ایکس باکس بازی پاس مایکروسافت درست نسل بعدی ایکس باکس

اگر شما بودند به عنوان مایکروسافت ایکس باکس بازی ویترین دیروز شاهد تظاهرات که چرا نسل بعدی بازی

توسط PARINEWS در 3 مرداد 1399

اگر شما بودند به عنوان مایکروسافت ایکس باکس بازی ویترین دیروز شاهد تظاهرات که چرا نسل بعدی بازی و "جهان قدرتمند ترین کنسول" ماده شما احتمالا چپ کمی نا امید کرد. مایکروسافت در رویداد برجسته جامد ویترین برای آینده ایکس باکس و ایکس باکس Game Studios, محتوا, اما آن را به من را متقاعد کند که چرا من باید برای خرید یک ایکس باکس سری X. آن را روشن ساخته است که ایکس باکس سری X است تنها یکی از راه های بسیاری که شما می توانید بازی بازی های ایکس باکس و مایکروسافت درست next-gen تمرکز ایکس باکس بازی منتقل می کند.

من نوشتن است برای ماه ها در مورد اهمیت ایکس باکس بازی پاس و مایکروسافت استراتژی به اهرم سرویس اشتراک برای رسیدن به بسیاری از میلیون ها نفر بیشتر بازیکنان ایکس باکس نسبت به کنسول انجام دهید. مایکروسافت می خواهد برای ساخت Netflix برای بازی های ویدئویی و نشانه های اولیه نشان می دهد که آن شرط در حال حاضر شروع به پرداخت 10 میلیون مشترک است. برخی از توسعه دهندگان نیز گزارش افزایش در فروش بازی و بیشتر بازیکنان و مایکروسافت برخی از برنامه های بزرگ جلو با xCloud برای بازی پاس — به خصوص در اطراف توانایی فورا به بازی بازی یا دموی.

مایکروسافت به نمایش نه از 15 از آن studios دیروز با پنج جدید Xbox Game Studios عناوین و چهار شخص ثالث در بازی. این یک نقشه راه برای ایکس باکس سری X و محتوای آن اما از همه مهمتر یک نقشه راه برای آنچه انتظار می رود برای بازی منتقل می کند. وجود دارد مقدار متنوعی از بازی در نمایش, حتی اگر آن روشن نیست دقیقا زمانی که ما به بازی بسیاری از آنها را. مایکروسافت ساخته شده یک تعهد روشن در سراسر ویترین هر چند: هر بازی را در ایکس باکس بازی پاس در یک روز.

حتی سرنوشت 2یک بازی که همراه با گوگل Stadia نرم افزار اشتراک رفتن به ایکس باکس بازی در ماه سپتامبر تصویب. با وجود سرنوشت 2's, محتوا, مشکلات, آن را هنوز هم یک عنوان است که توسط بیش از یک میلیون نفر هر روز در سراسر Xbox One, PS4 و PC. Bungie همچنین برنامه های بزرگ برای سرنوشت 2 که گسترش راه فراتر از 2022 در حالی که هیچ محتوای منحصر به فرد در برخورد رفتن در اینجا قطعا آن مجموعه ایکس باکس به این پلت فرم برای Destiny در طول چند سال آینده.

Bungie می ایکس باکس بازی پاس تعهد آمد و حدود 20 دقیقه بعد از مایکروسافت نشان داد Halo بی نهایت گیم پلی برای اولین بار. به عنوان یک "روحانی راه اندازی مجدد" از Bungie اصلی Halo: Combat Evolved, مایکروسافت تصمیم گرفتند به Halo در یک open-world جهت برای آینده قابل پیش بینی. هشت دقیقه ی نمایشی از گیم پلی بازی نشان داد Master Chief جدید هوک باز جهان Halo حلقه و بازگشت دیکتاتورها.

در حالی که آن را باید خوشحال, هاردکور, هاله علاقه مندان به دیدن استاد ارشد بازگشت به مبارزه Grunts و دیکتاتورها گیم پلی بازی را بسیار کوچک به نمایش گذاشتن چرا ایکس باکس سری X مهم است. بسیاری را بر عهده داشتند و هاله نامحدود خدمت می کنند به عنوان یک بصری و یا ویژگی های ویترین برای ایکس باکس سری X به ویژه به دلیل آن را برنامه ریزی برای راه اندازی در کنار کنسول جدید.

این هاله بی نهایت گیم پلی بازی فاش کرده است طرفداران چپ ندانسته با گیم پلی و تصاویری و هنر به طور کلی در جهت احساس مورخ. طرفداران دیگر به سادگی می خواهید برای دیدن به همین دلیل جهان باز مسائل و 343' برنامه ای برای چگونه هاله بی نهایت خواهد انطباق در سال به آمده است. اما هنوز هم وجود دارد بسیاری از این سوالات که بدون جواب باقی می ماند تنها چند ماه پیش از راه اندازی.

"هاله بی نهایت ادامه Master Chief را saga از بازی Halo 4 و Halo 5و آن را واقعا شروع نسل بعدی از بازی به صورت هاله" توضیح داد: Chris Lee هاله بی نهایت استودیو سر در یک پرسش و پاسخ با رسانه ها در روز گذشته ، "ما در این نگاه به عنوان یک پلت فرم است که در طول زمان رشد خود ادامه خواهد داد و به همراه داستان های جدید به آن. شما نمی خواهد نیاز به چندین نسخه که به طور کامل داستان را با یک شروع, میانه و پایان است. ما در حال فکر کردن در مورد چگونه ما این کار را برای سال آمده است."

روشن نیست اگر هاله بی نهایت خواهد بود نوع سیستم فروشنده است که شما به طور معمول مرتبط با کنسول های نسل بعدی اما این است که حتی ممکن است مهم است. مایکروسافت نمی خواهم شما را به خرید یک کپی از بازی Halo بی نهایت و یا حتی ارتقا به یک باکس جدید سری X کنسول به آن بازی آن را به عنوان در دسترس خواهد بود در هر دو کامپیوتر و ایکس باکس یکی از. مایکروسافت به سادگی می خواهد شما را به عضویت در ایکس باکس بازی پاس — و با هاله بی نهایت ورود در روز اول بر روی Xbox بازی پاس بعد از این سال, این یک دلیل بزرگ برای انجام این کار.

مایکروسافت بازی های ایکس باکس نمایش گذاشتن اتحاد چپ ایکس باکس سری X احساس یکی دیگر از نقطه ورود به ایکس باکس بازی پاس به جای لازم خرید است. وجود کنسول های موجود است که همچنین می توانید دسترسی به ایکس باکس بازی عبور مانند Xbox One S که مایکروسافت همچنان به تولید و فروش. نیز وجود دارد یک میلیارد ویندوز 10 عدد در خارج وجود دارد و یا میلیون ها نفر از دستگاه های تلفن همراه است که دسترسی به ایکس باکس بازی رمز عبور از طریق xCloud جریان است. ایکس باکس سری X یکی از بهترین راه ها برای بازی های ایکس باکس, اما آن را قطعا نه تنها راه و یا گسترده تر تمرکز مایکروسافت با جاه طلبی های بازی.

مایکروسافت همچنین انتظار می رود برای راه اندازی یک دوم ارزان تر نسل بعدی ایکس باکس احتمالا به زودی به عنوان در ماه آینده. دوم این کنسول طراحی شده است به عنوان یک گزینه مقرون به صرفه تر با 1080p و p 1440 مانیتور در ذهن است. مایکروسافت به احتمال زیاد به فاش کردن قیمت گذاری برای هر دو ایکس باکس سری X و دوم این کنسول موسوم به "لاکهارت" هنگامی که آن را آماده رسما تایید آن وجود دارد.

به نظر می رسد به طور فزاینده ای زیاد است که این دومین نسل بعدی ایکس باکس را در خدمت به مایکروسافت فشار بزرگ برای ایکس باکس بازی پاس و به عنوان یک اشتراک مبتنی بر ایکس باکس. مایکروسافت در حال حاضر ایکس باکس دسترسی به همه اشتراک است که ارائه یک Xbox One S تمام نسخه دیجیتال با ایکس باکس بازی پاس نهایی که شامل ایکس باکس زنده طلا و ایکس باکس بازی رمز عبور دسترسی داشته باشید. دوم ارزان تر نسل بعدی ایکس باکس خواهد اسلات کاملا به ایکس باکس دسترسی به همه به عنوان مقرون به صرفه اشتراک با ایکس باکس بازی رمز عبور دسترسی داشته باشید.

مایکروسافت از استراتژی کلی با ایکس باکس و ایکس باکس سری X است که به وضوح متفاوت به آنچه که سونی در حال انجام است با پلی استیشن 5. سونی در حال شکل گرفتن مسیر سنتی با نسل بعدی راه اندازی با تمرکز بر روی بازی های انحصاری برای PS5. مایکروسافت در حال سرمایه گذاری در محتوای برای مدت طولانی به بازار ایکس باکس بازی پاس و سعی کنید برای رسیدن به مردم بیشتر از سنتی نسل بعدی کنسول راه اندازی خواهد شد.

مایکروسافت سپری کرده است در چند ماه گذشته اذیت کردن جزئیات فنی آن ایکس باکس سری X کنسول اما دیروز یک بازی پاک کردن ویترین برای ایکس باکس بازی عبور محتوا به جای فقط سری X. مایکروسافت نیز عنوان اهمیت ایکس باکس سری X کنسول امیدوار است که شما نمی خواهد نیاز به خرید آن را به بازی "ایکس باکس بازی استودیو عناوین ما آزادی در چند سال آینده." در حالی که این پیام رو کمی murkier دیروز روشن است برخی از عناوین مایکروسافت نشان داد که به سادگی نمی خواهد راه اندازی در عرض چند سال آینده. این احتمال وجود دارد که Xbox One صاحبان هنوز هم قادر خواهد بود به بازی آنها فقط از طریق xCloud جریان هنگامی که مایکروسافت به روز رسانی سرورهای آن در سال آینده.

ایکس باکس سری X است که هنوز هم یک کنسول قدرتمند است که بهبود های موجود و آینده بازی برای این نسل است. اما مایکروسافت هنوز هم نیاز به نشان می دهد که به طور واضح. ما در حال حاضر می دانم که برنامه های مایکروسافت برای ایکس باکس سری X و ایکس باکس بازی پاس محتوای بیش از چند سال آینده اما بیشتر وجود دارد تا نشان دهد که چرا "جهان قدرتمند ترین کنسول" مهم است.

در حالی که توقف بعدی است همه مهم ایکس باکس سری X قیمت آن قطعا بسیار روشن است که ایکس باکس بازی عبور اشتراک مایکروسافت درست تمرکز خود را برای نسل بعدی ایکس باکس بازی. مایکروسافت نیست و اندازه گیری آن, Xbox موفقیت کنسول فروش کنه اما چگونه بسیاری از مردم بازی ایکس باکس بازی ایکس باکس بازی عبور اشتراک در آینده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب