ایکس باکس لایو رفت, مایکروسافت, تجربه کرده, 'multiple' قطع خدمات

مایکروسافت ایکس باکس لایو سرویس با تجربه مسائل امروز به مناسبت چهارمین بار در هفته های اخیر. ایکس باکس یکی از

توسط PARINEWS در 3 خرداد 1399

مایکروسافت ایکس باکس لایو سرویس با تجربه مسائل امروز به مناسبت چهارمین بار در هفته های اخیر. ایکس باکس یکی از کاربران گزارش شد, مشکلات اوایل امروز با ورود به Xbox Live دسترسی به دوستان و پیوستن به احزاب است. مسائل آغاز شده و در حدود 3:15PM همکاران و نیز تحت تاثیر برخی از بازی های چند نفره. قطع نمی شد جدا شده به Xbox Live مایکروسافت می گوید آن را یک مسئله تداوم در سراسر سیستم عامل های آن از جمله مایکروسافت 365.

"ما می دانیم که برخی از کاربران ممکن است دچار مسائل هنگامی که در تلاش برای ورود به سیستم بر روی Xbox One و ویندوز 10," مایکروسافت توضیح داد که در یک به روز رسانی وضعیت را در توییتر "تیم ما آگاه هستند و کار بر روی یک ثابت. لطفا اینجا و ما در صفحه وضعیت برای به روز رسانی."

مایکروسافت گفت: این تحقیق در مسائل مربوط به "چند Microsoft 365 (فارسی) خدمات" بیش از حد نشان می دهد قطع شد گسترده تر در حوزه و رفت و بیشتر از فقط ایکس باکس زنده. مایکروسافت با تجربه چندین قطع با Xbox Live به تازگی و این چهارمین قطع در هفته های اخیر. ایکس باکس زنده بود به مدت دو ساعت در ماه گذشته تاثیر پارتی چت و آنلاین چند نفره.

حدود 4:50PM ET مایکروسافت قرار داده و از به روز رسانی خود ایکس باکس پشتیبانی از حساب توییتر گفت: آن را تا به حال حل و فصل ثبت نام در مسائل مربوط به ایکس باکس لایو و ویندوز 10. "ما به حل و فصل مسئله ای است که زیر مجموعه ای از مشتریان ممکن است تجربه کرده اند در تلاش برای ورود به برخی از خدمات" شرکت بعدها در بیانیه ای گفت: با توجه به آستانه. با توجه به Xbox Live status صفحه این پلت فرم است که هنوز هم ظاهرا از دیدن مسائل اطراف ایجاد حساب مدیریت و بازیابی و همچنین مشکلات مداوم پیوستن به بازیکنان در بازی های چند نفره.

به روز رسانی آوریل 22nd, 6:27PM ET: اضافه شده یک بیانیه از مایکروسافت گفت این شرکت تا به حال حل و فصل ورود در مسائل و بیشترین خدمات در حال حاضر باید عامل به طور معمول. تیتر نیز به روز شده است تا منعکس کننده این اطلاعات است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن