شما هم اکنون می توانید بازی گوگل Stadia در عملا هر تلفن آندروید

گوگل Stadia cloud gaming سرویس هنوز سرند با محدودیت و اما یکی از بزرگترین موانع برای تصویب ممکن است فقط ناپدید

توسط PARINEWS در 22 خرداد 1399

گوگل Stadia cloud gaming سرویس هنوز سرند با محدودیت و اما یکی از بزرگترین موانع برای تصویب ممکن است فقط ناپدید شد: شما دیگر نیاز به یک اندیشه خاص تلفن به آن را امتحان کنید. گوگل تجربی باز کردن پشتیبانی برای هر تلفن آندروید است که می تواند نصب Stadia برنامه که بدان معنی است که اکثر دستگاه های با آندروید 6.0 و یا بعد از آن باید متناسب با این لایحه. در حال حاضر که Stadia رایگان را امتحان کنید و با این نسخهها کار در عملا هر تلفن آندروید وجود دارد به دلیل کمی تردید.

برای فعال کردن آن دانلود و ثبت نام به این مراکز در برنامه تنظیمات را باز کنید ، روی ضربه بزنید "آزمایش" و سپس ضامن "بازی در این دستگاه است."ما کنجکاو هستید, اگر آن را به کار بر روی تبلت های اندروید نیز هست. (من یکی نیست به آزمون در قرنطینه متاسفانه.)

و در حالی که شما در آن هستید همین دلیل سعی کنید از گوگل فقط-اعلام رسمی صفحه نمایش لمسی کنترل ؟ گوگل می گوید آنها کار را برای هر بازی و در اینجا چیزی است که آنها شبیه به V1:

زمانی که Stadia راه اندازی شد در ماه نوامبر گذشته آن را تنها پشتیبانی گوگل صفحه گوشی هر چند آن را اضافه کنید, Samsung, Asus, و Razer دستگاه در فوریه 20. بسیاری از وان پلاس' دستگاه های مدرن در حال حاضر پشتیبانی می کند و همچنین. در اینجا گوگل است لیست کامل دستگاههای رسمی پشتیبانی هر چند آنها به تنهایی نمی تضمین یک تجربه خوب: ابر بازی نیاز به سرعت اتصال به اینترنت پایدار با حداقل اصطکاک در شبکه خانگی خود را.

Nvidia GeForce در حال حاضر cloud gaming خدمات است که تلاش برای به دست آوردن بسیاری از عمده ناشران بازی اجازه می دهد تا بازی های خود را به جریان خواهد گزارش تلاش یک آزمایش مشابه به زودی باز beta برای اندروید, دستگاه های تلویزیون.

هر دو cloud gaming خدمات تحت فشار برای متقاعد کردن علاقهمندان به بازی به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است چرا که همه چشم ها بر روی گوشی های سونی و مایکروسافت کنسول نسل بعدی اطلاعیه ها, یکی, که ما در حال تماشای در 4ساعت ET / PT 1 بعد از ظهر امروز.

شما می توانید جزئیات در مورد یک زن و شوهر از به روز رسانی اضافی برای Stadia و 10 $کوپن نسبت به یک بازی خرید در گوگل کامل پست وبلاگ.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب