ایکس باکس بازی تابستان متحرک رویداد را بیش از 60 قابل دانلود دموی

با سنتی تجارت را نشان می دهد مانند E3 و Gamescom لغو شد در پی این بیماری همه گیر کوروناویروس مایکروسافت در حال

توسط PARINEWS در 12 تیر 1399

با سنتی تجارت را نشان می دهد مانند E3 و Gamescom لغو شد در پی این بیماری همه گیر کوروناویروس مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای آوردن یک تکه از طبقه نشان می دهد تجربه به اتاق نشیمن خود را. به عنوان بخشی از Geoff Keighley در تابستان بازی متحرک, مایکروسافت خواهد شد ده ها تن از توده مردم برای آینده Xbox One در دسترس برای دانلود به صورت یک هفته.

در یک پست وبلاگ مایکروسافت گلن گرگوری اخطار می دهد که دموی همیشه نمی تواند نماینده از محصول نهایی پس از بسیاری از بازی ها هستند برخی از راه خود را به آزادی. که عمل استاندارد برای نشان دادن طبقه دموی, البته, اما آن را غیر معمول برای یک پلت فرم بازی را ناتمام بازی در دسترس به مخاطبان گسترده ای.

وجود خواهد داشت بیش از 60 دموی موجود و در حالی که این لیست هنوز نهایی, گریگوری می گوید آن را باید شامل "جایی بین 75 و 100 هنگامی که گرد و غبار حل و فصل." تایید عناوین عبارتند از Cris قصه, از بین بردن همه انسان!, Haven, Hellpoint, Skatebird, واله: سایه تاج, راجی: باستان حماسهو خوش آمدید به الک.

مایکروسافت در تابستان بازی متحرک نسخه ی نمایشی رویداد در دسترس خواهد بود برای دسترسی به از جولای 21st جولای 27th در ایکس باکس یکی از کنسول ها. این شرکت در حال برنامه ریزی برای نشان دادن نسل بعدی ایکس باکس سری X بازی در یک رویداد جداگانه در این ماه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن