شما هم اکنون می توانید معامله ادعای خود را در اپل 500 میلیون دلار آیفون کاهش سرعت حل و فصل

آی فون "batterygate" حماسه یکی از بزرگتر مجادلات که اپل تا به حال با آن مواجه است. اپل throttling اپل با پیری

توسط PARINEWS در 24 تیر 1399

آی فون "batterygate" حماسه یکی از بزرگتر مجادلات که اپل تا به حال با آن مواجه است. اپل throttling اپل با پیری باتری باعث دعوی در دادگاه اقدام کلاس و در حال حاضر شما می توانید ثبت نام برای دریافت خود را تکه از حل و فصل آن رسیده بود در اوایل این سال است. هر MacRumorsوجود دارد در حال حاضر یک وب سایت که در آن ما مصرف کنندگان که متعلق به یک تحت تاثیر آی فون می توانید به فایل ادعا می کنند.

برای دیدار با معیارهای شما باید در حال حاضر و یا قبلا متعلق به:

  • آیفون 6, آیفون 6 پلاس, آیفون 6S, آیفون 6S پلاس و / یا آی فون SE زد که iOS 10.2.1 و یا بعد از آن قبل از دسامبر 21st, 2017
  • آیفون 7 یا آیفون 7 پلاس که زد iOS 11.2 و یا بعد از آن قبل از دسامبر 21st, 2017

به عنوان بخشی از حل و فصل از نظر اپل موافقت به پرداخت حداکثر 500 میلیون دلار است. شرکت "ارائه یک پرداخت نقدی حدود 25 دلار در هر واجد شرایط در دستگاه" هر چند که تعداد می تواند به پایین اگر تعداد کل تایید ادعا می کند بیش از 500 میلیون دلار کلاه. شما همچنین می توانید حذف خودتان از حل و فصل در وب سایت. تنها دلیل واقعی برای انجام این کار خواهد بود اگر شما قصد شکایت اپل به طور مستقیم در مورد باتری مدیریت موضوع است.

ادعای سایت شما خواهد خواست برای آی فون خود را به شماره سریال. نیز وجود دارد یک ابزار جستجو اگر شما دیگر دسترسی به آن اطلاعات را در مورد شما به فروش می رسد و یا در غیر این صورت خلاص شدم از یکی از اپل است که بخشی از این مورد است.

تعجب زمانی که شما ممکن است خود را بررسی کنید ؟ با توجه به سوالات متداول در وب سایت وجود دارد یک جلسه نهایی برنامه ریزی شده برای دسامبر 4th که در آن یک قاضی را به طور بالقوه ثبت نام در حل و فصل است. اگر که اتفاق می افتد بدون هر گونه درخواست تجدید نظر حل و فصل مزایای توزیع خواهد شد "بی درنگ."

اپل عذرخواهی کرد برای دست زدن به آن از آی فون رکود درام در اواخر 2017. این شرکت عدم شفافیت در اطراف آن تصمیم به کاهش عملکرد از اپل با پیری باتری در قلب از جنجال. به این "سوء تفاهم" اپل ارائه شده تعویض باتری در هزینه کاهش می یابد و به مشتریان یک راه برای غیر فعال کردن مدیریت باتری — خطر خاموش شدن ناگهانی غیر منتظره در آیفون تنظیمات منو. جدا از نتیجه اعتراض عمومی و بسیاری از اخبار در مورد موضوع اپل بود نیز مورد بررسی توسط چندین کشور بیش از آی فون باتری تصمیم گیری است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن