یوتیوب می افزاید: خواب یادآوری برای کمک به شما در ورود به سیستم در اواخر شب

یوتیوب در روز چهارشنبه اعلام کرد یک جدید خواب یادآوری ویژگی های برای کمک به حتی بیشتر اختصاص داده شده بسیار آن

توسط PARINEWS در 31 اردیبهشت 1399

یوتیوب در روز چهارشنبه اعلام کرد یک جدید خواب یادآوری ویژگی های برای کمک به حتی بیشتر اختصاص داده شده بسیار آنلاین انواع log off در اواخر شب. از ویژگی های جدید می پیوندد پلت فرم موجود "استراحت" یادآوری و هر دو در میان یک مجموعه گسترده تر از یوتیوب سلامتی و زمان روی صفحه نمایش ابزار منتشر شده در سال 2018 به عنوان بخشی از گوگل دیجیتال تندرستی ابتکار.

هدف نهایی این است برای کمک به کاربران بیشتر مسئولانه استفاده از گوگل, محصولات, مسئله ای است که تنها تشدید در بیماری همه گیر کوروناویروس به عنوان بیشتر و بیشتر از زمان ما صرف در داخل خیره در صفحه نمایش. یوتیوب می گوید این ارسال 3 میلیارد "استراحت" یادآوری بیش از دو سال گذشته است.

در حال حاضر با خواب یادآوری یوتیوب می گوید: شما می توانید "زمان های خاص برای جلوگیری از تماشای ویدئوها و (شما حدس زده آن!) رفتن به رختخواب" شرکت می نویسد: در یک پست وبلاگ. "شما در تنظیم زمان شروع و پایان در تنظیمات خود را, از جمله اینکه آیا یا نه شما می خواهید سریع به قطع یک ویدیو و یا صبر کنید تا تصویری است. شما همچنین می خواهید قادر به اخراج و یا چرت زدن یادآوری."

یوتیوب می گوید: از ویژگی های در دسترس خواهد بود بر روی آن اندروید و iOS برنامه های کاربردی از امروز شروع, اما از آن خواهد شد به احتمال زیاد چند روز به رول کردن به همه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن