جهان طولانی ترین در حال اجرا کارتون سوئیچ به reruns با توجه به COVID-19 اختلال

پخش از جهان طولانی ترین در حال اجرا کارتون گفته است: "باید برای تغییر به قسمت های تکراری از هفته آینده به دلیل

توسط PARINEWS در 23 اردیبهشت 1399

پخش از جهان طولانی ترین در حال اجرا کارتون گفته است: "باید برای تغییر به قسمت های تکراری از هفته آینده به دلیل اختلال در تولید ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس. Sazae-sanیک سری انیمه که پخش هر یکشنبه شب و نشان داده شده است که از سال 1969 نمی توانید هر قسمت جدید در آینده نزدیک; از این یکشنبه فوجی تلویزیون شروع به پخش دو سال reruns.

بر اساس یک سری مانگا توسط مدرسه Hasegawa, Sazae-san یکی از طولانی ترین در حال اجرا را نشان می دهد تلویزیون در تاریخ با بیش از 2500 قسمت — هر یک متشکل از سه داستان جداگانه. این طرح مانند آن است که حول محور عنوانی زن و خانواده او رفتن را از طریق حرکات از زندگی است. با بسیاری از قسمت ها وجود دارد فضا برای نشان دادن و به تصویر کشیدن بسیاری از آداب و رسوم سنتی و حوادث است که در مدرن ژاپن اگر چه قابل نیست و شامل پیشرفت در فن آوری است.

Sazae-san احساس می کند مانند همیشه حاضر جنبه ای از فرهنگ ژاپنی در زمان منجمد بنابراین برای بسیاری از اختلال در تولید آن خواهد شد و بیشتر تعجب آور در مقایسه با متوسط نشان می دهد. یک Fuji TV سخنگوی رادیو فردا می گوید که این اولین بار است که پخش شده تا به حال به توسل به قسمت های تکراری از سال 1975 زمانی که ژاپن در برخورد با عواقب جهانی نفت شوک.

Sazae-san است البته نه تنها هفتگی برنامه تلویزیونی ژاپنی دچار اختلال با توجه به COVID-19. فوجی تلویزیون و Netflix را محبوب واقعیت درام تراس خانهمثلا شده از هوا برای یک ماه هر چند آن را بازگشت امروز تنها با یک روزنامه نگار در استودیو در حال حاضر از پیش ضبط فیلم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن