ایکس باکس و ویندوز NT 3.5 کد منبع نشت آنلاین

مایکروسافت ایکس باکس اصلی کنسول کد منبع به بیرون درز آنلاین در کنار کد برای یک نسخه از ویندوز NT 3.5. ایکس باک

توسط PARINEWS در 1 خرداد 1399

مایکروسافت ایکس باکس اصلی کنسول کد منبع به بیرون درز آنلاین در کنار کد برای یک نسخه از ویندوز NT 3.5. ایکس باکس کد منبع شامل کرنل برای این سیستم عامل در کنسول اصلی و یک نسخه سفارشی از ویندوز 2000. ما می توانیم تایید به بیرون درز Xbox OS واقعی است و به نظر می رسد آنلاین در اوایل این ماه. "ما آگاه هستیم این گزارش و در حال بررسی" یک سخنگوی مایکروسافت در بیانیه ای گفت به آستانه.

در حالی که ایکس باکس با سیستم عامل نشت شامل برخی از ساخت محیط های ایکس باکس, کیت توسعه, شبیه ساز استفاده می شود برای تست و اسناد داخلی ما را در درک این هسته و کد منبع منتقل شده است در اطراف بخش خصوصی در میان علاقه مندان به قبلا. که به معنی آن را بعید است برای کمک به بیشتر گشتن و شبیه ساز تلاش برای ایکس باکس اصلی بازی.

تعدادی از شبیه ساز وجود دارد برای ایکس باکس از جمله CXBX, XQEMU و CXBX Reloaded اما بسیاری تلاش کرده اند به تقلید از ایکس باکس اصلی سیستم عامل و هسته است. مایکروسافت توسعه یافته اولین ایکس باکس با سخت افزار های x86 در ذهن, اما ایکس باکس هسته بر اساس سفارشی و محروم کردن نسخه ای از ویندوز 2000 با DirectX 8 پشتیبانی می کند.

غیر رسمی شبیه ساز سعی کرده اند به تکرار این کرنل برای سال اما تا کنون تنها حدود 40 بازی را محدود به تقلید حمایت نسبت به 900 بازی در دسترس برای ایکس باکس اصلی. مایکروسافت اختصاصی خود را شبیه ساز ایکس باکس و, ایکس باکس 360, بازی, اما آن را تنها در حال حاضر در دسترس بر روی ایکس باکس یکی از کنسول ها و رایانه های شخصی ویندوز.

در کنار ایکس باکس نشت کد منبع نزدیک به نسخه نهایی از ویندوز NT 3.5 همچنین به نظر می رسد آنلاین. کد منبع شامل همه لازم ساخت ابزار و باید اجازه می دهد تا علاقه مندان به حفاری به این سیستم عامل قدیمی. به عنوان ویندوز 3.5 پشتیبانی به پایان رسید و در دسامبر 2001 سیستم عامل استفاده شده است تنها در تعداد کمی از سیستم ها در سراسر جهان پس از یک کد منبع نشت نیست مهم مسئله امنیت است.

مایکروسافت تا حد زیادی محافظت اختصاصی خود ویندوز و ایکس باکس کد منبع در طول سال. جزئی ویندوز 2000 و NT 4 کد منبع به بیرون درز در سال 2004 و حتی برخی از ویندوز 10 کد منبع was posted آنلاین در سال 2017. ما خواسته مایکروسافت از اظهار نظر در ویندوز NT 3.5 کد منبع نشت اما این شرکت می گوید: آن را تا به چیزی برای به اشتراک گذاشتن در مورد این حادثه خاص.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن