Wyze سعی خواهد پرداخت آنچه شما می خواهید مدل برای آن هوش مصنوعی-صفحه فرد تشخیص

خانه هوشمند شرکت Wyze است که با تجربه و نه یک روش غیر متعارف برای ارائه به مشتریان با هوش مصنوعی-صفحه فرد تشخی

توسط PARINEWS در 31 تیر 1399

خانه هوشمند شرکت Wyze است که با تجربه و نه یک روش غیر متعارف برای ارائه به مشتریان با هوش مصنوعی-صفحه فرد تشخیص هوشمند خود را در دوربین های امنیتی: یک پرداخت آنچه شما می خواهید مدل کسب و کار. روز دوشنبه این شرکت گفت: این امر با ارائه ویژگی های به صورت رایگان و پس از آن تا به حال برای غیر فعال کردن آن با توجه به یک پایان ناگهانی به آن در صدور مجوز مقابله با همکار مستقر در سیاتل شرکت نقیض یای انحصاری.هوش مصنوعی که به دست آورده بود توسط اپل در ماه نوامبر سال گذشته است.

هوش مصنوعی-صفحه فرد تشخیص با استفاده از یادگیری ماشین مدل برای آموزش یک الگوریتم برای افتراق بین حرکت یک جسم بی جان و یا حیوان و یک انسان. آن را در حال حاضر به یک جزء اصلی در smart security camera بازار اما آن باقی مانده است و نه منابع فشرده به ارائه و گران قیمت به عنوان یک نتیجه. آن است که گران تر از Wyze متوجه شدم در واقع. که یک مشکل پس از این شرکت وعده داده شده در سال گذشته که نسخه خود را از این ویژگی به طور کامل پخته شده آن در دسترس خواهد بود به صورت رایگان و بدون نیاز به یک اشتراک ماهانه به عنوان بسیاری از رقبای خود انجام دهد.

در عین حال در حال حاضر Wyze می گوید آن را برای رفتن به سعی کنید یک پرداخت آنچه شما می خواهید مدل در امید آن می توانید با استفاده از مشتری سخاوت به پوشش خود ماهانه ابر هزینه های. در اینجا این است که چگونه این شرکت را شکست خوب (و بد) اخبار در ایمیل به مشتریان واجد شرایط برای ارتقاء شامل کسانی بودند که با بهره گیری از فرد تشخیص در Wyze دوربین تا نقیض یای انحصاری.ai قرارداد تمام شده:

"در طول چند ماه گذشته ما تا به حال از این سرویس در تست بتا و ما خوشحال به گزارش که تست واقعا خوب بود. فرد تشخیص است جلسه ما انتظارات بالا و آن را تنها برای حفظ و بهبود در طول زمان است. که خبر خوبی است.

خبر بد این است که آن را بسیار گران قیمت برای اجرا و هزینه های تکراری هستند. ما تا حد زیادی تحت-پیش بینی ماهانه ابر هزینه های زمانی که ما شروع به کار بر روی این پروژه در سال گذشته (ما نیز پس از استخدام واقعی دارایی مرد...). واقعیت این است که ما نمی خواهد بود قادر به جذب این هزینه ها و ماندن در کسب و کار."

اما Wyze می گوید که در حالی که این امر به طور معمول هزینه اشتراک برای خدمات نرم افزار است که شامل هزینه های ماهانه در محدوده زمانی معین آن را وعده داده 1.3 میلیون نفر از مشتریان خود که آن را ارائه ویژگی های به صورت رایگان حتی اگر آن مورد نیاز شرکت پرداخت گران ابر مبتنی بر پردازش. "ما در حال رفتن به نگه داشتن وعده ما به شما. اما ما همچنین در حال رفتن به برای کمک خود را بپرسید," Wyze می نویسد.

آن را برای تلفن های موبایل خطرناک و Wyze اذعان می کند که این طرح ممکن است تابه:

زمانی که فرد برای تشخیص 12-دومین رویداد ویدئوها به طور رسمی راه اندازی, شما قادر خواهید بود به نام قیمت خود را. شما می توانید انتخاب کنید $0 و استفاده از آن به صورت رایگان. و یا شما می توانید کمک های ماهانه در هر مقدار شما فکر می کنم آن را به ارزش به ما کمک می کند پوشش ما تکرار ابر هزینه های. ما خواهد داد این روش در چند ماه. اگر این مدل کار می کند, ما ممکن است در نظر گرفتن نورد آن را به تمام کاربران و شاید حتی گسترش آن به دیگر Wyze خدمات.

اگر Wyze قادر به جبران هزینه های خود را با تکیه بر حسن نیت مشتریان این مجموعه می تواند این شرکت را به تلاش بیشتر تجربی مدل قیمت گذاری. پس از همه, رادیکال, قیمت گذاری و استراتژی های خوب و با کیفیت به اندازه کافی است که چگونه Wyze شد یک بیت از یک پیشگامی در خانه های هوشمند, دوربین, صنعت, و این می تواند کار را برای آنها دوباره اگر مشتریان احساس می کنید مانند این ویژگی به خوبی کار می کند آن حکم پنوماتیک چند دلار در ماه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن