جوانی به قتل در نزاع و جدال مست

میسور/Mysuru: اگر به ثابت کنیم که وجود دارد یک لینک مستقیم بین مصرف الکل و خشونت Mysuru شاهد یک قتل روز مشروب

توسط PARINEWS در 16 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: اگر به ثابت کنیم که وجود دارد یک لینک مستقیم بین مصرف الکل و خشونت Mysuru شاهد یک قتل روز مشروب مغازه ها را باز کرد تا برای فروش دیروز. تا کنون Mysuru تحت سختگیرانه مستند اقدامات با تشکر از منطقه قرمز طبقه بندی.

قتل گزارش شد در Kyathamaranahalli تحت Udayagiri پلیس محدودیت های که در آن سه نفر از دوستان بعد از یک روز طولانی مستی بی حسی استدلال بیش از یک دختر و یک خشم, دوست, دوست چاقو دیگر با یک چاقو در سمت چپ و نقطه ترک قربانی به مرگ, پلیس گفت:.

با توجه به Udayagiri پلیس به قتل جوان 23 ساله Satish پسر Mahadeva و ساکن Kyathamaranahalli. به عنوان مشروب مغازه ها باز دیروز سه نفر از دوستان Satish, Kiran و Madhu در زمان سهام و اقدام به سمت حومه شهرستان به مصرف مشروب.

پلیس گفت که این سه نفر به شهر بازگشت در ساعت 8.45 و بحث شد موضوع را در Kyathamaranahalli 14th عبور از مقابل یک آسیاب آرد. به عنوان آن را در اواخر ساعت وجود نداشت و فعالیت های کسب و کار و مردم به خانه رسیده بود در حالی که تنها وجود دارد یک زن و شوهر از مردان در خیابان.

در این دوره از استدلال یکی از دوستان raked تا این موضوع از یک دختر و این منجر به یک بحث در میان سه نفر. برخی از عابران بیش از حد شنیده گرم بحث پلیس گفت:. در یک جا از خشم Madhu بود که حمل چاقو به او ضربه چاقو Satish. پس از این حادثه Kiran و Madhu فرار نقطه.

پلیس گفت که هر چند Satish بود و خونریزی فراوان و التماس برای کمک Madhu و Kiran او را کمک نمی کند. یک رهگذر که متوجه Satish نوشتن در درد مطلع Udayagiri پلیس. بازرس Poonacha و تیم با عجله به نقطه و انجام mahazar. Satish درگذشت در صحنه جرم به علت خونریزی بیش از حد پلیس اضافه شده است.

برخی از ساکنان و عابران به پلیس اطلاع که Satish, Madhu و Kiran خال خال شد خرید مشروب صبح دیروز و آنها با هم تا جرم اتفاق افتاده است. پلیس افزایش امنیت به عنوان Kyathamaranahalli می افتد تحت حساس منطقه. تعقیب جنایتکاران راه اندازی شده است برای دستگیر کردن مجرمان است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن