ایکس باکس سری X تایید شده برای راه اندازی نوامبر در ژاپن

برخلاف ایکس باکس یک، ایکس باکس سری ایکس در ژاپن هم زمان با دیگر بازارهای بزرگ راه اندازی خواهد شد، به این معنی

توسط PARINEWS در 23 مرداد 1399

برخلاف ایکس باکس یک، ایکس باکس سری ایکس در ژاپن هم زمان با دیگر بازارهای بزرگ راه اندازی خواهد شد، به این معنی که در نوامبر سال ۲۰۱۰ انتشار خواهد داشت. مایکروسافت این خبر را در پاسخ به استعلام از سایت ژاپنی Game Watch تایید کرد.

Xbox One در نوامبر ۲۰۱۳ در ۱۳ کشور جهان بیرون آمد، اما ژاپن باید تا سپتامبر ۲۰۱۴ به همراه چند منطقه دیگر، علی رغم اهمیت دور از اندازه خود برای صنعت بازی ها، صبر می کرد. برخی از کشورها تاریخ انتشار اعلام شده خود را با مایکروسافت با استناد به مسائل محلی سازی را دیدم; تمرکز اولیه ایکس باکس یک بر کینکت و فرمان های صوتی آن را پیچیده تر کرد تا از زبان های گوناگون گوناگون پشتیبانی کند.

ایکس باکس یک در ژاپن به خوبی انجام نشده است، به آن را به صورت سبک. ارقام فروش از رسانه ایجاد پلت فرم در حدود 114،000 واحد کل فروخته شده از زمان راه اندازی آن قرار داده است ، از جمله یکی S و یک X. مایکروسافت مدت ها در ژاپن مبارزه ، اما به طور چشمگیری بدتر از حتی ایکس باکس 360 ، که موفق به فروش حدود 1.65 میلیون واحد در پایان سال 2014 و چیزی از فرقه پس از در کشور دست یابد.

در سال Game Watch گذشته، با باکس سر فیل اسپنسر صحبت می کرد، گفت که راه اندازی ایکس باکس یک در ژاپن اشتباه است، و ابراز تمایل برای دیدن موفقیت پلتفرم ایکس باکس در بازار است. این یک سفارش بلند برای سری X در کشوری خواهد بود که حتی PS4 قبلا توسط نینتندو سوئیچ پیشفروش شده است، اما حداقل می تواند تلاش های مایکروسافت را بیشتر برای دریافت بازی های ژاپنی در ایکس باکس ببیند. مایکروسافت اخیرا ً معاملات را زده Final Fantasyتا سری Dragon Questهای بزرگی مانند فاینال فانتزی ، اژدها تلاش ، و یاکوزا را به ایکس باکس پاس بازی بیاورد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن