کار در Kempegowda این مجسمه غول پیکر طول می کشد خاموش در بنگلور

بنگلور: به مناسبت 511th تولد سالگرد Nadaprabhu Kempegowdaبنیانگذار 'Bendakalooru' با نام مستعار بنگلور, وزیر B

توسط PARINEWS در 7 تیر 1399

بنگلور: به مناسبت 511th تولد سالگرد Nadaprabhu Kempegowdaبنیانگذار 'Bendakalooru' با نام مستعار بنگلور, وزیر B. S. Yediyurappa امروز صبح گذاشته پایه و اساس سنگ برای ساخت و ساز از Nadaprabhu ماموت 108-پای مجسمه برنزی در بنگلور فرودگاه در Devanahalli به نام به Kempegowda فرودگاه بین المللی. آن است که این کشور در سوم شلوغ ترین فرودگاه در این شهر فناوری.

23 هکتار پارک مرکزی است که ساخته خواهد شد به عنوان یک ادای احترام به بنیانگذار جدید بنگلور را تبدیل به یک مکان دیدنی و جذاب از دیدار CM گفت. با در نظر COVID-19 گیر این bhoomi puja برگزار شد در راه با چند نفر با تضمین فیزیکی فاصله و بدون هر گونه موارد نقض. CM همچنین پرده برداری از مدل مینیاتوری از Kempegowda مجسمه. این برنامه بود و پخش در YouTube, Facebook, Twitter و Instagram.

نخست وزیر سابق H. D. Deve Gowda, KPCC جمهور D. K. Shivakumar معاون وزیر Dr. C. N. Ashwath Narayan, که همچنین رئیس Kempegowda سازمان توسعه, درآمد, وزیر R. آشوکا و دیگران حاضر بودند در این مناسبت است.

Adichunchanagiri Mutt پیغمبر روپیه Nirmalanandanatha Swamiji, Suttur پیغمبر روپیه Shivarathri Deshikendra Swamiji و Siddaganga Mutt پیغمبر روپیه Siddalingapura Swamiji graced رویداد.

مجسمه شده است برنامه ریزی شده ساخته شود بین دو باند فرودگاه برای آن به توان ملی و بین المللی مسافران است که می توانید در مورد کسی که ساخته شده است بنگلور. در کارناتاکا به Kempegowda مجسمه است که میله میله به یکی از بلندترین و برج بیش از Gommateshwara مجسمه در Shravanabelagola در حسن است که می ایستد در 57 ،

مگا پروژه طراحی شده توسط توسعه زیرساخت های شرکت (کارناتاکا) محدود (iDeCK) در حالی که اشاره کرد مجسمه ساز رم Sutar را نصب مجسمه. Sutar اصلی بود مجسمه 597 پا مجسمه وحدت – سردار Vallabhbhai Patel — در گجرات و مجسمه گاندی واقع بین Vidhana Soudha و Vikasa Soudha.

متولد 27 ژوئن 1510 در Magadi در بنگلور s, شمال حومه Kempegowda ساخته شده است و چهار برج در شمال و جنوب و شرق و غرب شهر باغ با نظر به محدود کردن رشد آن تا به یک نقطه 3000-فوت بالاتر از سطح دریا. وی همچنین توسعه آب بدن از جمله دریاچه ها و مخازن برای عرضه آن به مردم آن در طول سال است.

Nadaprabhu تولد جشن است که به منظور آموزش مردم در موسس grand چشم انداز برنامه ریزی و ساخت یک شهرستان مربوط به اینده. "Kempegowda توسعه کار می کند از جمله ایجاد زیرساخت های شهرستان در طول رژیم خود را الهام بخش ما حتی پس از 500 سال," دکتر گفت: Ashwath Narayan.

دولت نیز توسعه Kempapura روستا در Magadi taluk که در آن Kempegowda آرامگاه است که در حال حاضر به عنوان یک تاریخی مقصد او گفت:, و اضافه کرد که از آن خواهد شد یک فصل همه مرکز گردشگری.

Kempegowda سازمان توسعه, است که مدیریت, مرمت و حفاظت از Kempegowda این آثار در دولت نظارت خواهد مجسمه را ساخت. مجسمه بوده است-در انتظار تقاضا از مردم کارناتاکا Dy.سانتی متر تأکید کرد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن