شیائومی 'sمانیتور بازی جدید شگفت آور خوب 34 اینچ ultrawide

Xiaomi بیشتر برای گوشی های مقرون به صرفه و لوازم جانبی آن شناخته شده است، اما لیست دسته بندی محصولات آن را مای

توسط PARINEWS در 22 مرداد 1399

Xiaomi بیشتر برای گوشی های مقرون به صرفه و لوازم جانبی آن شناخته شده است، اما لیست دسته بندی محصولات آن را مایل به ورود به ظاهر در سال رشد می کند. یکی از آخرین مانیتورهای بازی است، با یک مدل 27 اینچی در ماه ژوئن و یک فوق العاده عریض 34 اینچ به دنبال ماه گذشته راه اندازی شد. من شده است تست دوم ، و آن را در واقع بسیار خوب برای قیمت € 399 (یا ~ $ 469 -- واقعی جهان یورو دلار تبدیل تمایل به نزدیک تر به 1:1 ، هر چند که نمی خواهد به وارد کنندگان ایالات متحده کمک کند).

Mi Curved Gaming Monitor دارای طراحی مینیمالیستی شسته و رفته با ایستادن چند منظوره است که می تواند کج، کندوک، بالا و پایین تر باشد. همچنین این استید دارای پوشش های مغناطیسی است که به راحتی در حال پاپ و خاموش برای کمک به مدیریت کابل، و اتصال مانیتور خود را بسیار آسان بود.

پانل مانیتور منطبق با آنچه شما به احتمال زیاد از بالا پایان ultrawide چند سال پیش انتظار می رود, قبل از HDR بیشتر از چیزی در کامپیوتر تبدیل شد. این صفحه نمایش 34 اینچ 3440 x 1440 است که استاندارد 21:9 وضوح برای آن اندازه است - آن را اساسا مانند داشتن یک صفحه نمایش 27 اینچ 1440p با سوم املاک و مستغلات افقی تر. انحنای مانیتور 1500R است، بنابراین آن را به عنوان برخی از مدل های اخیر شدیدتر سامسونگ تلفظ نمی شود، اما آن را طبیعی برای این اندازه احساس می کند.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن