جوانان را در بدن به خانه آورد از مالزی هفت ماه پس از مرگ

میسور/Mysuru: هفت سال بعد از او غرق در یک دریاچه در مالزی بدن Sumanth بومی Periyapatna آورده بود به خود را ایج

توسط PARINEWS در 18 تیر 1399

میسور/Mysuru: هفت سال بعد از او غرق در یک دریاچه در مالزی بدن Sumanth بومی Periyapatna آورده بود به خود را ایجاد کرد دیروز و آخرین مراسم انجام شد توسط گریان بستگان. خانواده از دست داده بود یک جوان نان آور که رفته بود مالزی برای به دست آوردن یک زندگی.

Sumanth (22) درگذشت در تاریخ 15 دسامبر سال گذشته تحت شرایط مرموز و باقی مانده خود را آورده بودند به هندوستان با تشکر از تلاش های Mysuru-Kodagu MP Pratap Simha که سنگ unturned برای کمک به خانواده است. با توجه به بسیاری از مسائل فنی و مداوم COVID-19 گیر بدن نمی تواند به ارمغان آورد پیش از آن.

فانی باقی می ماند و وارد در Tiruchirapalli فرودگاه بین المللی در تامیل نادو در روز دوشنبه با توجه به تلاش های هندی کمیسیون عالی بودند و آورده بودند به Boodithittu در Periyapatna دیروز.

Sumanth پسر Shobha-Venkatesh, زن و شوهر رفته بود مالزی برای کسب درآمد برخی از پول برای حمایت از خانواده اش. خانواده وابسته به کشاورزی و Sumanth مادر خیاط. Sumanth امن دیپلم و موفق به تضمین شغل در مالزی از طریق یک کار شبکه سازمان. کار او این بود که در یک مغازه کشتی در آن کشور است. خانواده هم که اطلاعات Sumanth غرق شده در رودخانه ای در نزدیکی بتنگ Lebaan on Dec. 15.

'پسر من فریب خورده'

Sumanth مادر Shobha گفت که مرکز Pratap Simha و شخصی خود را در دهلی نو, Pavan Kumar و کمیسیون عالی در مالزی به کمک خانواده در بدن است. "محلی MLAs در Tiruchirapalli مرتب آمبولانس برای بدن برای رسیدن به Periyapatna. پسر من فریب خورده در خاک های خارجی و بدون پدر و مادر باید این مخمصه," او اضافه شده است.

Sumanth غرق شده در رودخانه و بدن خود را صید شد در یک تجزیه دولت است. هندی کمیسیون عالی در مالزی تماس گرفته شد از طریق Pratap Simha خوب دفاتر.

پدر و مادر تا به حال پرداخت تومان. 4.5 لاخ به گجرات مبتنی بر عامل Manish Patel برای Sumanth به کار در مالزی. آژانس داشته باشید ماهانه حقوق و دستمزد از Rs. 70,000 اما زمانی که Sumanth پیوست کار او پرداخت تنها تومان. 18,000, خانواده اتهام. Sumanth وعده داده شده بود یک کار در یک تانکر نفت شرکت اما مجبور شد به کار بر روی یک قایق لایروبی شن و ماسه.

بدن خود را بیش از حد داشت در نزدیکی شن و ماسه, barge.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن