Yakuza: مانند یک اژدها زمین در ماه نوامبر با بازی George Takei

Yakuza: مانند یک اژدهاکه به عنوان Yakuza 7 در ژاپن در اوایل این سال است انتشار غربی در ماه نوامبر. در حالی که

توسط PARINEWS در 1 مرداد 1399

Yakuza: مانند یک اژدهاکه به عنوان Yakuza 7 در ژاپن در اوایل این سال است انتشار غربی در ماه نوامبر. در حالی که هر هسته از بازی در مجموعه پس Yakuza 2 بود, ژاپنی, اقدام صدا و زیرنویس انگلیسی برای غربی آن انتشار Yakuza 7 گرفتن کامل دوبله فارسی مانند سال گذشته spin-off عنوان قضاوت. بازیگران رهبری George Takei که نقش yakuza ایلخانی معصومی Arakawa.

Yakuza: مانند یک اژدها است که یک حرکت برای این سری در راه های بسیاری است که شاید توضیح می دهد که چرا سگا نیست خواستار آن یک شماره و ورود در غرب است. ("مانند اژدها" است که ترجمه ای از Ryu ga Gotokuسری', ژاپنی, عنوان.) این ویژگی های جدید شخصیت Ichiban فوکوئوکا پس از Yakuza 6 مشخص شده پایان Kazuma Kiryu داستان و تنظیم شده است نقل مکان کرد به یوکوهاما. بازی همچنین با استفاده از نوبه خود مبتنی بر RPG به سبک مبارزه ای به عنوان مخالف به دیگر Yakuza بازی' ضرب و شتم-em-تا عمل.

در ژاپن Yakuza: مانند یک اژدها بود و تنها عرضه شده برای پلی استیشن 4, اما انتشار جهانی شامل چندین سیستم عامل های دیگر آن را در آینده برای PS4, Xbox One, بخار, ویندوز 10, ایکس باکس سری X و PS5. بازی در حال حاضر تایید به پشتیبانی از Xbox Smart تحویل به این معنی که شما می توانید خرید این بازی بر روی Xbox One و سری X نسخه به صورت رایگان و سگا ارائه خواهد شد مشابه مسیر ارتقاء به تازگی اعلام کرد PS5 نسخه نیز هست.

Yakuza: مانند یک اژدها منتشر خواهد شد در ماه نوامبر و سگا می گوید که در حالی که سری X نسخه وجود دارد خواهد بود در روز یکی از کنسول های راه اندازی PS5 نسخه در دسترس نخواهد بود تا زمانی که تاریخ بعد. ما لازم نیست که تاریخ انتشار رسمی برای هر دو کنسول جدید ،



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن