی از بازیکنان و اعضای کادر آزمایش مثبت برای COVID-19. یک تعداد انگشت شماری از بازیکنان جوان برخاستیم رفته به میله که باز در فلوریدا که در آن آنها ممکن است برداشت ویروس. در عرض چند ساعت, طرفداران تا به حال خار از طریق Venmo و Instagram برای شناسایی بازیکنان آنها فکر بودند مجرمان و آرامش آنها را در رسانه های اجتماعی بدون تایید آنها در واقع درگیر است.

اما یک روز یا بیشتر بعد اورلاندو غرور فن که توییت @kriegsleroux marshaled طرفداران برای قرار دادن با هم یک وب سایت شخصی یادداشت برای هر بازیکن در این تیم نشان می دهد که چگونه بسیاری از طرفداران هنوز هم آنها را پشتیبانی می کند. "ما آنقدر عصبانی" او به من گفت. "اما پس از آن دلخراش برای دیدن آنها ناراحت است. آنها می خواهم کار خیلی سخت است."

2020 NWSL Challenge Cup - Day 2

یک نوع متفاوت از ورزش فن

برای لیه NWSL fandom به او کمک کرد تا حرکت پدرش نبرد با سرطان و خود سلامت روحی و روانی دست به گريبان است. یکی دیگر از فن شروع به تماشای لیگ بعد از خارج شدن از یک رابطه آزاردهنده و او به من گفت این لیگ کمک به او در پیدا کردن شادی دوباره.هر فن صحبت کردم تاکید کرد چگونه استقبال fandom است, به ویژه در رسانه های اجتماعی. آن را به افرادی که ممکن است لزوما احساس خوش آمدید در ورزش های دیگر مانند زنان و اعضای LGBTQIA جامعه است. این کمک Leah درک خود تمایلات جنسی.

"من گی هستم و قبل از این که من نمی دانم" او به من گفت. "این هرگز چیزی که به ذهن من اما پس از آن من در این جهان که در آن در حال گی جدید بود ، آن را بسیار موثر برای سفر من با همه است."

تحقیقات نشان می دهد زنان و طرفداران ورزش زنان ایجاد جوامع آنلاین با ویژگی های متفاوت از مردان انجام می دهند. "استفاده از زنان [رسانه های اجتماعی] به عنوان سایت های برای ایجاد انواع مختلف فن شیوه می گوید:" کیم Toffoletti که مطالعات زنان طرفداران ورزش در دانشگاه کانبرا در استرالیا. آنها با استفاده از فضاهای به بالا بردن زنان به ورزش و ورزشکاران. طرفداران استفاده از توییتر برای هوشمند تجزیه و تحلیل دقیق از بازی ها و بازیکنان — اما روشن نمی بینی خود را در هر کسی که در این سطح و آنها برای جلوگیری از برخی از سمی gatekeeping از مردان ورزش است.

"من در بر داشت, فوتبال, جامعه آنلاین, و آنها فقط به طور کلی پذیرش آنها نیست نگران کمی من را می دانستند و یا چقدر از من می دانستم که" Layonnie که توییت @probablyatypo و زندگی در ویرجینیا به من گفت. "من در بر داشت fandom آنلاین و آن را عجیب و غریب بود چرا که هر کس بود تا دعوت می گوید:" امیدوارم که Ellenberger که شروع به تماشای فوتبال در طول سال 2019 جام جهانی.

این درست نیست به هست. هر تیم دارای یک سرور اختصاصی هواداران گروه که حضور در بازی های, و آنها موازی همان فراگیر. "هستند بسیاری از افرادی که این اهانت به ورزش زنان وجود دارد یک نوع از" ما در برابر جهان "ذهنیت" می گوید: مگی Dziubek یک سازمان برای Chicago Red Stars حامیان گروه شیکاگو محلی 134. "ما می خواهیم برای ایجاد این جهان ما می خواهیم به زندگی می کنند."

فشار فراگیر تر جهان است بنیادی به fandom و این نشان دهنده این واقعیت است که ورزش زنان هستند و از خود سیاسی است. "تا زمانی که ما در حال تماس زنان, ورزش زنان, ورزش آن را ذاتا سیاسی" Linehan می گوید. لیگ مانند NWSL و WNBA و همه ورزشکاران باید به طور مداوم به مبارزه با برای توجه پوشش و پرداخت آنها سزاوار است. طرفداران که فشار برای پیشرفت در این مسائل نیز صریح در مورد LGBTQIA حقوق خشونت پلیس و نژادپرستی. "من از این ورزشکاران فعالیت. و من نیز با قدردانی از جامعه ما از طرفداران که فشار که فعالیت" Layonnie به من گفت.

طرفداران سازمان به ثبت دادخواست و کمک به سازمان های مختلف و بسیاری از آنها شده است vocally نا امید با بازیکنان که نمی توان اظهارات قوی در حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است. آنها مدل از بازیکنان مانند مگان Rapinoe که اولین ورزشکار به زانو زدن با khezri. "آن را مانند به نظر می رسد خوب, این چیزی است که ما قرار است به انجام," لی می گوید. آنها در حال نظارت است که بازیکنان در حال زانو زدن و که در طول سرود ملی در چالش جام و پیشرو خواستار لیگ به توقف بازی آن را به طور کامل.

فوتبال در ایالات متحده است و عمدتا سفید فضا را NWSL است که حدود 75 درصد سفید. فن پایه می تواند نه تنها به استقبال سفید عجیب و غریب زنان است. آن را به گسترش شامل همه Linehan یادداشت ها. "وجود دارد مقدار زیادی از کار که باید انجام شود وجود دارد به طور جامع تر و به درخواست تجدید نظر به Latinx و سیاه طرفداران."

رشد بازی

این NWSL است که در آن هشتم فصل و این تنها زنان حرفه ای فوتبال در لیگ آمریکا را از این راه دور. این NWSL همچنان به رشد: در این سال آن را امضا سه سال تلویزیون در مقابله با CBS که نشانه اولین بار زنان حرفه ای باشگاه فوتبال خواهد بود در عمده پخش از شبکه. باز کردن بازی در چالش جام که پخش CBS درو 572,000 بینندگان — در لیگ برتر و بزرگتر مخاطبان نسبت به مردان بازی های لیگ برتر همان هفته.

طرفداران فوق العاده سرمایه گذاری در ادامه رشد و بقا در لیگ. Barenz می گوید آنها با استفاده از حضور خود را آنلاین به ترویج NWSL حامیان دانستن آنها ضروری برای سلامت آن است. "من اشاره پر از توییت که گفت:" راز من این دئودورانت از آنجا که شما یک حامی از NWSL,'," او می گوید. لیگ تیم رسانه های اجتماعی کلیپ تمام کسانی که توییت ها و استفاده از آنها را در زمین به پتانسیل حامیان مالی جدید. "ما پایه فن کاملا ضروری است در هر مکالمه من با هر شریک بالقوه است."

وجود دارد یک حس در میان طرفداران است که هر کس در آن با هم. رقابت بین باشگاه ها وحشی هستند اما آنها را در یک حد مرگ وقتی که می آید زمان به رشد لیگ و ورزش است. "من فکر می کنم که چه چیزی آن را خاص و عجیب و غریب است که درک است که هر کس واقعا باید به این همه کار" Linehan می گوید.

لی فکر می کند که ظرف چند سال آینده او را بسته توییتر خود را. او فقط به پایان رسید در سال سوم دبیرستان و او ممکن است بیشتر حساب حرفه ای قبل از ترک کالج — که در آن او را به فکر کردن در مورد رشته بازاریابی ورزشی. جامعه او در بر داشت از طریق @mengesfc هر چند همیشه همه چیز را به او گفت.

"با آن من از این بچه کوچک که در فکر او مستقیم به این بسیار صریح زن جوان که واقعا ارزش ایستادن برای آنچه درست است و واقعا دیده است دست اول از قدرت اینترنت است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن