یوتیوب اهدا خواهد شد $1 میلیون نفر به مرکز پلیس سهام

یوتیوب می گوید آن اهدا خواهد شد $1 میلیون نفر به مرکز پلیس سهام برای نشان دادن "همبستگی در برابر نژادپرستی و خ

توسط PARINEWS در 11 خرداد 1399

یوتیوب می گوید آن اهدا خواهد شد $1 میلیون نفر به مرکز پلیس سهام برای نشان دادن "همبستگی در برابر نژادپرستی و خشونت است." الفبا متعلق به پلت فرم های ویدئویی توییتی که از آن حمایت وجوه "در حمایت از تلاش ها برای رسیدگی به بی عدالتی اجتماعی."

این شرکت نه به طور خاص به تظاهرات در شهرستانها در سراسر ایالات متحده بیش از آخر هفته در اعتراض به مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس. مقامات متهم اخراج مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین با سوم قتل درجه و درجه دوم در قتل نفس در Floyd مرگ پس از یک ویدئو نشان داد چوین زانو در Floyd گردن به عنوان افسران دیگر نگاه کرد.

مرکز پلیس سهام غیر انتفاعی تحقیقات فکر می کنم تانک ساخته شده از تحقیقات دانشمندان و مسابقه و حقوق صاحبان سهام ، این سازمان با این نسخهها کار ادارات پلیس با استفاده از اطلاعات به آدرس و تغییر شیوه های تبعیض آمیز.

یوتیوب آمده است تحت انتقاد در گذشته برای اجازه می دهد نژادپرستانه و افراطی محتوا بر روی پلت فرم آن است. در ماه ژوئن گذشته شرکت ممنوع ویدئوها ترویج برتری از هر گروه به عنوان توجیهی برای تبعیض علیه دیگران بر اساس سن و جنس و نژاد و طبقه و مذهب و گرایش جنسی و یا کهنه ،

الفبای یوتیوب پدر و مادر شرکت کرده بود $6.8 میلیارد دلار سود در فروش $41.2 میلیارد دلار برای سه ماهه اول سال 2020 و یوتیوب درآمد رز 33 درصد به 4 میلیارد دلار در طول سه ماهه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن