سال قبل از بزرگ هک توییتر پیمانکاران گزارش جاسوسی در وبلاگ از جمله Beyoncé

سال قبل از ژوئیه 15 حمله در توییتر که اجازه هکرها سازش برخی از شبکه های اجتماعی بالا ترین مشخصات حساب برای پری

توسط PARINEWS در 7 مرداد 1399

سال قبل از ژوئیه 15 حمله در توییتر که اجازه هکرها سازش برخی از شبکه های اجتماعی بالا ترین مشخصات حساب برای پرینت بیت کوین کلاهبرداری توییتر پیمانکاران ظاهرا قادر به استفاده از توییتر داخلی ابزار برای جاسوسی بر روی برخی از مشاهیر از جمله بیانسه, به گزارش از بلومبرگ chronicling دیرین نگرانی های امنیتی در این شرکت است.

این ابزار در سوال به طور معمول اجازه می دهد برخی از توییتر کارکنان به انجام کارهایی مانند تنظیم مجدد حساب و یا پاسخ به محتوای نقض, اما آنها ظاهرا می تواند مورد استفاده قرار گیرد همچنین برای جاسوسی یا هک کردن یک حساب کاربری با توجه به بلومبرگ. "کنترل شد تا متخلخل است که در یک نقطه در سال 2017 و 2018 برخی از پیمانکاران ساخته شده است یک نوع از بازی خارج ایجاد ساختگی کمک میز سوالات است که اجازه داده آنها را به زیرچشمی نگاه کردن به حساب افراد مشهور از جمله بیانسه را به آهنگ ستاره' اطلاعات شخصی خود از جمله تقریبی مکان های جمع آوری شده از دستگاه های خود را' آدرس IP" بلومبرگ گزارش شده است. و تجسس در حساب های کاربری ظاهرا شایع به اندازه کافی است که توییتر به صورت تمام وقت در تیم امنیت در آمریکا "تلاش برای پیگیری از رسوخ," بلومبرگ گفت.

برخی از این پیمانکاران شد بنا به گزارش استخدام خدمات حرفه ای فروشنده آگاه که هنوز هم با این نسخهها کار با توییتر به گفته بلومبرگ. بیش از 1500 کارمند تمام وقت و قراردادی باید به ایجاد تغییرات دسترسی به حساب کاربری توییتر سخنگوی رله به بلومبرگ ، که همچنین گفت که "ما هیچ نشانه ای که همکاران ما با کار در خدمات به مشتریان و مدیریت حساب شده بخشی" در نقض قرار گرفت که در اوایل این ماه.

توییتر در حال حاضر به اشتراک گذاشته شده است که ابزار خاص خود را دارد در معرض خطر قرار گرفت در ژوئیه 15 هک به عنوان بخشی از یک "هماهنگ حمله مهندسی اجتماعی" است که هدفمند کارکنان است که تا به حال دسترسی به داخلی ابزار. مهاجمان به نام حداقل یکی توییتر کارمند به تلاش برای "به دست آوردن امنیت اطلاعات است که کمک خواهد کرد که آنها دسترسی به توییتر داخلی کاربر-پشتیبانی از ابزار" با توجه به بلومبرگ. این هنوز مشخص نیست که دقیقا چه حمله کردم دسترسی به توییتر داخلی ابزار — نیویورک تایمز گزارش داد که یک فرد درگیر در این حمله کردم دسترسی به این ابزار بعد از دیدن اعتبار برای آنها در داخلی شرکت شل کانال در حالی که مادربرد صحبت به کسی که گفت: آنها پرداخت توییتر کارمند برای دسترسی به.

مجازات برای سوء استفاده از توییتر داخلی ابزار می تواند شامل فسخ قرارداد این شرکت می گوید در آستانه.

بلومبرگ همچنین گزارش شده است که نگرانی در مورد دسترسی به حساب توییتر شده بود به اشتراک گذاشته شده با شرکت هیئت مدیره "تقریبا سالانه در طی یک دوره از سال 2015 تا 2019" و "[t]شلنگ ارائه نمی شد همیشه به عنوان یک تهدید فوری به توییتر امنیت یا حریم خصوصی کاربران با توجه به چهار نفر آشنا با هیئت مدیره ارائه شده است."

130 حساب های هدفمند در ژوئیه 15 حمله و برای 45 نفر از کسانی که حساب های, هکرها قادر به تنظیم مجدد رمز عبور برای دسترسی به حساب و ارسال توییت با توجه به توییتر. این شرکت معتقد است که مهاجمان دسترسی به پیام های مستقیم تا 36 از کسانی که 130 هدفمند و حساب است که هکرها تلاش برای دانلود "توییتر خود اطلاعات" آرشیو که شامل DMs تا 8 حساب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن