یوتیوب در زمان پایین فیلم بیش از هر زمان دیگری سه ماهه گذشته به عنوان آن را بیشتر در مدیران غیر انسانی تکیه

همان طور که پیش بینی می کرد به احتمال زیاد اتفاق خواهد افتاد، یوتیوب ویدئوهای بیشتری را در سه ماهه دوم سال ۲۰۲

توسط PARINEWS در 5 شهریور 1399

همان طور که پیش بینی می کرد به احتمال زیاد اتفاق خواهد افتاد، یوتیوب ویدئوهای بیشتری را در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ نسبت به همیشه حذف کرد، چرا که این شرکت بیشتر به جای بیشتر مدیران محتوای انسانی خود به الگوریتم خود تکیه کرد. که با توجه به گزارش اجرای دستورالعمل های جامعه Protocolاین شرکت منتشر شد سه شنبه (از طریق پروتکل) ، که نشان می دهد آن را در زمان پایین بیش از 11.4 میلیون فیلم بین آوریل و ژوئن. در مدت مشابه سال گذشته، یوتیوب فقط زیر ۹ میلیون ویدئو را حذف کرد.

این شرکت در یک وبلاگی نوشت: «هنگام حساب کردن با ظرفیت بررسی انسان تا حد زیادی کاهش یافته به دلیل COVID-19، مجبور شدیم بین اجرای بالقوه یا اجرای بیش از حد بالقوه انتخاب کنیم.» "از آنجا که مسئولیت اولویت اصلی ما است، ما انتخاب دومی -- با استفاده از فن آوری برای کمک به برخی از کار به طور معمول توسط داوران انجام می شود."

شرکت مادر یوتیوب گوگل در ماه مارس به کارمندان گفت که سیاست کار از خانه خود را تا پایان سال ۲۰۲۰ به دلیل کروناویروس تمدید می کند. این شرکت هشدار داد که این اقدامات به این معنی است که آن را بیشتر در فن آوری نسبت به داوران انسان تکیه می کنند و فیلم هایی که به طور معمول خوب خواهد بود در پلت فرم ممکن است در نهایت در خطا حذف شده است. مدیران انسانی آن کار از دفاتر به طور خاص برای بررسی راه اندازی; اجازه می دهد که چنین کار خارج از یک محیط کنترل شده انجام می شود خطر داشتن داده های کاربر -- و فیلم های حساس -- سهوا در معرض.

این شرکت می دانست که از بین بردن ویدئوهای بیشتری که قوانین آن را نقض نمی کنند نیز به معنای درخواست تجدید نظر بیشتر سازندگان محتوا در نتیجه خواهد بود. بنابراین کارکنان بیشتری را به روند استیناف خود اضافه کرد تا هر چه سریع تر به درخواست ها رسیدگی کنند. تعداد درخواست های تجدید نظر برای کاهش محتوا از ۱۶۶٬۰۰۰ درخواست در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ به بیش از ۳۲۵٬۰۰۰ نفر در دومی رسید. همچنین به این معنی بود که یوتیوب خود را معکوس کرد و ویدئوهای بیشتری را در سه ماهه دوم بازپس گرفت: بیش از ۱۶۰٬۰۰۰ نفر، در مقایسه با تنها بیش از ۴۱٬۰۰۰ نفر در سه ماهه اول (اگرچه یوتیوب در وبلاگ خود اشاره کرد که برخی از بازپس گیری ها ممکن است در یک سه ماهه قبلی درخواست تجدید نظر شده باشد).

یوتیوب در وبلاگی خود گفت که برای حوزه های حساس سیاستی مانند ایمنی کودکان و افراط گرایی خشونت آمیز، بیش از سه برابر تعداد حذف ها را طبق معمول در طول سه ماهه دوم می دید، اما ناراحتی موقت سازندگان را ارزش نتیجه نهایی می دید. "ما سطح پایین تری از دقت را پذیرفتیم تا مطمئن شویم که تا حد امکان تکه های محتوای نقضی را از بین می بریم."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن