یوتیوب ممنوعیت Stefan Molyneux, دیوید دوک ریچارد اسپنسر و بیشتر برای بیان نفرت

یوتیوب را ممنوع کرده است چند برجسته سفید supremacist کانال های از جمله کسانی که متعلق به استفان Molyneux, دیوی

توسط PARINEWS در 9 تیر 1399

یوتیوب را ممنوع کرده است چند برجسته سفید supremacist کانال های از جمله کسانی که متعلق به استفان Molyneux, دیوید دوک و ریچارد اسپنسر.

کانال های دیگر ممنوع شامل آمریکا رنسانس (همراه با کانال AmRen پادکست) و کانال برای اسپنسر سیاست ملی موسسه. کانال بارها و بارها نقض یوتیوب سیاست های یوتیوب سخنگو گفت: با وی از سوی مامورین که اعضای protected گروه بودند تحتانی. این آمده در کنار دیگر نقض حقوق بشر که منجر به یوتیوب اقدام است.

"ما سیاست های سختگیرانه منع تبعیض در یوتیوب و خاتمه هر کانال است که بارها و بارها یا به طرز وحشتناکی نقض کسانی که سیاست های" یوتیوب سخنگو گفت: در آستانه. "پس از به روز رسانی دستورالعمل های ما به آدرس بهتر supremacist مطالب ما شاهد یک 5x سنبله در تصویری حذف است و باید خاتمه داده شود با بیش از 25 ، 000 کانال برای نقض ما نفرت سخنرانی سیاست."

یوتیوب شروع به سرکوب supremacist کانال در ژوئن 2019. این شرکت صادر شده و به روز رسانی قوانین منع "ویدئوها وی از سوی مامورین که برتر است به منظور توجیه تبعیض تبعیض نژادی و یا خروج بر اساس کیفیت مانند سن و جنس و نژاد و طبقه و مذهب و گرایش جنسی و یا کهنه ، کانال های که بارها و بارها قلم مو رنگ کردن در برابر این نوع از محتوا اما آیا عبور از خط دریافت خواهد کرد مجازات های دیگری از جمله از دست دادن دسترسی به یوتیوب را شریک برنامه و قادر به فیلم های خود را بصورت پول در اوردن.

تعدادی از سازندگان تحت تاثیر قرار در حال حاضر آغاز شده به tweeting در مورد ممنوعیت. اسپنسر توییتی که او را "درخواست تعلیق" نامیده می شود و این ممنوعیت یک "سیستمیک هماهنگ تلاش است." Molyneux توییتی که یوتیوب "فقط به حالت تعلیق بزرگترین فلسفه مکالمه جهان تا به حال شناخته شده است."

یوتیوب ممنوعیت از شش کانال می آید پس از Reddit ممنوع تعدادی از مشخصات بالا و بحث برانگیز subreddits اوایل امروز از جمله r/The_Donald و کشش به طور موقت ممنوع اعلام کرد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برای نفرت انجام بیش از نظرات ساخته شده در دو جریان متفاوت. یوتیوب مواجه شده است و فشار از منتقدان برای سال حذف Molyneux کانال. Molyneux ممنوع شد, توسط, Mailchimp, در اوایل این سال است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن