شما می توانید دیگر به اشتراک HBO از طریق Apple TV, کانال های

HBO است و دیگر در دسترس به عنوان یک اپل کانال تلویزیون برای افرادی که مایل به عضویت در آن هر چند تلویزیون اپل

توسط PARINEWS در 8 خرداد 1399

HBO است و دیگر در دسترس به عنوان یک اپل کانال تلویزیون برای افرادی که مایل به عضویت در آن هر چند تلویزیون اپل برنامه (از طریق 9to5Mac). تغییر شرح زیر است امروز راه اندازی سرویس جدید جریان HBO حداکثر.

اپل تلویزیون کانال اول راه اندازی در سال گذشته به عنوان یک راه برای تماشای محتوا از بسیاری از ارائه دهندگان خدمات مختلف همه در یک برنامه به این معنی که شما نمی خواهد که به گزاف گویی در اطراف مختلف از برنامه های شخص ثالث برای تماشای محتوای مختلف. در حال حاضر هر چند به نظر می رسد HBO می خواهد به فشار کاربران به سازمان دیده بان HBO حداکثر محتوای HBO افزار Max به جای آن از طریق اپل.

اگر شما در حال حاضر به اشتراک HBO از طریق Apple TV این کانال شما می توانید ظاهرا هنوز هم آن را ببینید در تلویزیون اپل برنامه اما نمی توان آن را به روز رسانی شامل محتوای منحصر به فرد برای HBO Max با توجه به 9to5Mac. شما همچنین دسترسی رایگان به HBO حداکثر با تشکر از معامله ای که زده بود بین اپل و WarnerMedia ماه گذشته. وقتی که معامله زده مهلت گزارش داد که HBO حداکثر خواهد بود یکپارچه به تلویزیون اپل برنامه اما به نظر می رسد که اتفاق افتاده است هنوز رتبهدهی نشده است.

وجود دارد تعدادی از راه هایی برای دسترسی به HBO Max و همکار من خایم Gartenberg قرار داده است با هم یک راهنمای دستی در چگونه شما می توانید جریان HBO حداکثر و چگونه به می دانم که اگر شما در حال حاضر ممکن است دسترسی به آن بدون نیاز به پرداخت.

اگر شما می خواهید برای به اشتراک HBO Max از طریق آمازون نخست کانال فیلم پورتال, اما, شما نمی توانید فقط رتبهدهی نشده است. این موضوع به نظر می رسد با توجه به مذاکرات قرارداد, گزارش وال استریت ژورنالبه همین دلیل است که HBO Max برنامه در دسترس است در هر دو آمازون آتش و یا دستگاه های Roku ، آمازون سرزنش اختلاف در at&T که دارای HBO حداکثر اپراتور WarnerMedia در یک بیانیه ارائه شده به آستانه:

با یک تجربه مشتری بدون درز نزدیک به 5 میلیون HBO streamers در حال حاضر دسترسی به اشتراک خود را از طریق آمازون نخست کانال های ویدئو. متاسفانه با راه اندازی HBO Max AT&T انتخاب است به انکار این وفادار HBO مشتریان دسترسی به گسترش فروشگاه. ما معتقدیم که اگر شما در حال پرداخت پول برای HBO شما به عنوان جدید برنامه نویسی از طریق روش شما در حال حاضر با استفاده از. که فقط خوب خدمات به مشتری و آن را یک اولویت برای ما است.

WarnerMedia در دفاع از خود در این بیانیه با توجه به Engadget:

ما هیجان زده است که HBO حداکثر این است که به طور گسترده ای در دسترس در راه اندازی به مشتریان از طریق انواع مختلفی از دستگاه ها و شرکای توزیع و همچنین HBOMax.com. هدف ما این است که HBO حداکثر در دسترس بر روی هر پلت فرم ممکن است به عنوان بسیاری از بینندگان در سطح جهان به عنوان ممکن است به طوری که آنها می توانید لذت بردن از محبوب نشان می دهد از HBO این برادران وارنر فیلم و تلویزیون کتابخانه و یک تنوع از آمار برنامه نویسی منحصر به فرد برای HBO حداکثر. ما نگاه رو به جلو برای رسیدن به توافق با چند برجسته شرکای توزیع چپ از جمله آمازون و در رقابت با آنها چگونه مشتریان دسترسی به Netflix, دیزنی+ و Hulu در آتش سوزی از دستگاه های.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن